- Hirdetés -

Rekordot döntött tavaly a Work Force

|

- Hirdetés -

A vállalat történetében rekordnak számító, 351 millió forintos EBITDA eredménnyel zárta 2020-at a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. A társaság a tavalyi 6,9 milliárd forintos forgalmát 10 milliárd forint fölé növelné.

A COVID-járvány jelentette kihívások ellenére üzleti szempontból jó évet zárt tavaly a Work Force, a cég EBITDA és adózott eredménye is nőtt, árbevétele pedig kismértékben maradt el az egy évvel korábbitól. A társaság a nem auditált adatok szerint 6,913 milliárd forintos forgalmat ért el 2020-ban, míg egy évvel korábban 6,996 milliárdos bevétellel zárt. A cég EBITDA eredménye a 2019-est négymillió forinttal múlta felül, és elérte a 347 millió forintot, ami a vállalat történetében rekordnak számít. Az adózott eredmény pedig a 2019-es 295 millióról 319 millió forintra bővült tavaly.

„A múlt évben a rekord eredmény elérésén túl jelentős fejlesztéseket is végrehajtottunk. Bővítettük kirendeltség hálózatunkat: Győrben új irodát nyitottunk tavaly novemberben, orosházi képviseletünket pedig egy új irodába költöztettük. Jelenleg országszerte 8 kirendeltséget tartunk fenn, Budapest mellett Tatabányán, Győrben, Veszprémben, Kecskeméten, Orosházán, Miskolcon és Debrecenben is jelen vagyunk” – mondta el Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

A hálózati fejlesztésen túl a vállalat több éves digitális fejlesztési programot is elindított, melynek keretében már a múlt évben bevezették a szerződések digitális aláírását a diák munkavállalók esetében, és a tervek szerint az év második felében a felnőtt kölcsönzött munkaerő esetében is átállnak erre a megoldásra. Az informatikai fejlesztések keretében korszerűsítik a háttér kiszolgáló rendszereket, ami jelentős előrelépést hoz az automatizációban, komoly mértékben csökkentve ezzel az adminisztrációs és logisztikai terheket, valamint erősítve a digitális HR szolgáltató pozíciót.

A Work Force a múlt évben indította el új, RPO (recruitment process outsourcing) szolgáltatását, ami azoknak a vállalatoknak nyújt segítséget, amelyek folyamatosan nagyobb számú új munkatárs felvételét tervezik és ehhez nem áll rendelkezésre a megfelelő létszámú HR csapat cégen belül. A Work Force szakemberei az ügyfelek igényei szerint a toborzás-kiválasztási feladatok egy részét, vagy akár egészét elvégzik a megbízó helyett a szolgáltatás keretében. A lehetőség iránt már a múlt évben is tapasztalható volt érdeklődés, és a Work Force várakozásai szerint 2021-ben már több ügyfelük is él majd a szolgáltatással.

„A múlt év a COVID-járvány miatt átrendeződést hozott a munkaerő-kölcsönzési és -közvetítési piacon is. Tavaly tavasszal a krízis kezdetén sok foglalkoztató jelentősen csökkentette a kölcsönzött munkaerő létszámát, ami komolyan érintette a szolgáltatókat és több cég ki is lépett a piacról. A visszarendeződés már 2020-ban elkezdődött, de úgy látjuk, hogy még korántsem ért véget és a piaci környezet lehetőséget kínál arra, hogy nagyot lépjünk előre. Az idegenforgalom területén tevékenykedő cégek szinte a nulláról indulnak újra, számukra a felmerülő munkaerő-gondok kezelésére a kölcsönzött munkavállalók jelenthetik az egyik megoldást. A piaci lehetőségek, a tavaly megkezdett fejlesztéseink, valamint új szolgáltatásunk fogadtatása alapján ambiciózus tervet fogalmaztunk meg erre az évre, 2 000 fő feletti kölcsönzött létszámmal és 10 milliárd forintot meghaladó árbevétellel számolunk. E cél elérésében és a középtávú stratégiánk megvalósításában kulcsszerepet kap a határon túli munkaerő toborzás, valamint a szellemi pozíciókba történő közvetítés és kölcsönzés is.” – mondta el Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...