- Hirdetés -

Sikeres női vállalkozóktól tanulhatunk

|

- Hirdetés -

Új elemmel jelentkezik az MKB Bank Dobbantó Programja 2023 tavaszán, amely a Dobbantó vállalkozónői közösség szálait hivatott szorosabbra fűzni. A DoboGO elnevezésű szakmai napon pályázati úton kiválasztott vállalkozónők mutathatják be standokon vagy élőbeszédben cégük üzleti történetét, a résztvevők szakmai előadásokat hallgathatnak, valamint közvetlen kapcsolatba léphetnek cégvezető társaikkal.

A „Dobbantó MKB Bank – pénzügyekről nőknek” programot 2010-ben hozta létre a bank a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvánnyal karöltve (akkori nevén: Dobbantó Budapest Bank – pénzügyekről nőknek). A több mint 13 éves múltra visszatekintő program legfőbb célja a női vállalkozók szakmai kompetenciájának fejlesztése, a vállalkozás-vezetéssel kapcsolatos ismereteik bővítése, valamint a kapcsolati hálójuk kiterjesztésének támogatása. A program alapját jelentő Dobbantó tréninget elvégző hölgyekből létrejött vállalkozónői közösség évről évre növekszik, jelenleg mintegy 500 főt számlál, és a résztvevők elmondása szerint a programtól kapott tudás mellett a legnagyobb értéket maga ez a támogató vállalkozói közösség ereje adja. A program szervezői erre reagálva hívták életre a DoboGO szakmai napot, amely egyszerre teremt lehetőséget a résztvevőknek a vállalkozói kapcsolódások kiaknázására, egymás üzleti történetének megismerésére és sikerének elismerésére, valamint a fejlődésre.

DoboGO – A sikeres Dobbantósok emelvénye

A 2023. március 8-án a SEED Alapítvány által életre hívott Adj Hozzá! Közösségi Adományozói Alap keretében megvalósuló DoboGO eseményen, melynek kiemelt partnere az MKB Bank, 30, Dobbantó tréninget végzett hölgynek lesz lehetősége standokon kiállítva bemutatni cégét és termékeit, míg a szolgáltatást nyújtó vállalkozások képviselői a színpadon mesélhetik el inspiráló üzleti történeteiket. A pályázati úton kiválasztott hölgyek számára a szervezők kétszer egy óra szakértői segítséget biztosítanak a standok színvonalas berendezéséhez, valamint a profi üzleti történetmesélés alapjaival való megismerkedéshez. A pályázással kapcsolatos további részletek elérhetők a SEED Alapítvány weboldalán.

„A Dobbantó Program történetében még nem volt példa olyan szakmai rendezvényre, mint a DoboGO. Ezzel az eseménnyel egyaránt tisztelgünk a képzést eredményesen elvégzett hölgyek sikere előtt, hogy vállalkozásukat felvirágoztatták, és napjainkban is dinamikusan működtetik, továbbá ösztönözni szeretnénk más cégvezető hölgyeket a kiállítók példái által. Az üzleti életben óriási előnyt jelent egy támogató szakmai közösség részének lenni, ennek fontosságát, valamint a kapcsolatok elmélyítését hivatott szolgálni az esemény” – mondta Lakatosné Lukács Zsuzsanna, a SEED Alapítvány ügyvezető igazgatója.

A március 8-i DoboGO esemény részét képezi két szakmai előadás is, dr. Garamhegyi Ábel a Szegedi Tudományegyetem Marketing Menedzsment szakirányú docense a célcsoport igényeinek megértéséről tart előadást, dr. Prónay Szabolcs, a Dobbantó tréning marketing szakértője pedig a brandépítésről, az ügyfelekkel való kapcsolatépítésről, és mindennek a marketinghez fűződő viszonyáról beszél majd.

A rendezvényre azon vállalkozó hölgyek részvételét várják, akik elvégezték a Dobbantó Program kompetenciafejlesztő tréningjét, illetve limitált számban a program iránt érdeklődőket, akik a részvétellel tervezik megtenni az első lépést a vállalkozásfejlesztés irányába. A DoboGO rendezvényre a személyes megjelenésen túl online is be lehet majd kapcsolódni, így a vidékről, esetleg külföldről érdeklődők is nyomon tudják követni az eseményeket. Az alábbi linkre kattintva lehet jelentkezni, személyes részvételre már a mai naptól, online részvételre február 14-től.

„Kiemelt célunk a hazai mikrovállalkozások támogatása, a Dobbantó Programmal pedig kifejezetten a női vállalkozók támogatására és képzésére összpontosítunk. Reagálva az elmúlt pár év gazdasági változásaira, bővítettük a Dobbantó Program palettáját, a 2023-as évben számos újdonsággal jelentkezünk, hogy megfeleljünk a vállalkozók változói igényeinek. Ezt a sort kívánjuk megkezdeni a DoboGO szakmai rendezvényével, amely egyedülálló lehetőséget biztosít minden érdeklődő vállalkozó számára a találkozásra, ötletgyűjtésre és a szakmai közösségbe való integrálódásra” – mondta el Ginzer Ildikó, a Magyar Bankholding standard kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...

Ma van a kávé világnapja

Már 40 éve ünnepeljük szeptember 29-én a kávét - a világ egyik legkedveltebb itala először Japánban, 1983-ban kapott saját napot. A tradicionális kávézás mellett a 21. században egyre több új fogyasztási mód, szokás alakult...

Közösségi közlekedésre buzdít a Westend

Új eszközökkel bővítette mobilitási parkját a város szívében található Westend. A bevásárlóközpont ezzel szeretne még több alternatív lehetőséget biztosítani közönségének. Továbbra is arra bátorítják látogatóikat, érkezzenek a közösségi közlekedés valamelyik kényelmes és fenntartható eszközével,...

Mesterséges intelligencia a hazai magánegészségügyben

Technológiai innovációt vezet be a Doktor24 a betegellátás területén. A magyar-osztrák egészségdigitalizációs startuppal, a XUND-dal közösen fejlesztett egészségügyi asszisztens egy platformon képes tüneteket elemezni és konkrét megbetegedések gyanúját ellenőrizni. Ezzel a megoldással a páciensek...

A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna

Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....