- Hirdetés -

S Pen és brutális teljesítmény az új Samsung csúcsmobilban

|

- Hirdetés -

A szokottnál kicsit korábban, már januárban megérkeztek a Samsung legújabb Galaxy S készülékei. A 21-es modellek természetesen 5G képességgel rendelkeznek, kiváló fotózást ígérnek, a csúcsot jelentő Ultra pedig megkapta a Note-okból jól ismert S Pent és 16 gigabájt RAM-mal rendelkező modell is van belőle.

A látványos, új stílust képviselő Galaxy S21 5G-t az önkifejezésre tervezték. A kompakt, 6,2 colos kijelzővel érkező készülék azoknak készült, akik a letisztult formatervezést részesítik előnyben. A Galaxy S21+ 5G nagyméretű, 6,7 colos kijelzőjével és nagyobb akkumulátorával ideális lehet játékmaratonokhoz vagy akár egy sorozat ledarálásához is.

A Galaxy S21 5G sorozatban mutatkozik be az új készülék keretével egybeolvadó kamerasziget, amely szinte tökéletesen illeszkedik a készülékház fém keretéhez, így letisztult és látványos egységet alkot. Az S21 5G és az S21+ 5G ehhez illeszkedő, feltűnő árnyalatokban érkezik, köztük az év színével, a Fantomlilával. Minden készüléknek tartós ködös fényezés biztosít kellemes, letisztult megjelenést.

A Galaxy S21 5G intelligens, teljes előlapi Dinamikus AMOLED 2X Infintiy-O kijelzője adaptív 120 Hz képfrissítésre képes, ezzel simább görgetést és kíméletesebb használatot tesz lehetővé. A készülék automatikusan a megjelenő tartalomhoz igazítja a frissítési rátát, legyen szó a közösségi oldalak használatáról vagy éppen filmnézésről. A kijelző a felhasználók látását is kíméli, az új Szemkímélő mód automatikusan állítja be a kibocsátott kékfény szintjét a napszaktól, a megjelenített tartalomtól és az alvási szokásoktól függően.

A Galaxy S21 5G készülékekben is megtalálható a Samsung mobilkamera fejlesztéseire épülő professzionális kamera, amely számos új funkcióval és innovatív videós megoldásokkal érkezik. A kamera a felhasználók tapasztalatától függetlenül nagyszerű képek elkészítésére alkalmas. Legyen szó akár a házikedvencekről készült videókról, bulifotókról vagy egy utazás csúcspontjairól, a Galaxy S21 5G és a Galaxy S21+ 5G képes a legtöbbet kihozni a felvételekből. A felhasználóknak elég kiválasztani a témát, kattintani, és a Galaxy S21 5G-re bízni a munka nehezét, így egyszerre megélhetik és meg is örökíthetik a pillanatot.

A továbbfejlesztett 8K videókivágás segítségével kristálytiszta képek emelhetők ki a 8K videofelvételekből, így minden pillanat megörökíthető és felvétel közben kiemelkedő minőségű állóképek is készülnek. Még ha gyorsan is mozog a telefon vagy éppen a felvétel tárgya, a Szuperstabil felvétel funkciónak köszönhetően a kész anyag sima és letisztult lesz.

A Galaxy S21 5G és a Galaxy S21+ 5G MI-alapú, háromlencsés, professzionális kamerája ideális eszköz a megtervezett és kontrollált felvételek elkészítéséhez. A kamerarendszer intuitív módon felméri a környezetet és beállítja a jelenetet, így minden felvétel a lehető legjobb minőségben készülhet el. Portré módban az MI kamera továbbfejlesztett 3D-elemzést használ, amely még pontosabban választja el a felvétel tárgyát a háttértől. A funkció lehetőséget ad a virtuális stúdió szintű megvilágítás használatára, valamint az MI háttéreffektusok igénybevételére annak érdekében, hogy valóban a felvétel tárgya legyen a középpontban. Ez a beállítás szelfiknél is kiválóan működik.

A távoli felvételek esetén, például kiránduláson vagy egy nagyobb beltérben, a továbbfejlesztett Space Zoom, ultranagyítás segít a tiszta és stabil felvételek elkészítésében. Az új Zoom rögzítés minimalizálja a remegést, így a Galaxy S21 5G és a Galaxy S21+ 5G tisztább képeket készít 30-szoros zoom mellett. Az MI segítségével a fókuszpont a keret közepén marad, a megnövelt feldolgozási teljesítménynek köszönhetően pedig kiváló, fényes képek készíthetők akár sötétben is.

A Galaxy S21 5G a Galaxy sorozat eddigi legújabb és legfejlettebb processzorával érkezik, így nagyobb sebességet, energiahatékonyságot és fejlett számítási teljesítményt biztosít az 5G kapcsolat és az eszközbe épített MI megoldások mellett. A Galaxy S21 5G-ben minden szükséges erőforrás megtalálható a látványos fotók feldolgozásához, a 8K videók rögzítéséhez, a felhőalapú játékmaratonokhoz vagy éppen egy kiváló videoklip elkészítéséhez.

A Galaxy S21 5G és Galaxy S21+ 5G eszközök 2021. január 29-től lesznek elérhetőek Magyarországon. A Galaxy S21 5G és Galaxy S21+ 5G előrendelésére január 14., 17:00. és január 28., 23:59 között van lehetőség.

A Galaxy S21 Ultra 5G az S21 széria legnagyobb tagja 6,8 colos Dinamikus AMOLED 2X kijelzőjével, amely a Samsung eddigi legjobbja. A felhasználóknak nem szükséges választaniuk a sima 120 Hz frissítési ráta és a látványos Quad HD+ felbontás között, az S21 Ultra 5G a Galaxy sorozat történetében először mindkettőt képes egyszerre nyújtani. A készülék automatikusan a megjelenő tartalomhoz igazítja a frissítési rátát 10- és 120 Hz között, így az energiahatékonyság miatt az üzemidő is tovább növekedhet.

A Galaxy S21 Ultra 5G kijelzője az S20 modellhez képest 25 százalékkal magasabb fényerőt biztosít, az 1500 nites érték az eddigi legmagasabb a Galaxy okostelefonok között. A kontrasztarány 50 százalékkal jobb az előző generációnál, így akár kültéren is lenyűgözően éles és tiszta a kép jeleníthető meg. Csakúgy, mint a Galaxy S21 5G és S21+ 5G, a Galaxy S21 Ultra 5G is rendelkezik a Szemkímélő szűrő technológiával, amely csökkenti a felhasználók szemének fáradását.

A Galaxy S21 Ultra 5G a Galaxy sorozat eddigi legfejlettebb kamerarendszerével érkezik, így a felhasználók különböző fényviszonyok és beállítások között is lenyűgöző, stúdióminőségű fotókat készíthetnek, az új MI-alapú megoldásokkal pedig könnyedén forgathatnak és szerkeszthetnek videókat, akár a profik.

A hátlapi quad kamera (ultraszéles-, széleslátószögű és duál tele lencsék) továbbfejlesztett, 108 MP pro szenzorával 12 bites HDR fotók készíthetők, amelyek 64-szer gazdagabb színeket és több mint háromszor szélesebb dinamikatartományt nyújtanak. A Galaxy készülékek közül elsőként készíthetők mindegyik lencsével 4K felvételek 60 fps mellett, beleértve az előlapi és a hátlapi kamerát is, így a felhasználók felvétel közben is szabadon válthatnak ezek között. A 12 bites RAW fájltípusnak köszönhetően egyetlen részlet sem veszik el a fényképek szerkesztése közben.

Az S21 Ultra 5G-vel a zoom használata közben nem szükséges a minőségromlás miatt aggódni. A Galaxy S21 Ultra 5G százszoros Space Zoom, ultranagyítás a Samsung első Duál Tele lencserendszerével érkezik, amelyben egy háromszoros és egy tízszeres optika található, mindkettő Kettős Pixel(2PD) Autofókusszal, amelynek köszönhetően nagy távolságból is tiszta felvételek készíthetők.

A Galaxy S21 Ultra 5G felhasználói a csúcskészüléküket a kreatív önkifejezés hatékony eszközeként is bevethetik. A Samsung az S sorozat történetében először hozza el a rajongók által kedvelt S Pen élményt a Galaxy S21 Ultra 5G készülékkel, a Wacom technológiájával. A rajzolástól kezdve a jegyzetelésen át a fényképek szerkesztéséig és a dokumentumok aláírásáig rengeteg új lehetőség érhető el. Akár egy Galaxy Note okostelefon vagy Galaxy Tab készülék S Pen-je is használható, de az S Pen külön is megvásárolható, vagy akár az egyedi tokkal együtt.

A Galaxy S21 Ultra 5G az egyik első okostelefon, amely támogatja a Wi-Fi 6E technológiát, amely minden eddiginél gyorsabb kapcsolatot biztosít. A nagyobb sávszélességnek és a gyorsabb internetkapcsolatnak köszönhetően a felhasználók pillanatok alatt streamelhetnek, vagy oszthatnak meg tartalmakat. Az ultragyors és alacsony késleltetésű 5G-nek köszönhetően az S21 Ultra 5G gyors videoletöltést, zökkenőmentes videokonferenciákat és streaming élményt tesz lehetővé.

A Galaxy S21 Ultra 5G továbbfejlesztett kamera-, kijelző- és csatlakoztathatósági funkcióit a Galaxy eszközök történetének legkorszerűbb chipsetje biztosítja, amelynek köszönhetően az eszköz gyorsabb, valamint nagyobb teljesítményre és jobb energiahatékonyságra képes. Amennyiben a készülék akkumulátora alacsony töltöttségi szintet jelez, a Galaxy S21 Ultra 5G mindössze 30 perc alatt képes újra 50 százalékos töltöttséget elérni.

A Galaxy S21 Ultra 5G 2021. január 29-től lesz elérhető Magyarországon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA