- Hirdetés -

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

|

- Hirdetés -

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek tudatosan vásároljanak és a termékek összetevőire nagyobb figyelmet szenteljenek világszerte. Szalkai Tímea, a cég vezérigazgatója arról beszélt, éttermük koncepciója eddig is egyedülálló volt, hiszen itt egyszerre tudnak egy társaság vegán, vegetáriánus, húsevő, laktózérzékeny, búzaliszt allergiás és candida problémával küzdő tagjai enni, amelynek létjogosultságát Google értékelések is alátámasztanak.

Az emberek nagyon nagy többsége a szokások és a reklámok rabja: anélkül veszik le a polcról a legutóbb látott élelmiszert, hogy megnéznék annak összetevőit. Ennek a jelenségnek az évtizedes következménye a rengeteg népbetegség, ami megelőzhető lenne egy kis tudatossággal.

A 2019 óta működő LAMEA Sandwich Corner hitvallása, hogy világszinten felhívja a figyelmet az élelmiszeripar problémájára, éppen ezért minden egyes általuk értékesített étel és ital cukor-, búza- és tehéntejmentes. Szalkai Tímea, a cég vezérigazgatója arról beszélt, azt, hogy küldetésükben szintet lépjenek, csak egy nagy nemzetközi projekttel tudják elérni, amihez a kriptovalutát ideális választásnak találják.

„Az étterem a filozófiájával kapcsolódik a kriptovalutához. A LAMEA tokennel minden éttermünkben lehet fizetni, és az elsődleges tapasztalatok alapján a vásárlóközönségünk nagyon befogadó az innovációval kapcsolatban. Ugyan van még hova fejlődni, sok kihívás áll még előttünk, mert sokan soha nem hallottak a tokenekről vagy megfoghatatlan dolognak tartják azt, de a vendégek jelentős részének tetszik az ötlet” – mutatott rá.

A tokennel egy olyan kriptoközösség létrehozása a cél, ahol az anyagi sikerek mellett a mögötte lévő segítő szándék is ugyanolyan fontossággal bír. Bár a csapat nagyon nemzetközi, többségében magyar állampolgárok alkotják, így a támogatási programban kiemelt helyen szerepelnek a magyar intézmények is.

Anyatejelosztó-központokat támogatnának első körben

Szalkai Tímea közölte, hálásak azért, hogy a Hungarian Vizsla Inu (HVI) felfigyelt rájuk és érdemesnek találta a programjukat arra, hogy teljes mellszélességgel melléjük álljanak. Mindazt a hatalmas tudást, tapasztalatot rakták bele a fejlesztői munkába, amivel ők a saját projektjüket sikeressé és szerethetővé tették.

„A két token, a HVI és a LAMEA a mássága ellenére azonos: mindkettő komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni, illetve életkörülményeket jobbá tenni. A filozófiánkból adódóan nagyon fontosnak tartjuk a megelőzést, ezért olyan intézményeket fogunk támogatni, amelyeknek hasonló céljaik vannak. Ezen a listán első helyen szerepelnek az anyatejelosztó-központok. Csecsemőkorban alakul ki az immunrendszer, amire nagy hatással van a bélflóra egészséges kialakulása is. Kizárólag az anyatejben találhatóak meg azok az enzimek, baktériumok, amik ezt a csecsemőnek biztosítani tudják. Ennek hiányai válthatnak ki később különböző allergiákat, bőrbetegségeket, autoimmunbetegségeket” - magyarázta.

Szalkai Tímea azt is kijelentette, az innsbrucki klinika ezen részlegének a vezetőjével már tárgyalásokat folytattak arra vonatkozóan, milyen segítségre lenne szükségük ahhoz, hogy minél több csecsemő kaphasson annak ellenére anyatejet, hogy azt az édesanyja különböző okok miatt nem tudja számára biztosítani.

A továbbiakban olyan anyaotthonokat szeretnének támogatni, ahol bántalmazott édesanyák és gyerekek kapnak menedéket és talán nem tudnak megfelelő gondot fordítani maguk és a gyermekük egészséges étrendjére.

„Bár egy kialakult betegségnél sajnos prevencióról már nem beszélhetünk, mégis felvettük a listánkra azokat az alapítványokat, amiket olyan emberek csoportja alkot, akik már valamilyen bélrendszeri betegségben szenvednek. Ezeknek az embereknek különösen fontos az, hogy mit esznek, ami olykor komoly kihívás elé állítja őket, így nekik szeretnénk a számukra megfelelő termékekkel segítséget nyújtani” – értékelt.

A LAMEA Sandwich Corner a közeljövőben európai franchise hálózat létrehozásában is gondolkozik, amihez olyan befektetőket keresnek, akik felismerik az üzletben rejlő potenciált, és érzékelik, hogy a világ egyre inkább az egészségmegőrzés irányába halad. Terveik között szerepel még olyan projektek megvalósítása is, amivel a játékkedvelő holdereik szabadidejét tudják lekötni. Ezen kívül már kidolgozás alatt állnak az NFT-k, amelyekkel érdekes fizikális élményeket is nyújtanak majd a közösség tagjainak.

Fotó: LAMEA Sandwich Corner

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....