Színes akcióban a Bonduelle

Elindult a „Bonduelle színek: színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampánya azzal a céllal, hogy a termék-portfólió széles választékát és sokszínűségét alapul véve, vadonatúj, kreatív recept-videókkal inspiráljon.
A „Színesítsd a tányérod” alapötlete tehát, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket (például piros, sárga vagy lila alapanyagok) nemcsak ízletes, de esztétikailag is rendkívül vonzó ételeket lehet készíteni. Éppen ezért, minden egyes recept-videó egy-egy színre épül. Így a „Bonduelle-sárga” receptben többek között kukorica és currys bab, a „Bonduelle-zöld” receptben pedig zöldbab, zöldborsó, brokkoli felhasználásával készül a finom fogás. A filmekben az ínycsiklandó alapanyagok mellé ötletes képi megoldások, letisztult, elegáns konyhai eszközök és a már „food – porn” kategóriába sorolható közeli vágóképek társulnak. A kisfilmek inspirációként működnek, az “ezt én is elkészíthetném vacsorára!” élményével ajándékozzák meg a közönséget, és hitelesen közvetítik a Bonduelle márka sokszínűségét.
A kampány első két videójában a sárga és a zöld színek játszották a főszerepet, 2018-ban pedig a lila, a narancssárga és az aranybarna színeket fókuszba helyező receptek következnek. Az első két film a Youtube, Facebook és Instagram megjelenésen kívül Citylight támogatást is kapott, míg a jövő évi aktivitást erőteljes sajtó- és közterületi-média megjelenés kíséri.
A kampánystratégiát, a kreatív koncepciót és az online hirdetést a Labowsky kreatív műhely jegyzi, az online felületeket az UP Advertising kezeli, a PR feladatokat a Stern Communications látja el.