- Hirdetés -

Saját férje öntötte nyakon Scarlett Johanssont

|

- Hirdetés -

Kétnapos ünneplésen vannak túl az MTV nézői. A zenecsatorna egyedülálló mozgóképes díjátadója, az MTV Movie & TV Awards idén dupla gálával érkezett, ahol a filmek és sorozatok, másnap pedig a reality műsorok és valóságshow-k részesültek elismerésben. A csillogó popcornszobrok idén is a közönség legnagyobb kedvenceinél landoltak. Tarolt a Marvel, de a Netflix üdvöskéje, A fiúknak: Örökkön örökké is megszerezte az egyik legfontosabb díjat.

Tinivígjáték győzedelmeskedett az MTV Movie & TV Awards filmes átadójának első estéjén. A legjobbnak választott A fiúknak: Örökkön örökké a Netflix gyártásában készült nagysikerű trilógiazáró darab, mely igazán erős rajongói bázisának köszönhetően tündökölhetett. Az est másik nagy győztese a Marvel Studios, hiszen két friss sorozata is bombasiker volt az est során. A WandaVízió három szoborral távozott, Anthony Mackie-t pedig A Sólyom és a Tél Katonája című széria főszerepe miatt választották a Legjobb hős kategóriája nyertesének.

A díjátadó történetében először rendezték meg az MTV Movie & TV Awards: Unscripted-et, amely a valóságshow-k és dokumentumsorozatok királyainak fejére helyezett koronát. A Ru Paul: Drag Queen leszek! dominált, ugyanis három szobrot zsebelt be, a legjobb dokuszéria kategória nyertese pedig a Jersey Shore Family Vacation lett.

Az MTV Movie & TV Awards idén is avatott különdíjasokat. Scarlett Johansson zöld trutyit kapott nyakába a „Generációs Díj” átvételekor, amelyet a férje, Colin Jost öntött a színésznőre. Sacha Baron Cohen pedig triplázott: „A humor királya” titulus új birtokosa három zseniális karakterét, Boratot, Brünót és Ali G-t is egymásnak eresztette egy jelenet erejéig.

Az első est házigazdája a Szellemirtókból és a Saturday Night Live-ból ismert Leslie Jones volt, aki parádés műsort csapott, ráadásul ő sem távozott üres kézzel. Az Amerikába jöttem 2.-ben nyújtott humoros alakításával szerezte meg a rajongók szavazatait. Az MTV Movie & TV Awards: Unscripted show-jában pedig a stand-up humoristaként ismert Nikki Glaser tündökölt.

A DÍJAZOTTAK TELJES LISTÁJA:

LEGJOBB FILM

A fiúknak: Örökkön örökké

LEGJOBB SOROZAT

WandaVízió

LEGJOBB ALAKÍTÁS FILMBEN

Chadwick Boseman – Ma Rainey: A blues nagyasszonya

LEGJOBB ALAKÍTÁS SOROZATBAN

Elizabeth Olsen – WandaVízió

LEGJOBB HŐS

Anthony Mackie – A Sólyom és a Tél Katonája

LEGJOBB CSÓKJELENET

Chase Stokes & Madelyn Cline – Outer Banks

LEGJOBB KOMIKUS ALAKÍTÁS

Leslie Jones – Amerikába jöttem 2.

LEGJOBB GONOSZ

Kathryn Hahn – WandaVízió

ÁTTÖRŐ ALAKÍTÁS

Regé-Jean Page – A Bridgerton család

LEGJOBB HARCJELENET

WandaVízió – Wanda vs. Agatha

LEGRÉMÜLTEBB ALAKÍTÁS

Victoria Pedretti – A Bly udvarház-szelleme

LEGJOBB PÁROS

A Sólyom és a Tél Katonája – Sólyom (Anthony Mackie) & A Tél Katonája (Sebastian Stan)

LEGJOBB ZENEI PILLANAT, a SONIC® Drive-In felajánlásával [közösségi media kategória]

“Edge of Great” – Julie and the Phantoms

A DÍJAZOTTAK TELJES LISTÁJA (UNSCRIPTED):

LEGJOBB DOKU-REALITY MŰSOR

Jersey Shore Family Vacation

LEGJOBB RANDIMŰSOR

The Bachelorette

LEGJOBB REALITY SZEREPLŐGÁRDA

Ru Paul: Drag Queen leszek!

LEGJOBB VERSENYSOROZAT

Ru Paul: Drag Queen leszek!

LEGJOBB ÉLETMÓD MŰSOR

Ezt jól kisütöttük!

LEGJOBB ÚJ NEM-SZKRIPTELT MŰSOR (a SONIC® Drive-In jóvoltából)

Selena + Chef

LEGJOBB TALK SHOW

The Daily Show with Trevor Noah

LEGJOBB VÍGJÁTÉK / KVÍZMŰSOR

Impractical Jokers

LEGJOBB HÁZIGAZDA

RuPaul – Ru Paul: Drag Queen leszek!

ÁTTÖRŐ KÖZÖSSÉGI MÉDIASZTÁR

Bretman Rock

LEGJOBB KRIMI REALITY

Kamureg

LEGJOBB HARCJELENET

Keeping Up With The Kardashians – Kourtney Kardashian vs. Kim Kardashian West

LEGJOBB NEMZETKÖZI REALITY SOROZAT

Love Island (ITV)

LEGJOBB ZENEI DOKUMENTUMFILM [közösségi média kategória]

BTS: Break the Silence: The Movie

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...