- Hirdetés -

Rekordot döntött a SEAT

|

- Hirdetés -

A SEAT kiszállításai az év vége felé járva új rekordhoz közelednek. Január és október között a spanyol vállalat világszerte 498 700 kiszállítást teljesített, amely 11,1 százalékkal több, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában (2018. január – október: 449 000 darab). Ezzel az eredménnyel a SEAT közel 50 000 darabbal több járművet adott át ügyfeleinek és megdöntötte a 2018. hasonló időszakában felállított rekordot.

Az előző hónapban a SEAT kiszállításai a szeptemberhez hasonlóan tovább bővültek, ezúttal 30 százalék feletti volt az emelkedés. Egészen pontosan a vállalat 43 900 járművet adott át ügyfeleinek, amely 31,3 százalékkal több, mint a 2018-ban regisztrált 33 400 darab. Ez a növekedés részben a 2018. szeptemberében életbe lépő WLTP szabvány eredménye, amikor a WLTP alkalmazását közvetlenül megelőző hónapokban meredeken nőtt, majd utána csökkent a kiszállítások száma. A SEAT történetének legjobb októberét zárta, túlszárnyalva a 2017-es év eredményét is (2017. október: 40 200 darab).

A SEAT világszintű kiszállításai változatlanul nőttek, elsősorban a Németországban, Franciaországban és Olaszországban regisztrált eredményeknek köszönhetően. A SEAT Németországban több autót adott át ügyfeleinek január és október között (2019. január – október: 115 100 darab; + 17,4 százalék), mint a teljes 2018-as évben, megdöntve ezzel eddigi kiszállítási rekordját az országban. Ezen kívül Franciaország a SEAT negyedik legnagyobb piaca (31 300 darab; + 20,6 százalék), őt követi Olaszország 22 600 (+ 28,1 százalék) kiszállítással. A SEAT eredményei Spanyolországban és az Egyesült Királyságban – az iparágban tapasztalt tendenciákkal dacolva – tovább javultak. Az ügyfeleknek átadott autók száma Spanyolországban 1,7 százalékkal 94 900 darabra emelkedett, míg az Egyesült Királyságban közel 10 százalékos bővülést (59 700 darab; + 9,1 százalék) regisztrált a márka.

Voltak olyan európai országok, ahol kiemelkedő, 20 százalék feletti volt a bővülés. Ilyen például Svájc ( 11 000 darab;+ 21,9 százalék), Hollandia (9 800 darab; + 26,8 százalék), Svédország (7 600 darab; + 27,4 százalék) és Dánia (6 300 darab; + 51,6 százalék) piaca is. Németországhoz hasonlóan Svájcban is több SEAT került tulajdonosához az év első tíz hónapjában, mint a teljes 2018-as évben, a márka történetének legeredményesebb időszakát zárva ezzel Svájcban. Ezen kívül a vállalat jelentős növekedést ért el Mexikó (20 300 darab; + 6,3 százalék), Ausztria (18 300 darab;+ 8,6 százalék), Portugália (9 500 darab; + 11,6 százalék) és Írország (4 100 darab; + 11,3 százalék) piacain.

A rekord nagyságú kiszállítások igen pozitív pénzügyi eredményekkel párosulnak, amely a kiszállítások összetételének is köszönhető. Itt ugyanis igen nagy számban szerepelnek SUV modellek, amelyek a SEAT 2019. január és szeptember közötti kiszállításainak a 43 százalékát tették ki. A Volkswagen Csoport október 30-án közzétett eredményei szerint a SEAT üzemi eredménye 4,2 százalékkal 248 millió euróra emelkedett (2018. január – szeptember: 237 millió euró). Ezen kívül a forgalom 14 százalékkal nőtt és elérte a 8,828 milliárd eurót (2018. január – szeptember: 7,744 milliárd euró).

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA