Kiemelkedő sikerrel zárult a Lidl Magyarország idei Telitálka kampánya, az áruházlánc állatszerető vásárlóival összefogva kétmillió forint értékű állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt. Az adomány közel 600 kutya és macska többhónapnyi egészséges táplálására elegendő, ráadásul az így megspórolt kiadásokat fontos állatorvosi kezelésekre fordíthatja az Otthon.
Több mint 20 000 like és megosztás érkezett alig egy nap alatt a Lidl Magyarország Facebook-oldalán közzétett, a felelős állattartást népszerűsítő kisfilmjére. Az áruházlánc idei Telitálka kampánya keretében osztotta meg a filmet, vállalva, hogy minden pozitív reakcióért 100 Ft értékű ételadománnyal támogatja a Noé Állatotthon alapítványát. A Lidl Magyarország kétmillió forint értékű adományát az Otthon az általuk gondozott közel 600 kutya és macska élelmezésére fordítja majd. A több mint 5,5 tonnányi állateledellel hónapokon keresztül etethetik koruknak, fajtájuknak és egészségi állapotuknak megfelelő jó minőségű táplálékkal a nehéz sorsú, szerető gazdára váró négylábúakat.
A Lidl Magyarország tavaly indította Telitálka kezdeményezését, hogy a rendelkezésére álló eszközökkel segíthessen a hátrányos helyzetben élő állatokon.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.