- Hirdetés -

Rengeteg pénzről dönthetnek a Tesco vásárlói

|

Elindult a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának szavazási szakasza, amelyben az áruházak gyűjtőládáiba bedobott zsetonok száma dönti el, hogy a továbbjutó pályázók közül ki milyen értékű támogatást kap a vállalattól a helyi közösségeket segítő kezdeményezése megvalósítására. Július 10. és augusztus 6. között a Tesco vásárlói így összesen 39 millió forint sorsáról határoznak országszerte 57 körzetben. Körzetenként a legtöbb szavazattal rendelkező szervezet 400 ezer, a második 200 ezer, míg a harmadik 100 ezer forint támogatásban részesül. Az áruházlánc ezenfelül egyenként 400 ezer forintos különdíjjal jutalmaz öt továbbjutó szervezetet kreatív, illetve innovatív pályázatuk elismeréseként, ezzel pedig a program 13. fordulójában mindösszesen 41 millió forint finanszírozást biztosít a helyi közösségeknek.

A Tesco 13. közösségépítő pályázatára összesen 342 jelentkezés érkezett be 2023. április 3. és május 5. között. A pályázati anyagok közül az Effekteam Egyesület független szakértői szakmai szempontok figyelembevételével választották ki azt a 162 projektet, amelyek országosan összesen 41 millió forint támogatásban részesülnek majd. Ebből 39 millió forint sorsáról a Tesco vásárlóinak szavazatai döntenek, akik július 10. és augusztus 6. között összegtől függetlenül minden vásárlás után egy darab zsetont kapnak, amellyel az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon az adott körzet továbbjutó pályázatainak egyikére adhatják le voksukat. Ezek közül a szavazási időszak végén a körzetenként legtöbb zsetont kapott kezdeményezés 400 ezer, a második helyezett 200 ezer, a harmadik pedig 100 ezer forint támogatást kap a Tescótól projektje megvalósításához.

„A Tescónál szeretnénk minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlóink és munkatársaink élnek. Ezért is hoztuk létre 2016-ban egyedülálló pályázati programunkat, amely helyi szinten fejti ki hatását, de összességében több százezer embert érint országszerte. A KSH legutóbbi adatai alapján Magyarországon több mint 50 ezer civil szervezet működik, amelyek közül 2021-ben több mint 1800 pénz nélkül, míg több mint 2200 tartalékokból tartotta fenn működését, a bevételekkel rendelkezőkre pedig szervezetenként mintegy 18-23 ezer forint jutott. Nem meglepő tehát, hogy a programban évről évre számos visszatérő pályázónk van, akiknek az egyik fő finanszírozási formát a Tesco által biztosított támogatás nyújtja. Közülük százan legalább 1 millió forintot fordíthattak így kezdeményezéseikre az évek alatt. A Csepel-szigeti Fogyatékosok Sportegyesülete és a Lehetőség Családoknak 2005 Alapítvány egy-két forduló kivételével minden alkalommal pályázott és nyert is, így egyenként összesen 3 millió 450 ezer forint támogatást szereztek. Örömmel tölt el, hogy a 13. fordulóban további 162 projektet díjazhatunk összesen 41 millió forinttal. Arra biztatom vásárlóinkat, hogy éljenek a döntés lehetőségével, és szavazzanak a nekik leginkább szimpatikus kezdeményezésre, ezzel is elősegítve a megvalósítását” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A legkreatívabb és legegyedülállóbb öt projekt összesen 2 millió forintos különdíjban részesül. Ezeket egyenlő arányban elosztva az alábbiak kapják:

a Ne maradj le! Alapítvány „Szülősimogató” rekreációs programja a sérült gyermeket nevelő szülők számára Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében;

a Gondolkodj Zöldben – Imagine Green Egyesület természetterápiás stresszoldó tanösvénye, amelyet a romló mentálhigiénés adatokra és az aktív turisztikai trendekre támaszkodva szeretnének létrehozni a Somogy vármegyei Nyim településen, hogy feltegyék idilli falujukat a térképre, és megmutassák a világnak a helyi értékeket;

a Rózsafalu Civil Egyesület programja Vas vármegyében tündérkert kialakítására őshonos gyümölcsfákkal;

a JNSZMVAKOK Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében tervezett közösségi szabadidős kertje és mezítlábas sétánya a közösségépítés és az esélyegyenlőség jegyében szolnoki lakosok és látássérültek bevonásával;

valamint a Karotinka Nonprofit Szolgáltató Kft. projektje Budapest XIII. kerületében, amelynek keretében élménypedagógiai alapú meglepetésjátékokat szerveznek a családokért és a fogyatékossággal élők integrációjáért.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...