- Hirdetés -

Séfakadémiát indít a S.Pellegrino

|

- Hirdetés -

S.Pellegrino Young Chef Academy néven egyedülálló nemzetközi akadémiát hoz létre fiatal séfek számára a S.Pellegrino. A S.Pellegrino Young Chef verseny kibővítésével létrejött képzés célja, hogy hosszú távra összekösse a konyhaművészet új generációjának tagjait, és gondoskodjon fejlődésükről a kihívást jelentő időszakokban is.

A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország Kft. forgalmaz – a konyhaművészet elkötelezett támogatójaként séftehetségek számára indít nemzetközi akadémiát. A résztvevők a gasztronómia világának legbefolyásosabb és legismertebb tagjaitól, valamint gondosan kiválasztott neves partnerektől tanulhatnak. A gasztronómia társadalmi és környezeti változásokban játszott úttörő szerepére támaszkodva az akadémia célja folyamatos szakmai és személyes fejlődésre ösztönözni az ifjú séfeket, valamint népszerűsíteni a fenntarthatóságot, a befogadást és a társadalmi felelősségvállalást.

Gasztronómiai versenyből sokrétű online program

A S. Pellegrino Young Chef Academy fő pillére a S.Pellegrino Young Chef séfverseny marad, azonban az oktatás kerül középpontba. Az akadémia egyet jelent a szenvedéllyel és az elkötelezettséggel; befogadó közege helyet ad a tapasztalatszerzésnek és a fejlődésnek, és azokat fiatal tehetségeket támogatja, akik világszerte változást akarnak a gasztronómia területén.

A S.Pellegrino Young Chef Academy több mint 70 ország résztvevői előtt nyitja meg kapuit, hogy ezzel is bizonyítsa: a tehetség nem ismer etnikai, nemi, földrajzi vagy más külsőségből fakadó határt. A S.Pellegrino Young Chef versenyre kiválasztott fiatalok bekerülnek a S.Pellegrino Young Chef Academy programba, ahol találkozhatnak a verseny különböző szakaszaiban megismert „bölcsekkel”, mentorokkal és a zsűrivel is.

Összetartó közösség az ágazat legbefolyásosabb szereplőinek részvételével

A programba bekapcsolódnak a nemzetközi gasztronómia legismertebb tagjai, akik korábban jelentős szerepet játszottak a S.Pellegrino Young Chef verseny történetében. A szaktekintélyek megosztják értékes tapasztalataikat az akadémia résztvevőivel, és megismertetik hitvallásukat a séfek következő generációjával.

A projekthez elsőként olyan ismert séfek csatlakoztak, mint Enrico Bartolini, Massimo Bottura, Manu Buffara, Andreas Caminada, Mauro Colagreco, Gavin Kaysen, Clare Smyth, valamint Ryan King, a Fine Dining Lovers főszerkesztője. A S.Pellegrinoval együttműködő szakemberek izgalmas és exkluzív online kurzusokkal, interjúkkal és beszélgetésekkel gazdagítják az oktatási programot.

A S.Pellegrino Young Chef Academy rangos támogatói között szerepel az olasz konyha nemzetközi oktatási intézménye, az ALMA – La Scuola Internazionale di Cucina Italiana, a Google, a Facebook és az olasz luxusmárkákat képviselő Fondazione Altagamma alapítvány, amelyek az innováció, a befogadás és a kommunikáció, valamint további kapcsolódó témák feltérképezésével járulnak hozzá a fiatal séfek tanításához.

“Büszkeségünk a S.Pellegrino Young Chef Academy program, mely lehetőség, hogy a kiváló séfek közösségével együttműködve alakítsuk tovább a gasztronómia jövőjét. A projekt célja a tehetségkutatás és a kapcsolatépítés elősegítése. A séfek fiatal generációjára összpontosítunk, mert ők hozhatnak gyökeres változást a jövő konyhaművészetébe. Úgy gondoljuk, hogy a jövő kihívásaihoz biztosítanunk kell egy tapasztalatcserére és ötletmegosztásra alkalmas virtuális felületet. Szeretnénk, ha a S.Pellegrino Young Chef Academy olyan nemzetközi közösséggé válna, ahol a tagok digitálisan és személyesen is kapcsolatokat építhetnek. A hitelességet a befolyásos iparági szereplők és partnerek biztosítják, akik az induláskor és a jövőben csatlakoznak hozzánk ebben a kalandban” – mondta Stefano Bolognese, a Sanpellegrino nemzetközi üzletágának igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

A TARR lett a PAKSI FC új szponzora

„Újabb magyar cég támogatja egyedülálló filozófiánkat, klubmodellünket.” - jelentette be június 15-én a PAKSI FC. Új partnerük, a TARR Kft. egy száz százalékban magyar tulajdonú telekommunikációs szolgáltató vállalat, melynek céglogója megjelenik a csapat felszerelésén...

Meglepő adatok érkeztek a hazai munkaerőpiacról

Két megye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre beérkezett jelentkezések száma 2024 második negyedében az előző év azonos időszakához képest – derül ki a Profession.hu elemzéséből. A legnagyobb emelkedés Jász-Nagykun-Szolnok, Heves és...

Kiderült, melyek a legfenntarthatóbb hazai éttermek

2024-ben a Dining Guide értékelése szerint az Év Fenntartható Étterme a Natura Hill Zebegény lett. Gyümölcs- és zöldségfogyasztásuk 90%-át saját forrásból származó biotermelésből tudják biztosítani, a teljes alkoholmentes italkínálatuk 100%-át saját alapanyagokból állítják elő,...

Nyakunkon a mesterséges intelligencia korszak, így érdemes felkészülniük a cégeknek

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek. Az előrejelzések szerint a mesterséges intelligencia 2030-ra 15,7 billió dollárral növeli majd a...

Újabb kihagyhatatlan program borkedvelőknek

Hatvan borászat és száznyolcvan zenész részvételével rendezik meg az idei bor- és dzsessznapokat a debreceni Nagyerdőben augusztus 8-11. között. A nagyerdei Békás-tó partján hat hazai borrégió húsz borvidékének hatvan borászata kínálja majd legjobb borait, a...

Visszatér a Legyen Ön is milliomos!, Palik lesz a műsorvezető

Megújult formában tér vissza a világhírű kvízműsor, a Legyen Ön is milliomos! a TV2-re. A játékosok akár 50 millió forinttal is távozhatnak, ha helyesen válaszolnak a kérdésekre. A kvízjáték műsorvezetője Palik László lesz. A legendás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fontos hírek érkeztek az európai autópiacról

Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma júniusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön felkerült adatok szerint. A júniusban eladott személyautók száma...

Nem tud kimenni a Hungaroringre? – Így követheti a Magyar Nagydíjat

Hamarosan újra együtt szurkolhat az ország, hiszen érkezik a Forma-1-es szezon a magyarok számára legfontosabb versenye: a száguldó cirkusz 39. alkalommal látogat el a Hungaroringre. Pénteken két szabadedzésen, szombaton egy utolsó tét nélküli tréningen...

Újabb eljárás indul Balázsék miatt

Ismét a kiskorúak védelmére vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése miatt indul eljárás a Rádió 1 Balázsék című műsorszámával szemben. A Médiatanács a román társhatósághoz fordul a Super TV2 egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt....

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 1. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Fontos ügy mellé állt az MBH Bank

Együttműködésre lépett az Együtt az Autistákért Alapítvány és az MBH Bank, aminek keretében a felek idén három népszerű nyári fesztiválon jelennek majd meg közösen, az érzékenyítés jegyében. A közös kitelepülések két meghatározó célja, egyrészről,...

Don't Miss

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...