MindiGO Sport néven elindította a szélessávú platformokon keresztül elérhető, lineáris és lekérhető médiaszolgáltatásokat kínáló, sport tematikájú tartalomszolgáltatását az Antenna Hungária. A felhasználók élőben és felvételről is ingyenesen követhetik a hazai kosárlabda és jégkorong mérkőzéseket, emellett egyedi funkciókkal bővített tartalmakhoz, hírösszefoglalókhoz, a napi videós összefoglalók mellett plusz információkat és kommentelési lehetőséget biztosító „second screen” megoldáshoz is hozzáférnek.
Az Antenna Hungária reagálva a változóban lévő tartalomfogyasztási szokásokra, a másfél millió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikáció felhasználói bázisára, valamint hazánk legnagyobb kapacitású tartalomtovábbító (CDN) hálózatára is alapozva multimédia területen 2017 őszén mindiGO néven elindította új OTT (Over-The-Top) márkáját, melynek első eleme a MinDig TV Extra előfizetéssel igénybe vehető, 43 csatornát tartalmazó, multiscreen tévézést lehetővé tevő mindiGO TV volt.
A fejlesztés második lépcsőjeként, december elején sor került a kifejezetten sport tematikára épülő, lineáris és interaktív tartalmakat egyaránt kínáló mindiGO Sport szolgáltatás elindítására. Ezzel a lépéssel az AH úttörő szerepet kíván betölteni a hazai OTT platform és szolgáltatás fejlesztésben, hiszen hasonló, kifejezetten sport tematikájú élő adásokat és egyéb interaktív funkciókat kínáló tematikus OTT-szolgáltatás még nem indult hazánkban. A mindiGO Sport applikáció Android és IOS eszközökre ingyenesen letölthető, valamint a sport.mindigo.hu weboldalon is elérhető.
Regisztrációt követően, előfizetéssel 12 tematikus élő külföldi és hazai sportcsatorna található (FightBox, Fast&FunBox HD, GameToon HD, Nautical Channel, Fight TV, Speed TV, Xtrem Sports, Fitness TV, Sports TV training, Fit HD, Class Horse TV, Fishing&Hunting), melyeket az elő adást követően vissza is lehet nézni.
A Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségével és a Magyar Jégkorong Szövetséggel történő megállapodások alapján, a mindiGO Sport felhasználói élőben és felvételről egyaránt ingyenesen követhetik a hazai kosárlabda és jégkorong mérkőzések egyedülállóan széles választékát.
Új előfizetőknek a mindiGO Sport csomag regisztrációt követően az első 30 napban ingyenes és később bármikor lemondható. Az ingyenes időszak lejárta után az applikációban az előfizetés díja 1490 Ft/hó, online megrendelés esetén 1190 Ft/hó lesz. Az élő és lekérhető szolgáltatásokon túl egyedi funkciókkal is bővített tartalmakat, hírösszefoglalókat, napi videós összefoglalókat és ún. „second screen” megoldást is kínál a mindiGO Sport szolgáltatás. Rendszeres videós sporthírek mellett értesítés kérhető a kedvenc műsorokról az adás kezdete előtt, de szűrők is beállíthatók, hogy csak a kedvenc tartalmak jelenjenek meg. Ezen kívül a kiemelt események a kommentfalon is követhetők, ahol szavazásra is van lehetőség, ráadásul az online műsorvezető a kiemelt eseményeknél számos plusz információt, statisztikát, képet és videót tud megosztani az eseménnyel kapcsolatban. Természetesen a kommentfalon a nézők az élő adás alatt egymással is beszélgethetnek, hogy még izgalmasabb legyen az élő sportközvetítés.
Az Antenna Hungária tervei szerint a jövő évben további nagyon jó ár/érték-arányú, tematikus tartalmak és csomagok jelenhetnek meg kiváló minőségben a mindiGO kínálatában, otthon vagy útközben is garantált szórakozást kínálva a család minden tagjának.
- Hirdetés -
Sportos újítás az Antenna Hungáriától
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei
Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...
Új ízzel indítja a szezont a Dreher
A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...
Akciós mobilokra vadásznak a magyarok
A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...
Élőben közvetítik a tévés díjátadót
Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést.
(kiemelt fotó:...
A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)
Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X)
Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...
Csatlakozik az EqualVoice-hoz a Ringier Hungary
Tegnap este, az idei Glamour Women of The Year Gálán jelentette be a Ringier Hungary médiavállalat, hogy portfóliójával csatlakozik a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek célja, hogy növelje a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a médiatermékekben....
Egy új kezdet korszaka – interjú az RTL menedzsmentjével
A minden korábbinál nagyobb technológiai és szervezeti transzformációról, az üzleti és streamingpiaci eredményekről és tervekről is beszéltek az RTL nyolcfős menedzsmentjének tagjai a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Sorozatunk első részéből kiderül, hogy milyen változásokat...
Limitált kollekcióval rukkolt elő az IKEA
Az IKEA kilenc latin-amerikai alkotóval együttműködésben mutatja be az ünneplés hagyományait Latin-Amerikában. A kollaboráció eredményeként létrejött ÖMSESIDIG limitált kollekció harminc terméke segít megalapozni az ünnepi összejövetelek hangulatát. A kollekcióhoz tartozó üvegáruk, asztalterítékek, dekorációk és...
Csúcskategóriás mobilokkal és okoskarkötőkkel erősít a Huawei
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate...
Hatékonyabbak lehetnek a Facebook-hirdetések
Harminc-negyven százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a...
- Hirdetés -