- Hirdetés -

Saját férje öntötte nyakon Scarlett Johanssont

|

- Hirdetés -

Kétnapos ünneplésen vannak túl az MTV nézői. A zenecsatorna egyedülálló mozgóképes díjátadója, az MTV Movie & TV Awards idén dupla gálával érkezett, ahol a filmek és sorozatok, másnap pedig a reality műsorok és valóságshow-k részesültek elismerésben. A csillogó popcornszobrok idén is a közönség legnagyobb kedvenceinél landoltak. Tarolt a Marvel, de a Netflix üdvöskéje, A fiúknak: Örökkön örökké is megszerezte az egyik legfontosabb díjat.

Tinivígjáték győzedelmeskedett az MTV Movie & TV Awards filmes átadójának első estéjén. A legjobbnak választott A fiúknak: Örökkön örökké a Netflix gyártásában készült nagysikerű trilógiazáró darab, mely igazán erős rajongói bázisának köszönhetően tündökölhetett. Az est másik nagy győztese a Marvel Studios, hiszen két friss sorozata is bombasiker volt az est során. A WandaVízió három szoborral távozott, Anthony Mackie-t pedig A Sólyom és a Tél Katonája című széria főszerepe miatt választották a Legjobb hős kategóriája nyertesének.

A díjátadó történetében először rendezték meg az MTV Movie & TV Awards: Unscripted-et, amely a valóságshow-k és dokumentumsorozatok királyainak fejére helyezett koronát. A Ru Paul: Drag Queen leszek! dominált, ugyanis három szobrot zsebelt be, a legjobb dokuszéria kategória nyertese pedig a Jersey Shore Family Vacation lett.

Az MTV Movie & TV Awards idén is avatott különdíjasokat. Scarlett Johansson zöld trutyit kapott nyakába a „Generációs Díj” átvételekor, amelyet a férje, Colin Jost öntött a színésznőre. Sacha Baron Cohen pedig triplázott: „A humor királya” titulus új birtokosa három zseniális karakterét, Boratot, Brünót és Ali G-t is egymásnak eresztette egy jelenet erejéig.

Az első est házigazdája a Szellemirtókból és a Saturday Night Live-ból ismert Leslie Jones volt, aki parádés műsort csapott, ráadásul ő sem távozott üres kézzel. Az Amerikába jöttem 2.-ben nyújtott humoros alakításával szerezte meg a rajongók szavazatait. Az MTV Movie & TV Awards: Unscripted show-jában pedig a stand-up humoristaként ismert Nikki Glaser tündökölt.

A DÍJAZOTTAK TELJES LISTÁJA:

LEGJOBB FILM

A fiúknak: Örökkön örökké

LEGJOBB SOROZAT

WandaVízió

LEGJOBB ALAKÍTÁS FILMBEN

Chadwick Boseman – Ma Rainey: A blues nagyasszonya

LEGJOBB ALAKÍTÁS SOROZATBAN

Elizabeth Olsen – WandaVízió

LEGJOBB HŐS

Anthony Mackie – A Sólyom és a Tél Katonája

LEGJOBB CSÓKJELENET

Chase Stokes & Madelyn Cline – Outer Banks

LEGJOBB KOMIKUS ALAKÍTÁS

Leslie Jones – Amerikába jöttem 2.

LEGJOBB GONOSZ

Kathryn Hahn – WandaVízió

ÁTTÖRŐ ALAKÍTÁS

Regé-Jean Page – A Bridgerton család

LEGJOBB HARCJELENET

WandaVízió – Wanda vs. Agatha

LEGRÉMÜLTEBB ALAKÍTÁS

Victoria Pedretti – A Bly udvarház-szelleme

LEGJOBB PÁROS

A Sólyom és a Tél Katonája – Sólyom (Anthony Mackie) & A Tél Katonája (Sebastian Stan)

LEGJOBB ZENEI PILLANAT, a SONIC® Drive-In felajánlásával [közösségi media kategória]

“Edge of Great” – Julie and the Phantoms

A DÍJAZOTTAK TELJES LISTÁJA (UNSCRIPTED):

LEGJOBB DOKU-REALITY MŰSOR

Jersey Shore Family Vacation

LEGJOBB RANDIMŰSOR

The Bachelorette

LEGJOBB REALITY SZEREPLŐGÁRDA

Ru Paul: Drag Queen leszek!

LEGJOBB VERSENYSOROZAT

Ru Paul: Drag Queen leszek!

LEGJOBB ÉLETMÓD MŰSOR

Ezt jól kisütöttük!

LEGJOBB ÚJ NEM-SZKRIPTELT MŰSOR (a SONIC® Drive-In jóvoltából)

Selena + Chef

LEGJOBB TALK SHOW

The Daily Show with Trevor Noah

LEGJOBB VÍGJÁTÉK / KVÍZMŰSOR

Impractical Jokers

LEGJOBB HÁZIGAZDA

RuPaul – Ru Paul: Drag Queen leszek!

ÁTTÖRŐ KÖZÖSSÉGI MÉDIASZTÁR

Bretman Rock

LEGJOBB KRIMI REALITY

Kamureg

LEGJOBB HARCJELENET

Keeping Up With The Kardashians – Kourtney Kardashian vs. Kim Kardashian West

LEGJOBB NEMZETKÖZI REALITY SOROZAT

Love Island (ITV)

LEGJOBB ZENEI DOKUMENTUMFILM [közösségi média kategória]

BTS: Break the Silence: The Movie

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....