- Hirdetés -

Sok a forró téma

|

A legfontosabb kérdés az, hogy mit tehetnek a márkák, hogy a dinamikus és sokszor váratlan változásokat eredményező gazdasági, környezeti, társadalmi hatások közepette is változatlanul involválóak és relevánsak maradjanak fogyasztóik számára – mutatott rá Szalóky Tóth Judit. A The Coca-Cola Company vállalati kapcsolatokért felelős magyarországi vezetője az mmonline.hu-nak beszélt többek között arról is, hogy miért különösen fontos most az összefogás a marketing szakmában, és hogyan gondolkoznak a fenntarthatóságról.

- Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?

- Több mint húsz éve dolgozom marketing és kommunikáció által meghatározott üzleti területeken. A hitemet a marketing erejében az a hosszú távú tapasztalatom támasztja alá, amit a marketing értékteremtő és kézzel fogható növekedést biztosító eredményei kapcsán nap mint nap megélek.

- Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?

- A Marketing Summit a szakma meghatározó eseménye. Lehetőség arra, hogy megosszuk tapasztalatainkat, megvitassuk kérdéseinket vagy akár az esetleges kétségeinket is. Inspirálódjunk, és az itt szerzett tudást és információkat beépítve saját aktivitásainkba, hatékonyabban reagáljunk a gazdasági, üzleti, társadalmi környezet kihívásaira.

- Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?

- A tapasztalatmegosztás, az együtt gondolkodás, a szakmai kapcsolatépítés pozitív hatása különös jelentőséggel bír a jelen helyzetben, amikor olyan dinamikus változások zajlanak, amelyeknek megértése és stratégiánkba való megfelelő beépítése meghatározó jelentőséggel bír a hatékony és fenntartható üzletmenet kapcsán.

- Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?

- Sok a forró téma. Ami leginkább izgalmasnak ígérkezik a konferencia kapcsán az a legújabb fogyasztói elvárásokra, szokásokra és preferenciákra adott válasz - jelen esetben akár rövid távon is, de nem megfeledkezve a hosszú távú következményekről. A legfontosabb kérdés az, hogy mit tehetnek a márkák, hogy a dinamikus és sokszor váratlan változásokat eredményező gazdasági, környezeti, társadalmi hatások közepette is változatlanul involválóak és relevánsak maradjanak fogyasztóik számára.

- Mik azok a kihívások, amelyekre nagyobb figyelmet kellene fordítani itthon a marketingszakmának?

- Azt gondolom, hogy a marketing szakmának most különösen szem előtt kell tartania a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét, mint a növekedés, a fejlődés és fejlesztés forrását - legyen szó tudásmegosztásról, szakmai szerepvállalásról vagy érdekérvényesítésről.

- Véleményed szerint, a hazai marketingvezetőknek milyen szerepük/felelősségük van a szakmai közvélemény formálásában? Erre mennyire alkalmas egy olyan konferencia, mint a Marketing Summit?

- A szakmai közvélemény formálása a marketing és kommunikációs felsővezetőknek mindennapi szakmai felelőssége, aminek természetesen egy magas szakmai elvárásokkal bíró konferencia, kiemelkedő hangsúlyt és jelentőséget tud adni.

- A Marketing Summiton a környezeti fenntarthatóságról beszéltek majd. Milyen szerepet játszik a fenntarthatóság a Coca-Cola működésében, hogyan épül be a mindennapokba és milyen eredményeket értetek el eddig globálisan és itthon?

- Olyan márkákat és termékeket gyártunk, amelyeket az emberek szeretnek, miközben fenntarthatóbb jövőt építünk vállalkozásunk, közösségeink és a bolygónk számára. Mindezt úgy tesszük, hogy közben hűek maradunk a célunkhoz: felfrissítjük a világot és változást hozunk. Vállalásaink publikusak, mérhetőek, a mindennapi üzletmenetünkbe beépülve annak szerves részét képezik, eredményeink pedig nemzetközi és hazai szinten is alátámasztják elkötelezettségünket.

- Te miért javasolnád egy marketingesnek, vagy bármely más területről érkező érdeklődőnek, hogy vegyen részt a Marketing Summiton?

- Meggyőződésem, hogy egy rövid időre kiszakadva a napi operatív munka rutinjából, ezen a rendezvényen olyan szakmai ismeretket és inspirációkat gyűjthetünk, amelyek nagy mértékben hozzájárulhatnak szakmai eredményeinkhez, üzleti és marketing céljaink megvalósulásához.

 

A Marketing Summit-et idén szeptember 15-én rendezik meg, a helyszín a Várkert Bazár lesz. További részletek az eseményről itt érhetők el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...