- Hirdetés -

Rákapcsolt a UPS a fenntarthatóságra

|

- Hirdetés -

A UPS “Felgyorsított fenntarthatósági megoldások” címmel kiadott jelentése a vállalat 2020 és 2025 közötti időszak fenntarthatósági céljainak elérése érdekében, a 2019 során tett stratégiai lépéseket mutatja be.

Ezek között is kiemelkedő jelentőségű az a négy vállalás, melyet a vállalat egy évvel a céldátum előtt teljesített:

a cég 123,8 millió dollárt költött jótékony kezdeményezésekre,

a dolgozók összesen 21,7 millió önkéntes órát ajánlottak fel,

15,4 millió fát ültettek, és

az autóbalesetek gyakoriságát 3,1 százalékkal sikerült csökkenteni.

Az elmúlt évtized során a UPS több mint egy milliárd dollárt fektetett be az alternatív üzemanyaggal működő, fejlett gépjárműtechnológiákba és az ezeket támogató infrastruktúrába. A UPS mára a logisztikai iparág legnagyobb biogáz felhasználója, és a vállalat több mint 10.300 járműből álló alternatív meghajtású flottával rendelkezik.

A UPS tavaly jelentette be, hogy 2022-ig bezárólag újabb 6.000 gázüzemű szállítókocsit vásárol. Idén januárban pedig a vállalat az Arrival nevű angliai startupba fektetett be, és döntött a cég 10.000 darab elektromos járműve megvásárlásáról is.

“A UPS 2016-ban állította fel jelenlegi fenntarthatósági céljait, hogy a vállalat csökkentse környezeti hatását, felgyorsítsa iparági vezető munkabiztonsági programjait, és támogassa a helyi közösségek fejlődését is – mondta el Suzanne Lindsay-Walker a UPS fenntarthatósági igazgatója. – Fontos számunkra, hogy ügyfeleink és egyéb partnereink a legmegbízhatóbb forrásból értesüljenek a fenntarthatóság terén elért eredményeinkről. Éppen ezért iparági vezetők vagyunk az átfogó fenntarthatóósági riportálás terén.”

A UPS idén először a többi dokumentum mellett kiadja a Fenntarthatósági Számviteli Standard Testület (SASB) elvárásai alapján készített jelentését is a részvényesek számára. Ez a jelentés abban segíti a befektetőket, hogy a vállalatok fenntarthatósági lépéseit könnyebben összehasonlíthassák iparágakon belül és különböző iparágak között is. Ugyanakkor ez a lépés is aláhúzza a UPS törekvését, hogy a fenntarthatósági intézkedéseket, mint például az alternatív üzemanyagok súlyának növelését, az üzleti stratégia szintjére emelje.

A UPS Alapítvány is túlhaladta célkitűzéseit

A UPS fenntarthatósági programjaival párhuzamosan a UPS Alapítvány is számos környezetvédelmi és társadalmi ügyet támogat. Az alapítvány mai bejelentése szerint szintén túlhaladta a faültetés és munkavállalói önkéntesség kapcsán kitűzött céljait. 2015 óta a világ 58 országában, közel 15 és fél millió fát ültettek, mellyel élelemforrást, munkát, időjárással, klímaváltozással és talajerózióval szembeni védelmet, valamint tisztább levegőt biztosítottak az elkövetkező generációk számára. Ez az eredmény első sorban a dolgozók bevonásának és a különböző vezető környezetvédelmi az Arbor Day Foundation, a The Nature Conservancy, a Föld Napja Hálózat, a Keep America Beautiful, a Nemzeti Park Alapítvány és a WWF.

A dolgozók által vállalt önkéntes órák száma 2011 óta 60 százalékkal növekedett, melynek pénzben kifejezett értéke 533 millió dollárt tett ki; a munkavállalók több ezer nonprofit szervezetnek segítettek a világ legkülönbözőbb pontjain. A UPS 2020-ban felkerült a Points of Light, a világ legnagyobb önkéntes munkának szentelt szervezetének 50-es listájára, a Civic 50-re.

A UPS a faji egyenlőség terén is újabb jelentős lépéseket tett a munkavállalók és a a nonprofit hálózata bevonásával. Az új, célzott intézkedések többek között a gyűlölet-bűncselekmények elleni jogalkotás támogatását, a munkahelyteremtéssel, oktatással, kisvállalkozások támogatásával, jogsegéllyel és változások előmozdításával foglalkozó szervezeteknek juttatott adományokat, valamint egy egymillió felajánlott önkéntes órát ölelnek fel, melynek során a UPS munkatársai mentor- és oktatási programokban segítenek a hátrányos helyzetű fekete közösségekben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Consumer spending in TikTok grew 77% last year

https://www.warc.com/content/feed/consumer-spending-in-tiktok-grew-77-last-year/en-GB/5173

Disney is putting a Disney Plus exec in charge of Hulu

https://www.theverge.com/2022/1/19/22892271/disney-plus-hulu-reorganization-joe-earley-michael-paull-rebecca-campbell

Bank of America profit beats estimates on loan growth, M&A boost

https://www.reuters.com/markets/europe/bank-america-profit-beats-estimates-loan-growth-ma-boost-2022-01-19/

Tovább növelte eladásait a SEAT

Összesen 470 500 eladott járművel zárta a 2021-es évet a SEAT S.A., ami 10,3 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest (426 600 darab). A félvezetőhiány jelentős hatásaival 2021 a teljes iparág számára kihívásokkal teli évnek...

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar szakemberek forradalmasítják a bankolást

Pénzügyi szolgáltatói engedélyt kapott az Európai Unió területén Európa első blokklánc alapú neobankja, a BENKER. A Litván Nemzeti Bank által felügyelt, magyar szakemberek által létrehozott neobank, a BENKER új világrendet hoz a pénzügyek világában:...

Consumer spending in TikTok grew 77% last year

https://www.warc.com/content/feed/consumer-spending-in-tiktok-grew-77-last-year/en-GB/5173

Disney is putting a Disney Plus exec in charge of Hulu

https://www.theverge.com/2022/1/19/22892271/disney-plus-hulu-reorganization-joe-earley-michael-paull-rebecca-campbell

Bank of America profit beats estimates on loan growth, M&A boost

https://www.reuters.com/markets/europe/bank-america-profit-beats-estimates-loan-growth-ma-boost-2022-01-19/

Tovább növelte eladásait a SEAT

Összesen 470 500 eladott járművel zárta a 2021-es évet a SEAT S.A., ami 10,3 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest (426 600 darab). A félvezetőhiány jelentős hatásaival 2021 a teljes iparág számára kihívásokkal teli évnek...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA