- Hirdetés -

Rákaptak a nézők az RTL-es vígjátékra

|

- Hirdetés -

A mi kis falunk továbbra is nagyon erős nézettséggel és közönségaránnyal fut. Sváby András műsora 278 ezres nézettséggel kezdett az ATV-n. Az MTVA pedig a Szomszédok után újabb csodafegyvert talált az archívumban, a délutáni sávban már tarolnak vele.

A múlt héten a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben az RTL Klub 18 százalékos, a TV2 9,3 százalékos közönségarányt ért el, azaz 8,7 százalékpont volt a differencia a két csatorna között. Ez utóbbi kicsi növekedést jelent, ugyanis a korábbi hetet az RTL Klub 16,7 százalékkal, a TV2 9,5 százalékkal zárta.

Csoportszinten főműsoridőben az RTL-es csatornák 34 százalékos heti share-t produkáltak, a TV2 Csoport tagjai pedig 18,8 százalékot. Az RTL Magyarországnál a főcsatorna (RTL Klub) adja a teljes közönségarány 52 százalékát, a TV2 Csoporton belül pedig a TV2 a 49,5 százalékát. Azaz csatornaportfólión belül minkét nagy piaci szerelőnél hasonló a főcsatorna súlya.

A 18-49 évesek körében a nézettségi toplista élén – már-már szokás szerint – A mi kis falunk áll. A RTL Klub saját gyártású sorozat 416 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból, rendkívül magas 30,9 százalékos közönségarány mellett. Ennek a 30,9 százaléknak a jelentőségét jól mutatja, ha megnézzük, hogy az RTL Klub más – amúgy nem sikertelen – műsorai mit produkáltak ugyanebben a sávban. A Keresem a családom 15,3 százalékot, a Szulejmán 15,9 százalékot, a Gyertek át pedig 14,7 százalékot ért el. Tehát nagyjából a felét hozták A mi kis falunknak.

A 18-49 éveseknél a TV2 legsikeresebb műsora Az 50 milliós játszma csütörtöki adása volt, ami 192 ezer nézőt vonzott. A TV2-s házi toplista második helyét pedig a pénteki Tények foglalja el 183 ezer nézővel.

A teljes lakosságos toplista kissé máshogy néz ki, az élen az RTL Híradó vasárnapi kiadása áll 904 ezer nézővel. Alig maradt el tőlük a 903 ezres nézőszámot produkáló A mi kis falunk. A TV2 legnézettebb műsora pedig a szerdai Tények volt 788 ezer nézővel.

A TV2 közelmúltban indult műsorai közül egyébként a 9,3 százalékos főműsoridős csatornaátlagot kényelmesen megugorta a Vigyázat, gyerekkel vagyok című produkció, ami 11,7 százalékot ért el. Az Egymás szemében (6,2 százalék) és a Detektív Bt. (4,5 százalék) viszont ez alatt maradt, utóbbit le is veszik a műsorról.

Az ATV esetében továbbra is a vasárnap hoz csúcsnézettséget. Náluk az Esti Frizbi volt a hét legnézettebb műsora, ami a teljes lakosság körében 399 ezres nézőszámmal és 9,9 százalékos közönségaránnyal futott. Második helyen a Sas kabaré végzett 301 ezer nézővel. Harmadik helyre futott be Sváby András műsora a Heti Napló, ami 278 ezres nézőszámmal és 6,3 százalékos share-rel kezdett.

Az MTVA tévés tartalmai közül a 18-49 éveseknél az elmúlt hét legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája nyolcaddöntő volt, ami 181 ezer nézőt érdekelt a kereskedelmi célcsoportból. A köztévés házi toplista második helyén pedig az M3-on sokadik reneszánszát élő Szomszédok csütörtöki epizódja végzett 98 ezer nőzővel.

A teljes lakosság körében a Duna Tv-n sugárzott Maradj talpon számít listavezetőnek 415 ezres nézettséggel, az említett Bajnokok Ligája meccs csak a második lett a maga 395 ezer nézőjével.

Apró érdekesség, hogy a Duna Tv a hétköznap délutáni sáv egy részében szokatlanul erős nézettséget produkál, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. 16:20-as kezdési időponttal ugyanis műsorra tűztek egy igazi killer formátumot, a „Charly – Majom a családban” című sorozatot. A német ZDF sorozatát sokat szokta emlegetni Sebestyén Balázs, ugyanis hajdanában a TV2 is műsorra tűzte a Charly-t, amivel olyan szinten földbe döngölték a Balázs show nézettségét, hogy az a műsor megszűnéséhez vezetett.

A Charly majom sok év elteltével is formában van, hiszen a 18-49 éveseknél 7 százalékos heti share-rel, a teljes lakosságnál pedig 13 százalékos heti share-rel fut. Ezzel a kereskedelmi célcsoportnál három nap is megverték a sávjukban az RTL Klubot és a TV2-t. A teljes lakosságnál ugyan nem bírtak a TV2 mexikói sorozatával, de az RTL Klubot így is lenyomta a majmos széria.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201710het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál: hetitop201710hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit nőttek tavaly az órabérek

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1441 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzése szerint. Ez 9 százalékos növekedést jelent...

A Google Mapsen is megtalálhatók a TIER e-rollerei

Mostantól közvetlenül a Google Maps segítségével kereshetik meg a közelben lévő TIER e-rollereket a budapesti felhasználók, és olyan hasznos információkról is tájékozódhatnak az applikációban, mint a becsült utazási költség vagy a várható menetidő. Európa...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők a járvány idején

Az oktatás és kutatás volt a támadásoknak leginkább kitett terület, átlag heti 1605 támadással kellett megküzdeniük a szervezeteknek – derül ki a Check Point adataiból. 2021-ben a különböző szervezetek ellen irányuló kibertámadások világszerte átlagosan...

Így készül az Eurosport a téli olimpia közvetítésére

Alig egy héttel a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok megnyitó ünnepsége előtt a Discovery bemutatta, hogy a képernyőkön megjelenő technikai újítások és a mélyreható történetmesélés hogyan segít majd izgalomban tartani a nézőket Európa-szerteA Discovery...

Kiderült: nem vigyázunk eléggé a mobilunkra

Bulizás közben kirepült a kezéből, kicsúszott a nadrágzsebből, vagy munka közben rálépett? - szinte mindenkinek van egy története arról, hogyan sérült már meg az okostelefonja. A MediaMarkt és a Cellect felmérése szerint tavaly minden...

Javul a vezető pozícióban lévő női munkavállalók aránya

Az energiaszektor vezető vállalata és a legjobb európai gyakorlatokkal bíró társaság lett a Schneider Electric a férfiak és nők munkahelyi egyenlőségét vizsgáló európai jelentésben, a GDI indexben. A társaság ráadásul az európai nagyvállalatok között...

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30 százalékos bővülés mellett bruttó 494 milliárd...

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online platformokra váltanak a magyar kkv-k

Lassan két éve, hogy globális szinten teret hódított a home office, a helytől független munkavégzést ma már sok cég alapvetésként kezeli. A magyar vállalkozások között azonban óriási különbségek vannak ezen a téren: sokaknál még...

Kiderült, mennyit nőttek tavaly az órabérek

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1441 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzése szerint. Ez 9 százalékos növekedést jelent...

A Google Mapsen is megtalálhatók a TIER e-rollerei

Mostantól közvetlenül a Google Maps segítségével kereshetik meg a közelben lévő TIER e-rollereket a budapesti felhasználók, és olyan hasznos információkról is tájékozódhatnak az applikációban, mint a becsült utazási költség vagy a várható menetidő. Európa...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők a járvány idején

Az oktatás és kutatás volt a támadásoknak leginkább kitett terület, átlag heti 1605 támadással kellett megküzdeniük a szervezeteknek – derül ki a Check Point adataiból. 2021-ben a különböző szervezetek ellen irányuló kibertámadások világszerte átlagosan...

Így készül az Eurosport a téli olimpia közvetítésére

Alig egy héttel a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok megnyitó ünnepsége előtt a Discovery bemutatta, hogy a képernyőkön megjelenő technikai újítások és a mélyreható történetmesélés hogyan segít majd izgalomban tartani a nézőket Európa-szerteA Discovery...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...