- Hirdetés -

Rekordszámú webshop szerződött a Barionnal

|

Az idei év első tíz hónapjában másfélszeresére növelte e-kereskedelmi partnereinek számát a Barion a 2019-es évhez képest. A dinamikus bővülés eredményeként a fintech cég online fizetési rendszerét már több mint 9.000 magyar és közel 1.000 külföldi internetes áruház használja. 2020 végére havi szinten már 500 új webshop választja a fizetési megoldásukat, míg a megvalósult online fizetési tranzakciók száma is rohamosan növekszik.

Az e-kereskedelem évről-évre stabil növekedést mutatott, de idén a koronavírus járvány hatásának is köszönhetően rekordmértékben bővült a piac. Ez igaz az online kiskereskedelem forgalmára és az újonnan induló webshopok számára is. A GKI Digital közelmúltban közzétett felmérése szerint az év első felében a netes vásárlások forgalma meghaladta a bruttó 355 milliárd forintot, ami közel 35%-os növekedést jelent 2019 azonos időszakához képest. Az aktív online vásárlók száma pedig elérte a 3,35 millió főt ugyanezen kutatás szerint.

Az elektronikus fizetési megoldásokat fejlesztő és üzemeltető, Budapesten alapított Barion még ennél is meredekebb bővülésről tud beszámolni az idei évben, hiszen a cég mintegy 50%-kal, közel 10.000-re tudta növelni e-kereskedelmi partnereinek számát a magyar és a nemzetközi piacokon az év utolsó hónapjaira. Ezek mellett az online fizetéseknél használatos Barion tárcát is egyre többen veszik igénybe, a felhasználók száma a 300 ezres határt súrolja október végén. A fintech cég jelenleg Magyarországon kívül Ausztriában, Csehországban, Németországban és Szlovákiában is aktív.

„2020 soha nem látott bővülést hozott az online kereskedelem terén. Az aktív online vásárlók és az e-kereskedelmi szolgáltatók száma is jelentősen nőtt. A COVID e-kereskedelmi piacra gyakorolt hatását jól példázza, hogy áprilisban kiugró növekedést tapasztaltunk az online fizetések terén. Gyakorlatilag olyan számokat generált a piac, amiket a karácsonyi időszakban szokott. Idén sok új szereplő lépett be az e-kereskedelmi piacra, jelentős részük kifejezetten a járványhelyzet miatt kezdett bele az online értékesítésbe. Az októberi rekordszámú bővülésünkben a nemzetközi terjeszkedésünkön kívül a kereskedők Black Friday-re és karácsony előtti rohamra való felkészülése is szerepet játszott” – fogalmazott Kiss Sándor, a Barion Payment Zrt. vezérigazgatója.

A szakember véleménye szerint az e-kereskedelmi forgalom a továbbiakban is emelkedni fog, hiszen egyre több árutípus lesz elérhető az interneten, rengeteg hagyományos kereskedő nyit az online értékesítés irányába. A jelenlegi helyzet pedig maradandó változásokat hozhat a fizetési szokásokban is, várhatóan kulturálisan egyre elfogadottabbá válnak a készpénzmentes, elektronikus fizetési módok itthon is.

„A Barion Smart Gateway online fizetési kapu ideális kis- és középvállalkozásoknak is, hiszen nem számolunk fel csatlakozási díjat, nincsenek havidíjak, így a cégek minimális ráfordítással tudnak többek között bankkártyás fizetési megoldást kínálni a vásárlóiknak. A magyarországi mellett nemzetközi jelenlétünket is folyamatosan erősítjük. Célunk, hogy 2021 végére már havi 1000 új webshoppal növekedjünk. Termékfejlesztési tevékenységünk is folyamatos, Barion Pixel-t használó partnereinknek hamarosan a korábbiaknál is részletesebb és szofisztikáltabb adatokkal tudunk majd szolgálni a vásárlói szokásokról a Barion Metrics analitikai rendszer segítségével. Illetve 2021-ben sok más fejlesztés mellett, új fizetési módok bevezetését is tervezzük, amikkel még jobban ki tudjuk szolgálni a kereskedők igényeit” – hangsúlyozta Kiss Sándor.

2021-ben a fintech cég fókuszában a nemzetközi terjeszkedés és az új fejlesztések állnak majd, amikkel nem csak Magyarország, hanem a közép-kelet-európai régió meghatározó online fizetési szolgáltatója kíván lenni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...