- Hirdetés -

Sikeres volt a Pepsi Facebook realityje

|

Teljes egészében a rajongókon múlott május 13. és június 3. között Saiid, a Pepsi által indított Facebook reality főszereplőjének izgalmas útja, amelynek végállomása az UEFA Champions League cardiffi döntője volt. A népszerű rapper és slammer 6 órányi videóanyagban számolt be kalandjairól és újonnan szerzett focis ismereteiről, beleértve 22 élő bejelentkezését 13 országon keresztül. A legnagyobb sikert Saiid legújabb focis élményeiről szóló élő videója aratta, amit Olaszországban forgatott utazótársaival, és amelyben megmutatta labdazsonglőr tudását is.

 

Saiid, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója 21 nap alatt tette meg a kelet-magyarországi Ibránytól a walesi UEFA Champions League döntőjéig tartó több mint 6 000 kilóméteres utat. A Pepsi kalandora összesen 13 ország 30 városában járt, ahol különböző feladatokat kellett teljesítenie a Pepsi rajongók kérése szerint. Saiid aludt a debreceni stadionban, adott lakáskoncertet Egerben, fellépett Pécsett, kapus edzésen vett részt Győrújfalun, megtapasztalta az alpesi foci szépségeit Hallstattban, bejárta a müncheni stadiont, freestyle trükköket tanult a Las Ramblason Barcelonában, illetve slammelt London utcáján is. Természetesen az út végén nem hagyta ki a cardiffi UEFA Champions League döntőt sem, ahol végül azt is megtanulhatta, hogyan szurkolnak a vérbeli, szakavatott drukkerek.

 

Saiid napi élő élménybeszámolóit összesen 594 ezer rajongó kísérte figyelemmel, az összefoglalókat pedig 192 ezer. A kalandos út során összesen 6 órányi videóanyag készült, amelyből közel 5 órát a Pepsi főhősének élő bejelentkezései tettek ki. A Pepsi Facebook oldalán reakciójelek segítségével szavazhatott a közönség, mit csináljon Saiid a különböző városokban. „Nagyon örülök, hogy 786 ezer Pepsi rajongó vett részt a kampányunkban, amely a maga nemében egyedülálló, de egyúttal igen bevállalós koncepció is volt, hiszen sohasem tudhattuk előre, mit szeretnének látni a követőink” – ismertette az aktivitás tapasztalatait Buzder Nikoletta, a PepsiCo Hungary marketing igazgatója. „Éppen ezért, akárcsak a rajongók, mi is izgatottan vártuk a napi fejleményeket, a játék sikere pedig azt igazolja számunkra, hogy jó irányt választottunk akkor, amikor a közösségi média reality megszervezése mellett döntöttünk.”

 

„Az egész út hatalmas élmény volt számomra. A legmeghatározóbb emlékem az egri lakáskoncerthez kötődik, mert már rég volt arra lehetőségem, hogy ilyen kis helyen, ennyire intim környezetben léphessek fel. Szerencsére a játékban részt vevők legtöbbször nem azokra a kihívásokra szavaztak, amelyeket csak nehezen tudtam volna teljesíteni. A kapus edzés volt kifejezetten kemény, de ebből is sokat tanultam.” – mesélt Süveg Márk, alias Saiid az utazós-focis reality során átélt élményéiről.

 

Az út során készült videók és a teljesített kihívások visszanézhetők a Pepsi hivatalos Facebook oldalán és a YouTube csatornáján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...