- Hirdetés -

Sörözni csábít a SPAR

|

- Hirdetés -

A hazai kiskereskedelmi üzletlánc polcain egyre nagyobb teret nyernek a magyar kézműves és kisüzemi sörök, a fogyasztók közül pedig sokan már inkább a minőségre helyezik a hangsúlyt a mennyiség helyett. A Belvárosi Sörfesztivál főtámogatójaként is ezt a missziót folytatja a SPAR Magyarország.

A SPAR hosszú évek óta elkötelezetten törekszik arra, hogy a hazai kisvállalkozások minőségi kézműves termékeit közelebb hozza a fogyasztókhoz: ennek egyik jó példájaként felkarolta és ösztönzi a magyar kisüzemi sörfőzdék egyedi ízű, különleges termékeinek megjelenését az áruházlánc polcain, amivel a minőség alternatíváját nyújtja a mennyiségi fogyasztás helyett. Az üzletlánc célkitűzései egybeesnek a 11 éves Belvárosi Sörfesztivál missziójával, így az idén augusztus 30. és szeptember 4. közötti, Szabadság téri rendezvény főtámogatójaként lépett elő. A fővárosi eseményen így a SPAR áruházaiban kapható magyar sörök is felvonulhatnak, az üzletlánc szakmai támogatásával pedig elősegíti a fesztivál további fejlődését.

Bár a nagyüzemi vagy középáras termékek piaca erős, a magasabb árfekvésű sörök évről évre válnak különlegességükből adódóan egyre népszerűbb fogyasztási cikké. A kisüzemi sörfőzdéknek és a nemzetközi trendeknek köszönhetően a termékkörben egyre nagyobb jelentőséggel bírnak a felsőerjesztésű sörök – az illatos IPA-k, az éjfekete stoutok, vagy a főleg búzasörből készült gyümölcsös tételek. E stílusok térnyerésében jelentős a SPAR hálózat szerepvállalása, amelynek köszönhetően a korábban főleg sörcsapra, hordóba termelt sörkülönlegességek üvegekben és dobozokban is széles körben elérhetővé váltak.

„A Belvárosi Sörfesztiválon, aki szereti a sört, az megtalálja, amit keres, hiszen a lehető legszélesebb palettát mutatjuk meg évről évre. Nagyüzemeket, külföldi érdekességeket és hazai kisüzemi sörfőzdéket egyaránt meghívunk, a kulináris élményt biztosítva pedig a sörökhöz jól társítható, széles streetfood-kínálatot vonultatunk fel. Tavaly a pandémia ellenére is több mint százezer látogatót vonzott az esemény, idén azt reméljük, még több vendégnek tudjuk bemutatni a sörök színes világát. Látjuk, hogy nemre, korra való tekintet nélkül egyre többen keresik fel a fesztivált: baráti társaságok, családok, turisták egyaránt meglátogatják ilyenkor a Szabadság teret” – mondta Kurucz Dániel, a Belvárosi Sörfesztivál főszervezője. Szavai szerint a kisüzemi sörök kóstolása, a világhírű sörfőzdék és a fesztivál hangulata igazi közösségi élményt jelent, melyet idén augusztus 30. és szeptember 4. között ismét átélhetnek a látogatók.

„A magyar vállalkozások és minőségi hazai termékek iránt elkötelezett üzletláncunk számára a Belvárosi Sörfesztivál jó alkalom arra, hogy az igényes sörfogyasztók figyelmét felhívjuk a boltjaikban egész évben kapható kézműves termékekre, a kiváló hazai kisüzemi sörfőzdék különleges tételeire” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. „Évek óta tudatosan, nagy erőkkel dolgozunk azért, hogy a kiskereskedelmi piacon élen járjunk a sörtermékek fejlesztésében. Nyitottak vagyunk az innovatív megoldásokra, szállítóinkkal szorosan, napi szinten együttműködünk, s választékunk összetétele is azt a célt szolgálja, hogy nálunk a sör ne pusztán egy árucsoport legyen a sok közül, hanem a vásárlóink számára mindig tartogasson izgalmas, felfedezésre váró élményt. Az elmúlt évek eredményei visszaigazolják, hogy jó irányba alakítottuk át ezt a termékpalettát: míg 2017-ben a kisüzemi sörök az állandó és az időszakos fajtaválasztékunk 6,5%-át adták, addig 2019-ben 20,4%, 2021-ben pedig már 32,9% volt ez az arány. Az állandó választékunk negyede jelenleg a kisüzemi, kézműves cégek által szállított sörök kategóriájából kerül ki, s egy-egy városban pedig külön is igyekszünk előnyben részesíteni a helyi vagy térségi sörfőzdék kínálatát. Úgy tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az egyedi sörök iránt, a fogyasztók egy része pedig már nem a mennyiségre, hanem a minőségre helyezi a hangsúlyt, amire hajlandó áldozni is” – emelte ki Maczelka Márk.

A Belvárosi Sörfesztivál szervezői és az esemény főtámogatója, a SPAR Magyarország 2022. augusztus 30. és szeptember 4. között a budapesti, V. kerületi Szabadság téren várják a magyar kézműves és kisüzemi söröket kedvelő, valamint a gasztronómia iránt érdeklődő látogatókat.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Aldi üzleteiben

Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az ALDI vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az ALDI SÜD csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „MILFINA” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „MILSANI” alatt forgalmazza a tejtermékeket,...

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....