- Hirdetés -

Sportos újítás az Antenna Hungáriától

|

- Hirdetés -

MindiGO Sport néven elindította a szélessávú platformokon keresztül elérhető, lineáris és lekérhető médiaszolgáltatásokat kínáló, sport tematikájú tartalomszolgáltatását az Antenna Hungária. A felhasználók élőben és felvételről is ingyenesen követhetik a hazai kosárlabda és jégkorong mérkőzéseket, emellett egyedi funkciókkal bővített tartalmakhoz, hírösszefoglalókhoz, a napi videós összefoglalók mellett plusz információkat és kommentelési lehetőséget biztosító „second screen” megoldáshoz is hozzáférnek.
Az Antenna Hungária reagálva a változóban lévő tartalomfogyasztási szokásokra, a másfél millió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikáció felhasználói bázisára, valamint hazánk legnagyobb kapacitású tartalomtovábbító (CDN) hálózatára is alapozva multimédia területen 2017 őszén mindiGO néven elindította új OTT (Over-The-Top) márkáját, melynek első eleme a MinDig TV Extra előfizetéssel igénybe vehető, 43 csatornát tartalmazó, multiscreen tévézést lehetővé tevő mindiGO TV volt.
A fejlesztés második lépcsőjeként, december elején sor került a kifejezetten sport tematikára épülő, lineáris és interaktív tartalmakat egyaránt kínáló mindiGO Sport szolgáltatás elindítására. Ezzel a lépéssel az AH úttörő szerepet kíván betölteni a hazai OTT platform és szolgáltatás fejlesztésben, hiszen hasonló, kifejezetten sport tematikájú élő adásokat és egyéb interaktív funkciókat kínáló tematikus OTT-szolgáltatás még nem indult hazánkban. A mindiGO Sport applikáció Android és IOS eszközökre ingyenesen letölthető, valamint a sport.mindigo.hu weboldalon is elérhető.
Regisztrációt követően, előfizetéssel 12 tematikus élő külföldi és hazai sportcsatorna található (FightBox, Fast&FunBox HD, GameToon HD, Nautical Channel, Fight TV, Speed TV, Xtrem Sports, Fitness TV, Sports TV training, Fit HD, Class Horse TV, Fishing&Hunting), melyeket az elő adást követően vissza is lehet nézni.
A Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségével és a Magyar Jégkorong Szövetséggel történő megállapodások alapján, a mindiGO Sport felhasználói élőben és felvételről egyaránt ingyenesen követhetik a hazai kosárlabda és jégkorong mérkőzések egyedülállóan széles választékát.
Új előfizetőknek a mindiGO Sport csomag regisztrációt követően az első 30 napban ingyenes és később bármikor lemondható. Az ingyenes időszak lejárta után az applikációban az előfizetés díja 1490 Ft/hó, online megrendelés esetén 1190 Ft/hó lesz. Az élő és lekérhető szolgáltatásokon túl egyedi funkciókkal is bővített tartalmakat, hírösszefoglalókat, napi videós összefoglalókat és ún. „second screen” megoldást is kínál a mindiGO Sport szolgáltatás. Rendszeres videós sporthírek mellett értesítés kérhető a kedvenc műsorokról az adás kezdete előtt, de szűrők is beállíthatók, hogy csak a kedvenc tartalmak jelenjenek meg. Ezen kívül a kiemelt események a kommentfalon is követhetők, ahol szavazásra is van lehetőség, ráadásul az online műsorvezető a kiemelt eseményeknél számos plusz információt, statisztikát, képet és videót tud megosztani az eseménnyel kapcsolatban. Természetesen a kommentfalon a nézők az élő adás alatt egymással is beszélgethetnek, hogy még izgalmasabb legyen az élő sportközvetítés.
Az Antenna Hungária tervei szerint a jövő évben további nagyon jó ár/érték-arányú, tematikus tartalmak és csomagok jelenhetnek meg kiváló minőségben a mindiGO kínálatában, otthon vagy útközben is garantált szórakozást kínálva a család minden tagjának.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...
televízió nézettség

A The Floor és a Tények áll az élen

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de...

Erősen nyitott az HBO új dokumentumfilmje

Május 21-e, kedd óta elérhető a Maxon Hörcher Gábor kreatív dokumentumfilmje, az Emma és Eddie: A képen kívül, amely rögtön a top 3-ban nyitott, pontosabban a Dűne: Második rész után a legnézettebb film lett...

Erősen árérzékenyek lettek a hazai sörfogyasztók

A tavalyi adatok alapján a sörfogyasztás a volumen helyett a minőség felé mozdult el – állítják az Auchan szakértői. A klasszikus ízek a legkedveltebbek, emellett a csökkentett energia- és alkoholtartalom került előtérbe. A legjobban...

Világhírű festőművésszel dolgozott a BMW

A párizsi Pompidou központban ünnepelte világpremierjét a BMW Art Cars kollekció huszadik guruló műalkotása, amelyet a világhírű amerikai festőművész, Julie Mehretu álmodott valóra. A 20-as rajtszámot viselő BMW M Hybrid V8 versenyautó június 15-én...

Bababolt szekciót indít az eMAG

Tavaly az eMAG vásárlói közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket rendeltek online kereskedőtől. Az ilyen termékeket rendelő felhasználók sajátossága, hogy tízből hat rendelésből hatot este 9 és éjfél között...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakulóban a hazai rendezvénypiac

Turbulens éveken van túl a rendezvényipar, amely nemcsak hazánkban, de a nemzetközi színtéren is komoly változásokat hozott. A COVID-intézkedések valósággal a földbe állították piacot: 2020-ban az események 80 százalékát kényszerültek lemondani a magyar cégek,...

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...