- Hirdetés -

Rákaptak a nézők az RTL-es vígjátékra

|

- Hirdetés -

A mi kis falunk továbbra is nagyon erős nézettséggel és közönségaránnyal fut. Sváby András műsora 278 ezres nézettséggel kezdett az ATV-n. Az MTVA pedig a Szomszédok után újabb csodafegyvert talált az archívumban, a délutáni sávban már tarolnak vele.

A múlt héten a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben az RTL Klub 18 százalékos, a TV2 9,3 százalékos közönségarányt ért el, azaz 8,7 százalékpont volt a differencia a két csatorna között. Ez utóbbi kicsi növekedést jelent, ugyanis a korábbi hetet az RTL Klub 16,7 százalékkal, a TV2 9,5 százalékkal zárta.

Csoportszinten főműsoridőben az RTL-es csatornák 34 százalékos heti share-t produkáltak, a TV2 Csoport tagjai pedig 18,8 százalékot. Az RTL Magyarországnál a főcsatorna (RTL Klub) adja a teljes közönségarány 52 százalékát, a TV2 Csoporton belül pedig a TV2 a 49,5 százalékát. Azaz csatornaportfólión belül minkét nagy piaci szerelőnél hasonló a főcsatorna súlya.

A 18-49 évesek körében a nézettségi toplista élén – már-már szokás szerint – A mi kis falunk áll. A RTL Klub saját gyártású sorozat 416 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból, rendkívül magas 30,9 százalékos közönségarány mellett. Ennek a 30,9 százaléknak a jelentőségét jól mutatja, ha megnézzük, hogy az RTL Klub más – amúgy nem sikertelen – műsorai mit produkáltak ugyanebben a sávban. A Keresem a családom 15,3 százalékot, a Szulejmán 15,9 százalékot, a Gyertek át pedig 14,7 százalékot ért el. Tehát nagyjából a felét hozták A mi kis falunknak.

A 18-49 éveseknél a TV2 legsikeresebb műsora Az 50 milliós játszma csütörtöki adása volt, ami 192 ezer nézőt vonzott. A TV2-s házi toplista második helyét pedig a pénteki Tények foglalja el 183 ezer nézővel.

A teljes lakosságos toplista kissé máshogy néz ki, az élen az RTL Híradó vasárnapi kiadása áll 904 ezer nézővel. Alig maradt el tőlük a 903 ezres nézőszámot produkáló A mi kis falunk. A TV2 legnézettebb műsora pedig a szerdai Tények volt 788 ezer nézővel.

A TV2 közelmúltban indult műsorai közül egyébként a 9,3 százalékos főműsoridős csatornaátlagot kényelmesen megugorta a Vigyázat, gyerekkel vagyok című produkció, ami 11,7 százalékot ért el. Az Egymás szemében (6,2 százalék) és a Detektív Bt. (4,5 százalék) viszont ez alatt maradt, utóbbit le is veszik a műsorról.

Az ATV esetében továbbra is a vasárnap hoz csúcsnézettséget. Náluk az Esti Frizbi volt a hét legnézettebb műsora, ami a teljes lakosság körében 399 ezres nézőszámmal és 9,9 százalékos közönségaránnyal futott. Második helyen a Sas kabaré végzett 301 ezer nézővel. Harmadik helyre futott be Sváby András műsora a Heti Napló, ami 278 ezres nézőszámmal és 6,3 százalékos share-rel kezdett.

Az MTVA tévés tartalmai közül a 18-49 éveseknél az elmúlt hét legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített Bajnokok Ligája nyolcaddöntő volt, ami 181 ezer nézőt érdekelt a kereskedelmi célcsoportból. A köztévés házi toplista második helyén pedig az M3-on sokadik reneszánszát élő Szomszédok csütörtöki epizódja végzett 98 ezer nőzővel.

A teljes lakosság körében a Duna Tv-n sugárzott Maradj talpon számít listavezetőnek 415 ezres nézettséggel, az említett Bajnokok Ligája meccs csak a második lett a maga 395 ezer nézőjével.

Apró érdekesség, hogy a Duna Tv a hétköznap délutáni sáv egy részében szokatlanul erős nézettséget produkál, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. 16:20-as kezdési időponttal ugyanis műsorra tűztek egy igazi killer formátumot, a „Charly – Majom a családban” című sorozatot. A német ZDF sorozatát sokat szokta emlegetni Sebestyén Balázs, ugyanis hajdanában a TV2 is műsorra tűzte a Charly-t, amivel olyan szinten földbe döngölték a Balázs show nézettségét, hogy az a műsor megszűnéséhez vezetett.

A Charly majom sok év elteltével is formában van, hiszen a 18-49 éveseknél 7 százalékos heti share-rel, a teljes lakosságnál pedig 13 százalékos heti share-rel fut. Ezzel a kereskedelmi célcsoportnál három nap is megverték a sávjukban az RTL Klubot és a TV2-t. A teljes lakosságnál ugyan nem bírtak a TV2 mexikói sorozatával, de az RTL Klubot így is lenyomta a majmos széria.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201710het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál: hetitop201710hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA