- Hirdetés -

Reméljük, hogy közelebb kerülünk a felhasználók szívéhez

|

- Hirdetés -

Az idén 30 éves Sziget mindazt képviseli, ami a márkánk számára is fontos, újító, a környezetére érzékeny, otthonában és világszínvonalon is unikális – mondta el Balogh Barbara. A Samsung termékmarketing vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy milyen jelenléttel készülnek az idei fesztiválra, és elárulta azt is, hogy mi a kedvenc fesztivál itala.

- Milyen jelenléttel készültök az idei Szigetre? Mennyiben lesz ez más, mint a korábbiak?

- Magyarország egyik legnagyobb zenei és kulturális rendezvénye számunkra is rendkívül fontos nyári megjelenést és kikapcsolódást jelent. A jövő vállalataként a korábbi évekhez hasonlóan idén is egy olyan színpad névadói leszünk, ahol a trendalkotó, újhullámos zenékre bulizhatnak a látogatók. A Samsung Party Aréna a techno, a minimál, a trance, a house és a további elektronikus zenék otthona, ahol a világ legjobb és legizgalmasabb DJ-i és producerei pörgetik a zenéket egész éjjel. A névadó szerep mellett természetesen idén is készülünk saját helyszínnel. A Samsung Kontent Konténer izgalmas kalandokra hívja a fesztiválozókat. A pop-up stúdióban az érdeklődők nem pusztán profi tartalomgyártókká válhatnak, de megismerkedhetnek legújabb csúcskészülékeinkkel, a Galaxy Z Fold5 és a Galaxy Z Flip5 okostelefonokkal. Annak érdekében, hogy a helyszínre betérő kreátorok a lehető legjobb minőségben készíthessék el különleges tartalmaikat, létrehoztunk egy tartalomgyártó ministúdiót, ahol három egyedi díszletben, egy-egy Samsung Galaxy Z Flip5 készülékkel rögzíthetnek szuper felvételeket. A konténerekben három téma várja a fesztiválozókat minden nap reggeltől estig: ének, tánc és smink.

- Hányadik alkalommal vagytok ott?

- Idén harmadik alkalommal veszünk részt a mozgalmas fesztivál forgatagában.

- Mit vártok? Milyen lesz az idő? mennyien lesznek?

- Természetesen mindig a legjobbat kívánjuk a bulizóknak és a fesztiválnak egyaránt! Reméljük, hogy idén is a szokásos látogatószámot éri el az esemény. Több időjárás-előrejelző oldal is kellemes, napsütéses időt ígér, bízunk benne, hogy ez így is marad a fesztivál végéig!

- Miért pont a Sziget?

- A Sziget nemcsak Magyarországon, de Európában és megkockáztatom, világszerte is különleges. Az idén 30 éves rendezvény mindazt képviseli, ami a márkánk számára is fontos. Újító, a környezetére érzékeny, otthonában és világszínvonalon is unikális. A fesztivál kiválasztásakor fontos volt az is, hogy minél több emberhez juttassuk el a Samsung termékeinek és szolgáltatásainak hírét, megszerettessük velük a márkát, különös tekintettel a Z-generációra. Ugyanakkor nem csak a Szigeten vagyunk jelen. Általában olyan fesztiválokkal működünk együtt, ahol egyedi megjelenésre nyílik lehetőségünk, mivel nem csupán a márkát szeretnénk megjeleníteni, de szeretnénk az érdeklődőknek emlékezetes felhasználói élményt is nyújtani.

- Hogyan hozza vissza ez a megjelenés a befektetett pénzt? Gondolom nem keveset fizettek a jelenlétért cserébe.

- Alapvető célunk, hogy az érdeklődök egy nem megszokott környezetben próbálják ki, ismerjék és szeressék meg a legújabb készülékeinket. A kitelepülésünkön nem pusztán a termék, de a kreatív lehetőségek, a helyszín, a dekor, a promoterek segítőkészsége és minden további apró részlet a márkát és annak filozófiáját képviseli. Örülünk, ha a jelenlegi és a jövőbeni felhasználóink ilyen környezetben találkoznak termékeinkkel. Az eladások növelése érdekében készülünk továbbá egy, kifejezetten a fesztivál idejére tervezett kuponos promócióval is. Marketingszempontból pedig reméljük, hogy közelebb kerülünk a felhasználók szívéhez, ami a mutatószámokban is emelkedést hozhat.

- Mikor lesztek elégedettek?

- A tervezés során a szívünket-lelkünket beletettük a Samsung Kontent Konténer projektbe. Az aktivitásokat gondosan, a célcsoportunk valódi ízlésének megfelelően állítottuk össze. Az alapvető lehetőségeken túl exkluzív programpontokkal is várjuk a fesztiválozókat. Részt vehetnek többek között Herczeg-Kis Bálint videókészítő workshopján, meghallgathatják és megörökíthetik a Carson Coma akusztikus trio koncertjét, táncolhatnak a No Comment hip-hop tánciskola óráján és Szabó Timi workshopján leshetik el a legmenőbb sminktrendeket. Bízunk abban, hogy a folyamatosan rendelkezésre álló díszletek és eszközpark mellett a különleges programok is felkeltik a fesztiválozók érdeklődését.

- Mikor nem lesztek elégedettek?

- Tulajdonképpen akkor, ha egyetlen vendégünk sem lenne a fesztiválon, de ezzel a lehetőséggel nem számolunk. 😊

- Hány napot fogsz Te személy szerint kint tölteni a Fesztiválon?

- A legnagyobb sajnálatomra egyetlen napra sem lesz lehetőségem kilátogatni a fesztiválra, de forró dróton leszek munkatársaimmal, akik megosztják majd velem a legizgalmasabb pillanatokat.

- Van olyan koncert, amelyről sajnálod, hogy lemaradsz?

- Leginkább az Imagine Dragons showjára lettem volna kíváncsi, de a magyarok bulijai is mindig érdekelnek. Szívesen megnéztem volna a Carson Coma, Dzsúdló vagy épp a Jazzbois buliját.

- Mi a kedvenc fesztivál italod?

- Ha fesztivál, akkor Gin-tonic!

- Kit, melyik együttest vagy énekest szeretnéd nagyon látni már a Szigeten?

- A magyar előadok mellett egy picit máshogyan is hazahúz a szívem. A BTS koncertjére nagyon buliznék egyszer egy jót. Bízom benne, hogy erre előbb-utóbb sor kerül majd!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is díjazza az inspiráló nőket a Femcafe.hu

November 29-én ismét díjazza az elismerésre méltó teljesítményeket a Femcafe.hu. A piac meghatározó női portálja 2018 óta adja át az olvasói által megszavazott díjakat azoknak a nőknek, akiknek munkássága értéket közvetít és példaként szolgálhat...

Új pályázatot hirdet a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál

Először hirdet kritikaírói pályázatot a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál, amelyet idén október 24. és 28. között rendeznek meg a szegedi Belvárosi Moziban. A 7. Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztiválon ezúttal is az operatőri munkáé a...

Továbbra is nagy az érdeklődés a minilakások iránt

A megváltozott ingatlanpiaci körülmények között sem vesztettek népszerűségükből a csekély alapterülettel rendelkező, 10-20 négyzetméter közötti minilakások. Az akár befektetésnek, akár saját használatra, első lakásnak is ideális ingatlanok különlegességük miatt sokszor a nagyobb alapterületű, használt...

Új ügyvezető a United Way Magyarországnál

Nagy Andrea Gabriella tölti be szeptember 25-től a United Way Magyarország ügyvezető igazgatói posztját. A United Way Magyarország a világ egyik vezető nonprofit szervezetének, a United Way nemzetközi hálózatának tagjaként több, mint 30 éve...

Angol focit, NFL-t és MotoGP-t is nézhetünk a héten

Három kontinensről hoz el sport ínyencségeket a magyar szurkolóknak a Network4 csoport a héten. Az Angol Ligakupa küzdelmeitől, a legizgalmasabb NFL meccseken át a MotoGP és Superbike futamokon át a Premier League, Bundesliga és...

Egyre többet fizetünk az okoseszközöket használva

Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a K&H-nál. Az idei év első nyolc hónapjában óránként átlagosan több mint 5500 okoseszközös fizetést bonyolítottak a pénzintézet ügyfelei, ami 67 százalékos emelkedésnek felel meg...

Értékesítési szakemberrel erősít a Marquard Group Hungary

Nagy tapasztalatú és tudású szakember segíti a jövőben a Marquard Group Hungary munkáját. Nagy Tamás szeptember végétől sales executive tanácsadóként támogatja a Marquard újrapozicionálási folyamatait. A Magyarországon több évtizedes tapasztalattal rendelkező vállalat az elmúlt...

Jövő héten rajtol A Nagy Ő a TV2-n

Október 9-én este indul a Bachelor – A Nagy Ő legújabb évada a TV2-n. A párkereső reality-ben ezúttal az ország 39. leggazdagabb embere, Jákob Zoltán vállalkozott arra, hogy egy tévéműsorban keresse meg szíve hölgyét....

Dupla résszel rajtol az új magyar történelmi sorozat

Dupla résszel debütál október 13-án, pénteken este a Dunán a Tündérkert című történelmi kalandfilmsorozat. A Móricz Zsigmond Erdély-trilógiájának első, Tündérkert című kötete alapján készült 8 részes sorozat további epizódjait péntek esténként láthatják majd a...

Olasz céggel kötött megállapodást a Duna House leányvállalata

A Duna House csoport leányvállalata, a Hgroup S.p. A. (Hgroup) befektetési és együttműködési megállapodást írt alá a Professione Casa S.p.A.-val (Professione Casa). A Professione Casa Olaszország egyik legnagyobb ingatlanügynöksége, amely országszerte 280 irodával rendelkezik. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiába jött be a home office, egyre kevesebb rá a lehetőség

Magyarországon tízből hat munkavállalónak egyáltalán nincs lehetősége otthoni munkavégzésre – van, akinek a munkaköre, míg másnak a munkaadója nem teszi ezt lehetővé. Sokan úgy vélik, hogy a home office ritkulni fog, a munkavállalók kétharmada...

Idén is díjazza az inspiráló nőket a Femcafe.hu

November 29-én ismét díjazza az elismerésre méltó teljesítményeket a Femcafe.hu. A piac meghatározó női portálja 2018 óta adja át az olvasói által megszavazott díjakat azoknak a nőknek, akiknek munkássága értéket közvetít és példaként szolgálhat...

Új pályázatot hirdet a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál

Először hirdet kritikaírói pályázatot a Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztivál, amelyet idén október 24. és 28. között rendeznek meg a szegedi Belvárosi Moziban. A 7. Zsigmond Vilmos Nemzetközi Filmfesztiválon ezúttal is az operatőri munkáé a...

Továbbra is nagy az érdeklődés a minilakások iránt

A megváltozott ingatlanpiaci körülmények között sem vesztettek népszerűségükből a csekély alapterülettel rendelkező, 10-20 négyzetméter közötti minilakások. Az akár befektetésnek, akár saját használatra, első lakásnak is ideális ingatlanok különlegességük miatt sokszor a nagyobb alapterületű, használt...

Új ügyvezető a United Way Magyarországnál

Nagy Andrea Gabriella tölti be szeptember 25-től a United Way Magyarország ügyvezető igazgatói posztját. A United Way Magyarország a világ egyik vezető nonprofit szervezetének, a United Way nemzetközi hálózatának tagjaként több, mint 30 éve...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....