- Hirdetés -

Rekord nézőszám az új helyszínen megrendezett MVM ZENERGIA koncerten (x)

|

- Hirdetés -

Hatodik alkalommal hívta életre az MVM ZENERGIA elnevezésű nagyszabású koncertet az MVM. Idén minden eddiginél több támogatói jegyet vásároltak a nézők. Új helyszínen, a Budapest Kongresszusi Központban ülve és online közvetítést nézve mintegy háromezer néző követte figyelemmel az egyedülálló kulturális programot. A legismertebb hazai zeneművészeket és változatos zenei műfajokat felvonultató koncert teljes jegybevételét idén is jótékony célra ajánlotta fel az MVM. (x)

Gershwin, Orff, Puccini és Paganini mellett Szentpáli Roland, Presser Gábor és Goran Bregović szerzeményei és átiratai is felcsendültek az MVM ZENERGIA nyárzáró koncertjén. A különleges eseményen öt zenei műfaj, a klasszikus zene, a könnyűzene, a jazz, a világzene és a népzene világából jól ismert művek csendültek fel, olyan átiratokban, hangszereken és előadókkal, amelyeket ebben a formában korábban még sosem hallhatott a közönség.

A minden eddiginél sokszínűbb zenei repertoárt a legismertebb magyar zeneművészek közül Balázs János Kossuth-díjas zongoraművész, Liszt-, Prima- és Junior Prima-díjas, Érdemes Művész; Balogh Kálmán Prima Primissima-díjas cimbalomművész, a Zeneakadémia tanára; Lajkó Félix Liszt Ferenc-díjas hegedűművész, zeneszerző és citeraművész; Szakcsi Lakatos Béla Kossuth- és Liszt-díjas zongoraművész, zeneszerző, a Nemzet Művésze, Érdemes Művész; Szentpáli Roland többszörös nemzetközi versenygyőztes és Artisjus-díjas tubaművész, zeneszerző, valamint Tompos Kátya Jászai Mari-díjas színművésznő keltette életre.

 

 

„Az MVM Csoport folyamatos fejlődésen ment keresztül az elmúlt időszakban, soha nem voltunk ilyen komplexek és innovatívak. A piaci helyzetünkön kívül azonban van, ami változatlan. Ez pedig a minőségi kultúra népszerűsítése, illetve a jövő generációk és a hátrányos helyzetűek támogatása iránti elkötelezettségünk. Ahogy minden évben – és ez alól a különleges kihívásokkal teli tavalyi sem volt kivétel – idén is a legnagyobb hazai zeneművészek mutatták meg, hogyan lehet a sokféleségből – stílusokból, korszakokból és zeneművekből – egyedi egységet létrehozni. Valahogy úgy, ahogy az MVM Csoport is teszi ezt mindennapi működése során” – mondta Jákó Eszter, az MVM csoportszintű kommunikációs igazgatója.

Az MVM a jegyeladásból befolyt teljes összeget idén is jótékony célra ajánlotta fel. Az érdeklődők augusztus 28-ig szavazhattak az mvmzenergia.hu oldalon, hogy mely szervezethez jusson el a koncert bevétele. A több ezer szavazat alapján a Szikra Tehetséggondozó Egyesülethez kerül az összeg, ezzel is támogatva a szervezet munkáját, az atipikus, tehetséges, autista gyermekek tehetséggondozását és fejlesztését.

„Az MVM ZENERGIA nagyszabású koncertje idén is megmutatta, hogy a klasszikus zene hatalmas erővel rendelkezik. A koncert fókuszában a virtuozitás, a spontaneitás, a határok elmosása, illetve a zenei műfajok találkozása állt. A zongora, az ének, a hegedű, a rézfúvós hangszerek és a cimbalom egymással együttműködve, improvizálva értelmezték újra a jól ismert zeneműveket, egy különleges, új értéket teremtve a színpadon” – tette hozzá Balázs János.

Az előadást látványos fényfestés, a darabokhoz illeszkedő egyedi vizuális tartalom tette még emlékezetesebbé. A zene több ezer szerelmese – a pandémiás helyzet miatt – tavaly csak online élvezhette az utánozhatatlan programot, idén azonban már hibrid módon, vagyis az online közvetítés mellett személyesen is részt vehettek az élményben.

További információk az mvmzenergia.hu oldalon. (x)

[av_mero_mvm_do]

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...