- Hirdetés -

Rangos díjat nyert az ACG

|

A budapesti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség lett a világ leghatékonyabb független ügynöksége az Effie Effectiveness Index alapján. Az ACG a lista alapítása óta negyedik alkalommal érte el ezt a helyezést: a siker titkát a többségében 5-6 éves márkavezető ügyfél-ügynökségi kapcsolatok jelentik.

A reklámok hatékonyságát mérő Effie Effectiveness Index lista összeállításakor a világ több mint 40 országban megrendezett Effie verseny 3476 döntőbe jutott nevezését értékelték egy többlépcsős, a korábbinál szigorúbb és fókuszáltabb elbírálási folyamat során. Ennek eredményeképpen az ügynökségeket 2017-es teljesítményük alapján rangsoroló lista „leghatékonyabb független ügynökségek” kategóriáját – mint az a mai New York-i sajtóközleményből kiderül – 76 ponttal, immáron harmadik éve az ACG vezeti, emellett pedig az összesített regionális listán egyetlen független ügynökségként hatodik helyezést ért el.

„A mérhető hatékonyság és eredményesség kulcsa a hosszútávú ügyfél-ügynökségi kapcsolatokban rejlik. Az ilyen együttműködések során van lehetősége egy ügynökségnek minőségi módon elmélyedni ügyfele piacában, márkájában, üzleti modelljében, vállalati kultúrájában. Idő kell ahhoz, hogy átlássuk és megértsük ügyfeleink kihívásait, és hogy valódi partnerként tudjunk együtt dolgozni velük. Az ACG-ben az ilyen minőségi kapcsolatokban hiszünk, erre építettük teljes üzleti modellünket” – mondta az egyedülálló elismerés kapcsán Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség alapító-ügyvezetője.

„Energiáinkat nem égetjük el folyamatos tenderezéssel. Ritkán és csak márka lead pozícióra kiírt, hosszútávú együttműködést biztosító megmérettetéseken indulunk el – ezzel is védve meglévő, értékes ügyfélkapcsolatainkat és szakembereinket. Ügyfeleink mellett partnerként, komplex tanácsadói szerepkörben dolgozunk, teljesen integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtva nekik. Hisszük, hogy ez a sikerünk titka” – folytatta az ügyvezető.

„Az idei év számunkra a megújulásról és a további szakmai fejlődésünkről szól, mindent e célnak rendeltünk alá, hiszen a kommunikációs iparágban a legnagyobb feladat már az, hogy lépést tartsunk a trendekkel, hanem az, hogy megelőzzük azokat. Az ACG-nél folyamatosan arra törekszünk, hogy kreatív, újszerű megközelítéssel, eredményesen működő megoldásokat fejlesszünk. Ez a nemzetközi elismeréssorozat is annak a bizonyítéka, hogy jó irányba haladunk” – tette hozzá Nagy László, az ügynökség kreatívigazgatója, aki elmondta, külön büszkeség számukra, hogy több díj mögött ügyféllel közös termékfejlesztés áll. A Soproni IPA – ami a sörpiac eddigi legsikeresebb innovációjának számít – az ACG és a Heineken Hungária marketing és innovációs szakembereinek közös munkájának eredménye, ahol ügynökségként már a termékfejlesztés mögött álló insight felkutatásában is aktívan részt vett az ACG.

A most kihirdetett rangsor alapjául szolgáló Effie versenyre az ügynökségek az ügyfelek számára készített termék- és szolgáltatáskampányokkal, illetve aktivitásokkal nevezhetnek, de a végeredményben az auditáltan mért hatékonyság, működőképesség a döntő szempont; ez lehet image, sales érték vagy volumen alapú. A nevezési anyagoknak nagyon szigorú kritériumrendszernek kell megfelelnie, tartalmaznia kell a feladatot, a hozzárendelt célkitűzéseket, a releváns, mérhető piaci és konkurens adatokat, a budget méretét, valamint a megoldás és az elért eredmények részletes bemutatását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...