- Hirdetés -

Segített a Bonduelle

|

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium” elnevezésű kampánya során összegyűlt 6.000 darab konzervet. Az adományból az ország egész területén részesülnek a több gyermeket nevelő rászoruló családok. A békásmegyeri otthon lakói is örömmel fogadták az ajándék-csomagokat, amelyekből finom ebéd, vacsora készült kicsiknek és nagyoknak.

 

„Piacvezető élelmiszergyártó vállalatként kiemelten fontos számunkra a társadalmi felelősségvállalás. Küldetésünknek tekintjük a jótékonykodást, a rászorulók segítését, lehetőségeinkhez mérten igyekszünk minél több helyre eljutni. Ennek a küldetésnek a teljesítésében a Magyar Máltai Szeretetszolgálat a legmegfelelőbb partner, hiszen országszerte jelen vannak, munkájuk elismert, példaértékű. Nagyon örülünk, hogy adventi gyűjtésünk ilyen kiemelkedő eredményt ért el, és a szolgálaton keresztül hozzájárulhatunk több ezer ember – beleértve gyerekeket is- megélhetésének, mindennapi egészséges étkezésének javításához. Remélem még több hasonló, sikeres közös kezdeményezésünk lesz.”– fogalmazott az átadás alkalmából Szirbek András, a Bonduelle magyarországi marketing-igazgatója.

 

Győri-Dani Lajos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke emlékeztetett, hogy a rászoruló családok gyermekeinek életében kevés alkalom adódik arra, hogy egészségesen étkezzenek. Az adomány ebben a környezetben kétszeresen is hasznosulhat, egyrészt változatosabbá teszi a nélkülöző családok étrendjét, másrészt alkalmat ad a szociális segítőknek arra, az étkezéssel és az egészséges életmóddal kapcsolatos ismeretekre felhívják a figyelmet. A konzerveket az ország számos pontján, a rászoruló családokat segítő programjai során osztja ki a karitatív szervezet.

 

Az egyik helyszínen, a Máltai Szeretetszolgálat által működtetett békásmegyeri családok átmeneti otthonában, a Befogadás házában jelenleg 10 család él. „Vannak köztük kétszülős családok, de egyedülálló apuka gyermekekkel is, illetve olyanok, akik egy papírzacskóval a kezükben érkeztek ide. És mi igyekszünk is mindenkinek segítséget nyújtani. Az a célunk, hogy az átmenetileg, vagy tartósan fedél nélkül maradt családok kötelékben maradva együtt élhessenek, lehetőséget kapjanak további élethelyzetük javításához. Egy felvételi beszélgetést követően lehet hozzánk bekerülni, maximum másfél évig nyújtunk biztos fedelet, de természetesen ezután sem engedjük el a rászorulók kezét” – meséli Tárnok György, a hangulatos otthon vezetője, ahol a közelmúltban egy fiatal pár esküvői vacsoráján ünnepelt a közösség. „A párnak nem volt más lehetősége, mi pedig örömmel adtunk otthont életszakaszuk ezen fontos eseményének. Az a célunk, hogy a nálunk lakó családok mielőbb alkalmassá váljanak az önálló életvitelre, gyermekeik megfelelő gondozására, nevelésére, családi kapcsolataik megtartására és rendezésére, saját értékeik felismerésére, fejlesztésére. Az apukákat a munkavállalásra biztatjuk, van külön a női csoportunk, foglalkozunk a gyerekekkel – mindig azt keressük, hogyan tudunk segíteni. Nem megoldani akarjuk a család helyett az adott szituációt, hanem azt akarjuk elérni, hogy ők maguk találjanak rá a megoldásra. Közösen körbejárunk olyan kérdéseket, mint például számukra vajon Budapest jelenti-e a megélhetést, nem lenne-e több esélyük esetleg vidéken. Ha kell, lakáspályázatokat, ajánlóleveleket írunk – mindig azt tesszük, amire éppen szükség van, és amivel segíthetünk. Ruhát, élelmet, jó szót adunk itt a nélkülözőknek, és ez a legfontosabb” – összegzi hivatását a szociális munkásból lett intézményvezető.

 

A hatezres konzerv-adomány kiszállítását a Bonduelle logisztikai partnere, a Raben Group biztosította ingyen, jótékonysági céllal. A két vállalatnak évek óta sikeres az együttműködése a szállításban, a társadalmi felelősségvállalás tekintetében ez az első közös projektjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...