- Hirdetés -

Sok pénzt kaphatnak a kártyával fizetők

|

Kártyás vásárlásaik után akár a költésük 10 százalékát is visszakaphatják az Erste ügyfelei a bank most induló kedvezményprogramjában. A George App új, Moneyback funkciója a vásárlási szokások alapján kínál személyre szabott ajánlatokat. A régió más országaiban már több millió Erste ügyféllel bíró programhoz mostanáig mintegy 30 partnercég csatlakozott itthon. A kapcsolódó kereskedők listája hamarosan további ismert cégekkel bővül. .

Májustól pénzvisszatérítési kedvezményprogrammal bővül a George Appban elérhető szolgáltatások köre. Az új Moneyback funkciónak köszönhetően az Erste Bank ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről. A program lényege, hogy az ügyfelek a nekik releváns kereskedőktől vásárlásaik után automatikusan kapnak pénzvisszatérítést, kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül, amennyiben aktiválják a nekik tetsző ajánlatot. A pénzvisszatérítés mértékét mindig az adott partnercég határozza meg, a kedvezmény elérheti akár a vásárlás értékének 10 százalékát is. A Moneyback ingyenes, a programban a pénzintézet által kibocsátott valamennyi, lakossági forint számlához tartozó élő bankkártya és hitelkártya (fő- és társkártyák egyaránt) részt vehet. A hitelkártyák esetében a pénzvisszatérítés a kártyákhoz kapcsolódó egyéb pénzvisszatérítésen vagy hűségpontokon felül jár. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank – jelentette be az Erste sajtótájékoztatóján Harmati László lakossági területért felelős vezérigazgató-helyettes.

A Moneyback több mint egy egyszerű lojalitásprogram, a kedvezmények személyre szabottak, az egyes ügyfelek vásárlási szokásaihoz igazodnak. Az ajánlatok tartalma és időtartama ügyfelenként eltérő lehet. Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, ez függ a vásárlások típusától és gyakoriságától is. Az ajánlatok rendszeresen frissülnek, ezért érdemes a George Appban hetente legalább egyszer átnézni az aktuális kínálatot. A pénzvisszatérítést kínálók köre bővülhet is a kedvezményprogramba belépő új kereskedők ajánlataival. A Moneyback indulásakor mintegy 30 partnercég ajánlatai lesznek elérhetők a rendszerben, köztük olyan nevekkel, mint a Spar, a Booking.com, az Aliexpress, a Douglas, a Líra csoport vagy a Samsung. Számos egyéb kereskedővel és szolgáltatóval is megszületett már a megállapodás, ezen társaságok kedvezményeivel a következő egy-két hónapban bővül a kínálat.

A Moneyback az Erste Bank és egy cseh fintech cég, a Dateio közös fejlesztésének eredménye. A Dateio szolgáltatja a háttértechnológiát és adatmodelleket a vezető európai bankoknak és működteti az egyik legnagyobb digitális platformot vásárlásalapú marketinghez a kelet-közép-európai régióban. Az Erste évek óta keresi az együttműködési lehetőségeket olyan európai fintech vállalkozásokkal, amelyek megoldásai jól illeszkednek a bank üzleti stratégiájához és segíthetik, gyorsíthatják a pénzintézet digitalizációs törekvéseit. Az Erste célja, hogy az ügyfelek számára valódi értéket teremtő kiegészítő szolgáltatásokkal bővítse szolgáltatáspalettáját – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.

Az Erste digitális platformja, George folyamatosan fejlődik, a tavaly februári indulás óta számos új lehetőséggel bővült a kínálat. Elérhetővé vált például a Google Pay, valamint a QR-kódos azonnali fizetés, a hiteleket összegző Hitelinfó, a push üzenetre épülő Őrszem szolgáltatás, és a pénzügyi tudatosságot támogató pénzügyi asszisztens funkció. A Moneybacken túl George idén további számos új szolgáltatással bővül. A napokban elindul a pár kattintással igényelhető részletfizetéses vásárlás, de még idén elérhetővé válik többek között a mobilos/webes biztosításigénylés, a szelfis ügyfélazonosítás, a George-ból indított azonosított ügyfélszolgálati hívás (így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát), a mobilos nemzetközi-, csoportos- és állandó utalás, valamint George-ban is elérhetővé válik Mira, a bank digitális ügyfélszolgálati asszisztense.

Tavaly február óta már több mint 640 ezren próbálták ki George-ot, közülük mintegy 460 ezren mobilon léptek be. Több mint 520 ezren havonta legalább egyszer használják a platformot, nagy többségük, 70 százalékot meghaladó arányban – kizárólag, vagy a George Webbel együtt – a George Appot. Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma az Ersténél. George indulása óta mintegy 60 ezerrel emelkedett azok száma, akik a pénzintézet online csatornáit használják rendszeresen a mindennapi pénzügyek intézésére. Ezzel a digitálisan aktív ügyfelek aránya egy év 63 százalékra nőtt.

Az új digitális platformot sokkal gyakrabban használják az ügyfelek, mint a korábbi netbankot és mobilbankot. Az első negyedévben havonta átlagosan közel kétszer olyan gyakran léptek be George-ba, mint korábban a régebbi felületekre, és a Moneyback bevezetésétől ennek további jelentős növekedése várható. Az ügyfelek ráadásul nem csak többször keresik fel George-ot, de jóval aktívabban is használják. A tranzakciók száma ma már a négyszerese a korábbi netbanki és mobilbanki felületen mértnek: az azonnali utalások száma például közel az ötszörösére, a kártyaaktiválások (betét- és hitelkártya) közel a duplájára, a kártyalimit módosításoké pedig a négyszeresére ugrott. Az ügyfelek havonta átlagosan negyedmillió alkalommal keresik fel a George Store online pénzügyi piacteret – az összbanki teljes értékesítés közel 30 százaléka (a tranzakciók száma alapján) ma már digitális az Ersténél.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...