- Hirdetés -

Rekordot döntött tavaly a Work Force

|

A vállalat történetében rekordnak számító, 351 millió forintos EBITDA eredménnyel zárta 2020-at a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. A társaság a tavalyi 6,9 milliárd forintos forgalmát 10 milliárd forint fölé növelné.

A COVID-járvány jelentette kihívások ellenére üzleti szempontból jó évet zárt tavaly a Work Force, a cég EBITDA és adózott eredménye is nőtt, árbevétele pedig kismértékben maradt el az egy évvel korábbitól. A társaság a nem auditált adatok szerint 6,913 milliárd forintos forgalmat ért el 2020-ban, míg egy évvel korábban 6,996 milliárdos bevétellel zárt. A cég EBITDA eredménye a 2019-est négymillió forinttal múlta felül, és elérte a 347 millió forintot, ami a vállalat történetében rekordnak számít. Az adózott eredmény pedig a 2019-es 295 millióról 319 millió forintra bővült tavaly.

„A múlt évben a rekord eredmény elérésén túl jelentős fejlesztéseket is végrehajtottunk. Bővítettük kirendeltség hálózatunkat: Győrben új irodát nyitottunk tavaly novemberben, orosházi képviseletünket pedig egy új irodába költöztettük. Jelenleg országszerte 8 kirendeltséget tartunk fenn, Budapest mellett Tatabányán, Győrben, Veszprémben, Kecskeméten, Orosházán, Miskolcon és Debrecenben is jelen vagyunk” – mondta el Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

A hálózati fejlesztésen túl a vállalat több éves digitális fejlesztési programot is elindított, melynek keretében már a múlt évben bevezették a szerződések digitális aláírását a diák munkavállalók esetében, és a tervek szerint az év második felében a felnőtt kölcsönzött munkaerő esetében is átállnak erre a megoldásra. Az informatikai fejlesztések keretében korszerűsítik a háttér kiszolgáló rendszereket, ami jelentős előrelépést hoz az automatizációban, komoly mértékben csökkentve ezzel az adminisztrációs és logisztikai terheket, valamint erősítve a digitális HR szolgáltató pozíciót.

A Work Force a múlt évben indította el új, RPO (recruitment process outsourcing) szolgáltatását, ami azoknak a vállalatoknak nyújt segítséget, amelyek folyamatosan nagyobb számú új munkatárs felvételét tervezik és ehhez nem áll rendelkezésre a megfelelő létszámú HR csapat cégen belül. A Work Force szakemberei az ügyfelek igényei szerint a toborzás-kiválasztási feladatok egy részét, vagy akár egészét elvégzik a megbízó helyett a szolgáltatás keretében. A lehetőség iránt már a múlt évben is tapasztalható volt érdeklődés, és a Work Force várakozásai szerint 2021-ben már több ügyfelük is él majd a szolgáltatással.

„A múlt év a COVID-járvány miatt átrendeződést hozott a munkaerő-kölcsönzési és -közvetítési piacon is. Tavaly tavasszal a krízis kezdetén sok foglalkoztató jelentősen csökkentette a kölcsönzött munkaerő létszámát, ami komolyan érintette a szolgáltatókat és több cég ki is lépett a piacról. A visszarendeződés már 2020-ban elkezdődött, de úgy látjuk, hogy még korántsem ért véget és a piaci környezet lehetőséget kínál arra, hogy nagyot lépjünk előre. Az idegenforgalom területén tevékenykedő cégek szinte a nulláról indulnak újra, számukra a felmerülő munkaerő-gondok kezelésére a kölcsönzött munkavállalók jelenthetik az egyik megoldást. A piaci lehetőségek, a tavaly megkezdett fejlesztéseink, valamint új szolgáltatásunk fogadtatása alapján ambiciózus tervet fogalmaztunk meg erre az évre, 2 000 fő feletti kölcsönzött létszámmal és 10 milliárd forintot meghaladó árbevétellel számolunk. E cél elérésében és a középtávú stratégiánk megvalósításában kulcsszerepet kap a határon túli munkaerő toborzás, valamint a szellemi pozíciókba történő közvetítés és kölcsönzés is.” – mondta el Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...