- Hirdetés -

Séfakadémiát indít a S.Pellegrino

|

- Hirdetés -

S.Pellegrino Young Chef Academy néven egyedülálló nemzetközi akadémiát hoz létre fiatal séfek számára a S.Pellegrino. A S.Pellegrino Young Chef verseny kibővítésével létrejött képzés célja, hogy hosszú távra összekösse a konyhaművészet új generációjának tagjait, és gondoskodjon fejlődésükről a kihívást jelentő időszakokban is.

A S.Pellegrino – amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország Kft. forgalmaz – a konyhaművészet elkötelezett támogatójaként séftehetségek számára indít nemzetközi akadémiát. A résztvevők a gasztronómia világának legbefolyásosabb és legismertebb tagjaitól, valamint gondosan kiválasztott neves partnerektől tanulhatnak. A gasztronómia társadalmi és környezeti változásokban játszott úttörő szerepére támaszkodva az akadémia célja folyamatos szakmai és személyes fejlődésre ösztönözni az ifjú séfeket, valamint népszerűsíteni a fenntarthatóságot, a befogadást és a társadalmi felelősségvállalást.

Gasztronómiai versenyből sokrétű online program

A S. Pellegrino Young Chef Academy fő pillére a S.Pellegrino Young Chef séfverseny marad, azonban az oktatás kerül középpontba. Az akadémia egyet jelent a szenvedéllyel és az elkötelezettséggel; befogadó közege helyet ad a tapasztalatszerzésnek és a fejlődésnek, és azokat fiatal tehetségeket támogatja, akik világszerte változást akarnak a gasztronómia területén.

A S.Pellegrino Young Chef Academy több mint 70 ország résztvevői előtt nyitja meg kapuit, hogy ezzel is bizonyítsa: a tehetség nem ismer etnikai, nemi, földrajzi vagy más külsőségből fakadó határt. A S.Pellegrino Young Chef versenyre kiválasztott fiatalok bekerülnek a S.Pellegrino Young Chef Academy programba, ahol találkozhatnak a verseny különböző szakaszaiban megismert „bölcsekkel”, mentorokkal és a zsűrivel is.

Összetartó közösség az ágazat legbefolyásosabb szereplőinek részvételével

A programba bekapcsolódnak a nemzetközi gasztronómia legismertebb tagjai, akik korábban jelentős szerepet játszottak a S.Pellegrino Young Chef verseny történetében. A szaktekintélyek megosztják értékes tapasztalataikat az akadémia résztvevőivel, és megismertetik hitvallásukat a séfek következő generációjával.

A projekthez elsőként olyan ismert séfek csatlakoztak, mint Enrico Bartolini, Massimo Bottura, Manu Buffara, Andreas Caminada, Mauro Colagreco, Gavin Kaysen, Clare Smyth, valamint Ryan King, a Fine Dining Lovers főszerkesztője. A S.Pellegrinoval együttműködő szakemberek izgalmas és exkluzív online kurzusokkal, interjúkkal és beszélgetésekkel gazdagítják az oktatási programot.

A S.Pellegrino Young Chef Academy rangos támogatói között szerepel az olasz konyha nemzetközi oktatási intézménye, az ALMA – La Scuola Internazionale di Cucina Italiana, a Google, a Facebook és az olasz luxusmárkákat képviselő Fondazione Altagamma alapítvány, amelyek az innováció, a befogadás és a kommunikáció, valamint további kapcsolódó témák feltérképezésével járulnak hozzá a fiatal séfek tanításához.

“Büszkeségünk a S.Pellegrino Young Chef Academy program, mely lehetőség, hogy a kiváló séfek közösségével együttműködve alakítsuk tovább a gasztronómia jövőjét. A projekt célja a tehetségkutatás és a kapcsolatépítés elősegítése. A séfek fiatal generációjára összpontosítunk, mert ők hozhatnak gyökeres változást a jövő konyhaművészetébe. Úgy gondoljuk, hogy a jövő kihívásaihoz biztosítanunk kell egy tapasztalatcserére és ötletmegosztásra alkalmas virtuális felületet. Szeretnénk, ha a S.Pellegrino Young Chef Academy olyan nemzetközi közösséggé válna, ahol a tagok digitálisan és személyesen is kapcsolatokat építhetnek. A hitelességet a befolyásos iparági szereplők és partnerek biztosítják, akik az induláskor és a jövőben csatlakoznak hozzánk ebben a kalandban” – mondta Stefano Bolognese, a Sanpellegrino nemzetközi üzletágának igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...

Lezárult a Citromail eladása

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között.Ahogy arról szakmai berkekben már olvasni...

TOP3-ban a Vodafone

A nemzetközi Pride hónap alkalmából közzétett új kampánya keretében végzett országos felmérést a Nyitottak vagyunk társadalmi vállalkozás, amely eredményeként a Vodafone ezüst minősítéssel bekerült a három legnyitottabb hazai vállalkozás közé. A kérdőíves felmérés a...

Megvannak a legnépszerűbb munkáltatók

A Zyntern.com éves felmérése szerint a legnépszerűbb munkáltatók versenyét idén a Magyar Telekom Nyrt. nyerte a pályakezdők szemében. A dobogó második fokán a OTP Bank Nyrt., harmadikon pedig a Robert Bosch Kft. végzett. A...

Mattheisen távozik a Microsofttól, Szabó Péter váltja

Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét. Chris Mattheisen, korábbi ügyvezető igazgató elhagyja a vállalatot, július végéig támogatja...

Kiosztott frekvencia és büntetés a Kossuth rádiónak

Heti ülésén kétszázezer forintra bírságolta a Kossuth rádió médiaszolgáltatóját a Médiatanács egy mese miatt. A mezőtúri telephelyre meghirdetett kisközösségi rádiós pályázat nyertese az egyedüliként pályázó Actor Média Kft. lett. A Kéklótusz apáca kalandjai című tibeti...

Új kommunikációs vezető a BMW-nél

2022. július 1-től dr. Jenei Réka látja el a BMW Group debreceni gyárának kommunikációs feladatait.A kommunikációs vezetői posztot betöltő szakember a Debreceni Egyetem Jogi Karán szerzett diplomát, angolul és németül beszél. Az elmúlt tizennyolc...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiányoztak a magyaroknak a zenei fesztiválok

Visszatért a magyarok kedve a fesztiválokhoz, koncertekhez: egy májusi online kutatás válaszadóinak 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy idén már mindenképpen részt vesz valamilyen zenés eseményen. A Visual Europe Group kutatásából kiderül: óriási a várakozás...

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....