- Hirdetés -

Rangos elismerést nyert el az LG

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics tennesseei üzeme az iparágban az első háztartásigép-gyár, amely kiérdemelte az Világgazdasági Fórum Lighthouse Factory minősítését.

 

Az LG Electronics (LG) háztartási készülékeket gyártó üzemét az Egyesült Államokban a Világgazdasági Fórum (WEF) a világ egyik vezető, "világítótorony" minősítésű gyárává (Lighthouse Factory) választotta.

A Tennessee állambeli Clarksville-ben található, egymillió négyzetméteres létesítmény — az LG díjnyertes mosó- és szárítógépeinek amerikai gyártóbázisa — az iparág első olyan háztartásigép-üzeme az USA-ban, amely csatlakozott a WEF globális hálózatához. Ez a vállalat második Lighthouse Factory minősítésű gyára, a dél-koreai Csangvonban található LG Smart Park után, amelyet tavaly választott ki a WEF.

A Lighthouse Factory minősítést a WEF a gyártás jövőjének alakításában játszott szerepért, valamint a dolgok internetének (IoT), a big data megoldásoknak, a mesterséges intelligenciának (AI), a robotikai megoldásoknak és a negyedik ipari forradalom egyéb technológiáinak integrálásáért ítéli oda a világ legjelentősebb üzemeinek. A WEF 2018 óta évente kétszer választja ki és veszi fel hálózatába a minősítési követelményeknek megfelelő gyárakat.

Az LG világszínvonalú, automatizált tennesseei gyárában olyan fejlett digitális technológiákat alkalmaznak, mint a mesterséges intelligencia, a big data, illetve az IoT és robotikai megoldások. A 2018 végén elkészült létesítményben jelenleg három gyártósor működik elöl- és felültöltős mosógépek és szárítógépek előállítására. Évi 1,2 millió mosógép és 600 000 szárítógép legyártására alkalmas kapacitásával a 900 főt foglalkoztató létesítmény proaktívan, helyben reagál a változó észak-amerikai keresletre.

A teljesen integrált, áramvonalasított termelési folyamat eredménye, hogy az ügyfelek időben, mindig kifogástalan termékeket kapnak kézhez. Az LG minden egyes gyártósort úgy alakított ki, hogy az egy új modell teljes gyártási folyamatát elvégezze az alkatrészek gyártásától az összeszerelésen át a csomagolásig. A létesítményben mindezeken túl az összes gyártósoron szigorú minőségügyi feltételek vannak érvényben, amelyek az alkatrészektől a késztermékekig garantálják a magas színvonalat.

Az LG tennesseei gyárában teljesen automatizált logisztikai rendszer működik: az üzemben 166 előre beprogramozott, önműködő jármű szállítja a helyükre az alkatrészeket — a létesítményben háromszor annyi ilyen robot dolgozik, mint az LG Smart Parkban. E robotok amellett, hogy javítják az általános termelékenységet, felszabadítják az emberi erőforrást más, lényegesebb feladatokra.

Az alkatrészgyártás, például a fémsajtolás, a műanyag-fröccsöntés és a festés integrálásával — beleértve az LG saját intelligens fröccsöntő rendszerének alkalmazását is — a vállalat 21 százalékkal növelte az alkatrésztermelés hatékonyságát. Az üzem egy fejlett érzékelőrendszer segítségével ráadásul előre felismeri a lehetséges termelési problémákat és reagál is azokra. A mosógépek teljesítményét pontosan előrejelző, adatalapú AI-technológia alkalmazásával a tesztek száma és a tesztelés során felhasznált energia 22 százalékkal csökkent, míg a minőségoptimalizálás révén a hibaarány több mint 61 százalékkal esett vissza.

Az üzem a munkahelyi biztonságot és a működési hatékonyságot is maximalizálja azáltal, hogy robotokat használ a bonyolult, potenciálisan veszélyes feladatokhoz, például a nehéz alkatrészek összeszereléséhez és emeléséhez, valamint a hegesztéshez.

A hatékonyság további javítása érdekében az LG azt tervezi, hogy az év második felében 5G hálózatot telepít az egész létesítményben, hogy a stabil, megszakítás nélküli kommunikáció révén az automatizált járművek gyorsabban és pontosabban tudják szállítani az alapanyagokat. Az LG emellett automatizált mobil robotok bevezetését is tervezi, amelyek könnyedén navigálnak majd a kiterjedt komplexumban, tovább erősítve a logisztikai rendszert.

Az LG fenntarthatóság iránti elkötelezettsége az egész tennesseei gyárban megmutatkozik, amely már 2022-ben teljesen átállt a megújuló energiaforrások használatára. Az üzem nagy hatékonyságú közmű-infrastruktúrát is használ, amely az LG háztartási készülékek gyártásához szükséges áramot, gőzt és hőt a vállalat fejlett épület-energiaszabályozási megoldásának (BECON) segítségével biztosítja.

„Az LG Smart Park mellett az LG tennesseei gyára is erősíti vezető szerepünket a gyártóüzemek fejlett, futurisztikus központokká történő átalakításában azzal, hogy a legforradalmibb technológiákat alkalmazza” — mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A Lighthouse Factory státusz jól példázza az LG elkötelezettségét amellett, hogy egyedi gyártási innovációk révén egyéni vásárlói élményt nyújtson.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....