- Hirdetés -

Rákaptak a nézők az RTL-es vígjátékra

|

- Hirdetés -

A mi kis falunk továbbra is nagyon erős nézettséggel és közönségaránnyal fut. Sváby András műsora 278 ezres nézettséggel kezdett az ATV-n. Az MTVA pedig a Szomszédok után újabb csodafegyvert talált az archívumban, a délutáni sávban már tarolnak vele.

A múlt héten a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben az RTL Klub 18 százalékos, a TV2 9,3 százalékos közönségarányt ért el, azaz 8,7 százalékpont volt a differencia a két csatorna között. Ez utóbbi kicsi növekedést jelent, ugyanis a korábbi hetet az RTL Klub 16,7 százalékkal, a TV2 9,5 százalékkal zárta.

Csoportszinten főműsoridőben az RTL-es csatornák 34 százalékos heti share-t produkáltak, a TV2 Csoport tagjai pedig 18,8 százalékot. Az RTL Magyarországnál a főcsatorna (RTL Klub) adja a teljes közönségarány 52 százalékát, a TV2 Csoporton belül pedig a TV2 a 49,5 százalékát. Azaz csatornaportfólión belül minkét nagy piaci szerelőnél hasonló a főcsatorna súlya.

A 18-49 évesek körében a nézettségi toplista élén – már-már szokás szerint – A mi kis falunk áll. A RTL Klub saját gyártású sorozat 416 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból, rendkívül magas 30,9 százalékos közönségarány mellett. Ennek a 30,9 százaléknak a jelentőségét jól mutatja, ha megnézzük, hogy az RTL Klub más – amúgy nem sikertelen – műsorai mit produkáltak ugyanebben a sávban. A Keresem a családom 15,3 százalékot, a Szulejmán 15,9 százalékot, a Gyertek át pedig 14,7 százalékot ért el. Tehát nagyjából a felét hozták A mi kis falunknak.

A 18-49 éveseknél a TV2 legsikeresebb műsora Az 50 milliós játszma csütörtöki adása volt, ami 192 ezer nézőt vonzott. A TV2-s házi toplista második helyét pedig a pénteki Tények foglalja el 183 ezer nézővel.

A teljes lakosságos toplista kissé máshogy néz ki, az élen az RTL Híradó vasárnapi kiadása áll 904 ezer nézővel. Alig maradt el tőlük a 903 ezres nézőszámot produkáló A mi kis falunk. A TV2 legnézettebb műsora pedig a szerdai Tények volt 788 ezer nézővel.

A TV2 közelmúltban indult műsorai közül egyébként a 9,3 százalékos főműsoridős csatornaátlagot kényelmesen megugorta a Vigyázat, gyerekkel vagyok című produkció, ami 11,7 százalékot ért el. Az Egymás szemében (6,2 százalék) és a Detektív Bt. (4,5 százalék) viszont ez alatt maradt, utóbbit le is veszik a műsorról.

Az ATV esetében továbbra is a vasárnap hoz csúcsnézettséget. Náluk az Esti Frizbi volt a hét legnézettebb műsora, ami a teljes lakosság körében 399 ezres nézőszámmal és 9,9 százalékos közönségaránnyal futott. Második helyen a Sas kabaré végzett 301 ezer nézővel. Harmadik helyre futott be Sváby András műsora a Heti Napló, ami 278 ezres nézőszámmal és 6,3 százalékos share-rel kezdett.

Az MTVA tévés tartalmai közül a 18-49 éveseknél az elmúlt hét legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája nyolcaddöntő volt, ami 181 ezer nézőt érdekelt a kereskedelmi célcsoportból. A köztévés házi toplista második helyén pedig az M3-on sokadik reneszánszát élő Szomszédok csütörtöki epizódja végzett 98 ezer nőzővel.

A teljes lakosság körében a Duna Tv-n sugárzott Maradj talpon számít listavezetőnek 415 ezres nézettséggel, az említett Bajnokok Ligája meccs csak a második lett a maga 395 ezer nézőjével.

Apró érdekesség, hogy a Duna Tv a hétköznap délutáni sáv egy részében szokatlanul erős nézettséget produkál, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. 16:20-as kezdési időponttal ugyanis műsorra tűztek egy igazi killer formátumot, a „Charly – Majom a családban” című sorozatot. A német ZDF sorozatát sokat szokta emlegetni Sebestyén Balázs, ugyanis hajdanában a TV2 is műsorra tűzte a Charly-t, amivel olyan szinten földbe döngölték a Balázs show nézettségét, hogy az a műsor megszűnéséhez vezetett.

A Charly majom sok év elteltével is formában van, hiszen a 18-49 éveseknél 7 százalékos heti share-rel, a teljes lakosságnál pedig 13 százalékos heti share-rel fut. Ezzel a kereskedelmi célcsoportnál három nap is megverték a sávjukban az RTL Klubot és a TV2-t. A teljes lakosságnál ugyan nem bírtak a TV2 mexikói sorozatával, de az RTL Klubot így is lenyomta a majmos széria.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201710het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál: hetitop201710hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

Ettől félnek a repülővel utazók

Járattörlés, elveszett poggyász, információhiány – ezek aggasztják leginkább a fiatal magyar utazókat a Kiwi.com régiós reprezentatív felmérése szerint. A járattörlések miatt hazánk fiataljai különösen aggódnak. Ezzel szemben az online check-in kihagyása miatti esetleges ráfizetés...

Kommunikációs iparági AI kézikönyv készül

A mesterséges intelligencia (AI) rendszerek adta lehetőségek átalakították a tartalom előállításának és terjesztésének módját és új kérdéseket vetettek fel a kommunikációs iparág szakmai folyamataival és az ide kötődő minőségi és etikai kérdések szabályozásával kapcsolatban....

Duplázás ma este: jön a marketinges és PR-es TOP50 rangsor

Néhány óra, és kiderül, hogy kik szerepelnek idén a Marketing&Media magazin által összeállított, a legsikeresebb hazai marketingvezetőket és PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50-es rangsorokon. A listát ma este mutatják be, a Marketing Summit keretein belül...

Hogyan kommunikál manapság egy patinás és egy fiatal márka?

Kettő vs hetvenöt év, bankszektor vs telekommunikációs szféra. Mi a közös bennük és miben különböznek, hogyan kommunikál, fejlődik az OTP és a Yettel? A Business Lounge adásában Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing...

Hypewriter: kiderült, kik jutottak a döntőbe

Összesen nyolc alkotó és alkotópáros jutott be a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat döntőjébe, ők lesznek azok, akik az októberi pitch-fórumon személyesen mutatják be pályaművüket. Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, hat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A játékosok háromnegyede szenved a váratlan áramszünetek miatt

A videójátékot játszók közel háromnegyede szembesült már olyan helyzettel, hogy váratlan áramszünet miatt nem tudta folytatni a játékot, azonban mindössze 8 százalékuk rendelkezik szünetmentes tápegységgel (UPS) – derül ki a Schneider Electric online felméréséből....

Elképesztő mennyiségű bankszámlája van a magyaroknak

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb adatai alapján Magyarországon 2024. június 30-án 10 036 099 darab bankszámlával rendelkezett a lakosság. Eddig még sosem haladta meg a lakosság által birtokolt számlák száma a 10 milliót...

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a...

Ez a hétvége a bicajosoké

Szeptember 21-22-én harmadik alkalommal rendezi meg a Kerékpárosbarát hétvégét a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ), amely egybe esik az autómentes hétvégével. A program keretén belül országszerte több mint száz biciklisbarát szolgáltató várja kedvezményekkel a...

Streaming platformot indított az Indamedia

Technológiai újítások terén globális szereplőkkel felvenni a versenyt nem a legegyszerűbb feladat, ugyanakkor születhetnek olyan, a lokális kereslet igényeire szabott egyedi megoldások, amelyek felhasználói és hirdetői igényeknek egyaránt megfelelhetnek. Ezzel az alapgondolattal vágott saját...

Don't Miss

Két Red Dot díjat nyert a Barna Design

A legrangosabb nemzetközi design díjként számontartott Red Dot Design Award-on 2024-ben két díjat is elnyert a Barna Design, a Balatonic – Signature Edition designjával, valamint a Györgytea Baba termékcsalád csomagolástervével. A nevükhöz fűződik még...

A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén. A Conventa Best Event...

Magyar siker az Employer Brand Management Award londoni díjátadóján

A FERLING a Körber Hungária részére készített projektjével ezüst- és bronzérmet, a Follow The Yellow-val közösen a Tesco megbízásából futtatott kampánnyal pedig egy további ezüstöt nyert.Az Employer Brand Management Award (EBMA) a legjobb európai...

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...