- Hirdetés -

Séfakadémiát indít a S.Pellegrino

|

- Hirdetés -

S.Pellegrino Young Chef Academy néven egyedülálló nemzetközi akadémiát hoz létre fiatal séfek számára a S.Pellegrino. A S.Pellegrino Young Chef verseny kibővítésével létrejött képzés célja, hogy hosszú távra összekösse a konyhaművészet új generációjának tagjait, és gondoskodjon fejlődésükről a kihívást jelentő időszakokban is.

A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország Kft. forgalmaz – a konyhaművészet elkötelezett támogatójaként séftehetségek számára indít nemzetközi akadémiát. A résztvevők a gasztronómia világának legbefolyásosabb és legismertebb tagjaitól, valamint gondosan kiválasztott neves partnerektől tanulhatnak. A gasztronómia társadalmi és környezeti változásokban játszott úttörő szerepére támaszkodva az akadémia célja folyamatos szakmai és személyes fejlődésre ösztönözni az ifjú séfeket, valamint népszerűsíteni a fenntarthatóságot, a befogadást és a társadalmi felelősségvállalást.

Gasztronómiai versenyből sokrétű online program

A S. Pellegrino Young Chef Academy fő pillére a S.Pellegrino Young Chef séfverseny marad, azonban az oktatás kerül középpontba. Az akadémia egyet jelent a szenvedéllyel és az elkötelezettséggel; befogadó közege helyet ad a tapasztalatszerzésnek és a fejlődésnek, és azokat fiatal tehetségeket támogatja, akik világszerte változást akarnak a gasztronómia területén.

A S.Pellegrino Young Chef Academy több mint 70 ország résztvevői előtt nyitja meg kapuit, hogy ezzel is bizonyítsa: a tehetség nem ismer etnikai, nemi, földrajzi vagy más külsőségből fakadó határt. A S.Pellegrino Young Chef versenyre kiválasztott fiatalok bekerülnek a S.Pellegrino Young Chef Academy programba, ahol találkozhatnak a verseny különböző szakaszaiban megismert „bölcsekkel”, mentorokkal és a zsűrivel is.

Összetartó közösség az ágazat legbefolyásosabb szereplőinek részvételével

A programba bekapcsolódnak a nemzetközi gasztronómia legismertebb tagjai, akik korábban jelentős szerepet játszottak a S.Pellegrino Young Chef verseny történetében. A szaktekintélyek megosztják értékes tapasztalataikat az akadémia résztvevőivel, és megismertetik hitvallásukat a séfek következő generációjával.

A projekthez elsőként olyan ismert séfek csatlakoztak, mint Enrico Bartolini, Massimo Bottura, Manu Buffara, Andreas Caminada, Mauro Colagreco, Gavin Kaysen, Clare Smyth, valamint Ryan King, a Fine Dining Lovers főszerkesztője. A S.Pellegrinoval együttműködő szakemberek izgalmas és exkluzív online kurzusokkal, interjúkkal és beszélgetésekkel gazdagítják az oktatási programot.

A S.Pellegrino Young Chef Academy rangos támogatói között szerepel az olasz konyha nemzetközi oktatási intézménye, az ALMA – La Scuola Internazionale di Cucina Italiana, a Google, a Facebook és az olasz luxusmárkákat képviselő Fondazione Altagamma alapítvány, amelyek az innováció, a befogadás és a kommunikáció, valamint további kapcsolódó témák feltérképezésével járulnak hozzá a fiatal séfek tanításához.

“Büszkeségünk a S.Pellegrino Young Chef Academy program, mely lehetőség, hogy a kiváló séfek közösségével együttműködve alakítsuk tovább a gasztronómia jövőjét. A projekt célja a tehetségkutatás és a kapcsolatépítés elősegítése. A séfek fiatal generációjára összpontosítunk, mert ők hozhatnak gyökeres változást a jövő konyhaművészetébe. Úgy gondoljuk, hogy a jövő kihívásaihoz biztosítanunk kell egy tapasztalatcserére és ötletmegosztásra alkalmas virtuális felületet. Szeretnénk, ha a S.Pellegrino Young Chef Academy olyan nemzetközi közösséggé válna, ahol a tagok digitálisan és személyesen is kapcsolatokat építhetnek. A hitelességet a befolyásos iparági szereplők és partnerek biztosítják, akik az induláskor és a jövőben csatlakoznak hozzánk ebben a kalandban” – mondta Stefano Bolognese, a Sanpellegrino nemzetközi üzletágának igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hosszabbít a nyárnyitó fesztivál

A tervezettnél is hosszabb lesz, öt napig tart Magyarország legújabb fesztiválja, az Örvényesvölgy Fesztivál! A Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program támogatásával megvalósuló, már eddig is izgalmas gyerekprogramokban bővelkedő eseménysorozatot a szervezők egy további...

Kiderült, mennyit költünk egészségügyre

A magyarok elsősorban az ellátáshoz való gyorsabb hozzájutás és a nagyobb odafigyelés miatt hajlandóak fizetni a magánorvosi ellátásért, ám érthető módon sokak számára jelent visszatartó erőt ezzel kapcsolatban, hogy nincs pénzük a fizetős ellátásra,...
Szerencsekerék Kasza Demcsák

A Szerencsekerék nyerte a hetet

Tovább erősödött a TV2, főként a hétköznap esti műsoraiknak köszönhetően. A heti műsoros toplista élén a Szerencsekerék végzett, az RTL-es produkciók közül A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt és ott volt az...

Gigamagazinnal ünnepel a Street Kitchen

Extra mellékletekkel, megújult magazindizájnnal és egy brutális nyereményjátékkal örvendeztetik meg az olvasókat.Tizedik születésnapját ünnepli a Street Kitchen, amelynek csapata az elmúlt egy évtizedben közel 9000 receptet és 7760 percnyi videós tartalmat készített a sütés-főzés...

A Well PR-ral újít a Gránit Pólus

Az ország több ikonikus ingatlanát üzemeltető Gránit Pólus csoport nemcsak arculatában, de teljes kommunikációjában is megújul. Ingatlanpiaci szerepén túl azzal is értéket kíván teremteni, hogy segít eligazodni a jövő társadalmi, környezeti és technológiai trendjeinek...

Új vezetővel erősít a Kulcs-Soft

2023. májusától Szabó Márton tölti be a magyar piac egyik jelentős szoftvercége, a KKV-k számára ügyviteli, könyvelési és bérszámfejtési szoftvermegoldásokra specializálódott Kulcs-Soft termékfejlesztési vezetői pozícióját. Márton neve összekapcsolódik a leglátogatottabb magyar fejlesztésű közösségi oldallal,...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Idén Veszprém lesz a kiemelt helyszín a Múzeumok éjszakáján

Június 24-én, szombaton rendezik meg a Múzeumok éjszakáját, amelynek kiemelt helyszíne az idén Veszprém lesz. A tavalyihoz hasonlóan idén is több száz helyszínen több ezer programmal készülnek a múzeumok és kiállítóterek, koncertekkel, tárlatvezetésekkel, interaktív...

Messze még a streaming-láz vége

Bár a piac legnagyobb szolgáltatói már lassabban nőnek, egy friss előrejelzés szerint messze még a streaming-láz vége. A Digital TV Research prognózisa alapján az SVOD-előfizetések száma 2022 és 2028 között 400 millióval nő majd...

Magyar animációs filmet is díjaztak Cannes-ban

Buda Flóra Anna francia-magyar koprodukcióban készült 27 című animációs filmje nyerte el szombat este a legjobb rövidfilmnek járó Arany Pálmát a 76. Nemzetközi Cannes-i Filmfesztiválon. Az elismerést Enyedi Ildikó zsűrielnök adta át a rendezőnőnek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar okosotthon-megoldás hódít Kanadában

A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai...

Hosszabbít a nyárnyitó fesztivál

A tervezettnél is hosszabb lesz, öt napig tart Magyarország legújabb fesztiválja, az Örvényesvölgy Fesztivál! A Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program támogatásával megvalósuló, már eddig is izgalmas gyerekprogramokban bővelkedő eseménysorozatot a szervezők egy további...

Kiderült, mennyit költünk egészségügyre

A magyarok elsősorban az ellátáshoz való gyorsabb hozzájutás és a nagyobb odafigyelés miatt hajlandóak fizetni a magánorvosi ellátásért, ám érthető módon sokak számára jelent visszatartó erőt ezzel kapcsolatban, hogy nincs pénzük a fizetős ellátásra,...
Szerencsekerék Kasza Demcsák

A Szerencsekerék nyerte a hetet

Tovább erősödött a TV2, főként a hétköznap esti műsoraiknak köszönhetően. A heti műsoros toplista élén a Szerencsekerék végzett, az RTL-es produkciók közül A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt és ott volt az...

Gigamagazinnal ünnepel a Street Kitchen

Extra mellékletekkel, megújult magazindizájnnal és egy brutális nyereményjátékkal örvendeztetik meg az olvasókat.Tizedik születésnapját ünnepli a Street Kitchen, amelynek csapata az elmúlt egy évtizedben közel 9000 receptet és 7760 percnyi videós tartalmat készített a sütés-főzés...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....