Sikeres magyar multicégek marketingvezetői a Reklamátorban

A Reklamátor decemberi első epizódja „Világtérképen: magyar nagyvállalati marketingvezetők címmel” két igazi nagyvadat mutat be, akik sikeres magyar multicégek marketingvezetői székében a világtérképen is jól látható, jelentős területeket hódítottak meg, méghozzá nemcsak Európában, hanem Ázsiában és Afrikában is. A legfrissebb epizód az MRSZ Reklamátor YouTube és Spotify csatornáin már nézhető és hallgatható.

Stúdióvendég Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon, csoportszintű PR-, CSR- és kormányzati kapcsolatok vezetője és Pantl Péter, a MOL-csoport, kommunikációs igazgatója. Az epizód műsorvezetője Rózsa Iván, Uniomedia, vezérigazgató-helyettese.

Hogyan érvényesül ma egy magyar nagyvállalat a nemzetközi porondon? A Magyar Reklámszövetség Reklamátor podcastsorozatának új epizódjában ezt a kérdést járják körül: ezúttal két olyan vezetővel, akik nap mint nap bizonyítják, hogy a magyar szakmai tudásnak helye van a világ nagyvállalati térképén.

Ennek az epizódnak az a különlegessége, hogy míg egy korábbi epizódban arról beszélgettek, milyen magyar szakemberként megállni a helyünket egy globális cégben, most olyan vállalatok kommunikációs vezetői érkeznek, amelyek maguk is jelentős nemzetközi jelenléttel bírnak.

Beke Zsuzsa mesél arról, milyen kihívás megtalálni a megfelelő szakembereket a nemzetközi kommunikációhoz, és hogyan sikerült elérni, hogy a magyar kreatív koncepciók európai szinten is megállják a helyüket. Személyes történeteiből az is kiderül, milyen kulturális különbségekbe ütközik egy női felsővezető egy távol-keleti tárgyaláson. Pantl Péter a régió egyik legnagyobb vállalatcsoportjának kommunikációjáért felel, harminc ország hatvan márkáját koordinálva. Visszatekint arra, milyen váltást jelentett számára az FMCG-s világból érkezni a MOL udvariasabb, de nem kevésbé kemény tárgyalási kultúrájába, és miért múlt már el végleg a „marketingbullshitek” kora.

Mindkét vendég elkötelezett a sport iránt: Beke Zsuzsa az öttusa-, Pantl Péter a kosárlabda-szövetség elnökségi tagja. A beszélgetésből kiderül, hogyan viszik be az élsportba a vállalati professzionalizmust, és miért fontos számukra a hazai sportágak fenntartható népszerűsítése.