A Vodafone-nál négy női kolléga volt idén a novemberi prosztatarák elleni prevenciós kampány nagykövete, és meghökkentő, bajuszos fotójukkal hívták fel a férfi kollegák figyelmét a PSA szűrés fontosságára. A kampány kiemelkedően sikeres volt: összesen 362 férfi dolgozó vett részt a szűrésen, és ezzel a Vodafone Magyarország a FETI (Férfiak Egészségét Támogató Intézmény) minősítést is kiérdemelte.
A férfi dolgozók egészségéért tett erőfeszítéseiért díjazták a Vodafone Magyarországot. A Vodafone novemberi prosztatarák elleni prevenciós kampányának eredményeként a vállalat négy telephelyén 362 férfi dolgozó vett részt PSA szűrésen. A vállalat ezzel kiérdemelte a MentsManust mozgalom által alapított FETI (Férfiak Egészségét Támogató Intézmény) minősítést. FETI minősítésben azok a cégek, intézmények részesülnek, akik az éves szűrőprogramjaikba beépítették a férfiakat érintő betegségek vizsgálatát, mint például a prosztatarák szűrést.
„Nagyon örülünk a minősítésnek, hiszen vállalati jólét programunk fontos részét képezik a preventív szűrések, csakúgy, mint az, hogy minden dolgozónknak egyenlő esélyeket kínáljunk és egyformán foglalkozzunk a férfi és női kollégák egészségével.” – mondta el Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese. – „Büszkék vagyunk arra, hogy jólét programunk idén számos elismerést kapott. A jövőben is törekszünk arra, hogy olyan munkahelyi környezet alakítsunk ki, ahová reggel jó érzés bejönni.”
A Vodafone vállalati prevenciós kampányának nagykövete idén rendhagyó módon négy női munkatárs volt. Szilágyi-Wendler Dóra cyber security szakértőként dolgozik a vállalatnál, Merkovits Hajnalka Vállalati értékesítési menedzser, Gubola-Szilágyi Zsófia munkatársak fejlesztésével foglalkozó csoportot koordinál, Petró Mónika pedig folyamatfejlesztői csapatot vezet IT területen. A nagykövet lányok saját bajuszos arcképükkel népszerűsítették a PSA szűrést, amivel kiemelkedő eredményt értek el. A bajusz a MentsManust Mozgalom ikonikus eleme, amely a Movember mozgalom meghonosítójaként kilenc éve dolgozik azért, hogy felhívja a magyar férfiak figyelmét a szűrővizsgálatok fontosságára.
„Azért vettem részt a kampányban, mert abban bíztam, hogy így még több munkatársam felfigyel majd a PSA szűrés lehetőségére. – mondta el Szilágyi-Wendler Dóra, a kampányban részt vevő női nagykövet – Mi itt a Vodafone-nál szeretünk együtt dolgozni, baráti légkör alakult ki közöttünk, ezért természetes, hogy odafigyelünk egymásra, legyen szó akár testi vagy lelki egészségünkről.”