- Hirdetés -

Szingapúrból kapott befektetést a Pozi

|

- Hirdetés -

A szingapúri Ether.cards NFT platform magyar alapítója fantáziát lát a Pozi.io innovációs közösségében. A pandémia alatt elindult szolgáltatás 200.000 dolláros angyal-befektetést kapott.

A 2020-ban, ismert startup szakemberek által alapított nyílt innovációs platform a közösség építés és networking lehetőségek mellett hackathonok és startup versenyek szervezésére kínál full service megoldást. Megálmodói, egy a startup ökoszisztéma sok éve hiányzó elemét, a mindenki számára nyitott közösségi oldalt hozták létre, a pandémia alatt leállt események, rendezvények folyamatos megrendezhetőségét biztosítva ezzel.

A Pozi.io legfontosabb üzenete, hogy az innováció folyamatát is fenntarthatóvá kell tenni; alapítói felismerték, hogy hatalmas pazarlás folyik a szektorban. A világszerte közkedvelt hackathonok, demoday-ek után a versenyeken megszületett projektek többsége a nyerteseknek szóló gratulációk után néhány héten belül szétesik. A díjazásban nem részesült ötletek halandósága még ennél is nagyobb, nem tudjuk, hogy hány valósul meg végül, mert a megszületésük után legtöbbször senki sem gondozza azokat.

„A nagyvállalati rendezvényeken a sok ezer jelentkező közül csak a legjobb három kap elismerést, ez azt jelenti, hogy miközben a szektor hatalmas munkaerőhiánnyal szenved, több száz tehetséget az ötleteikkel együtt a kukába dobunk” – mondta el Kovács Roland, a Pozi Network Zrt. CEO-ja.

A Pozi ezt a problémát orvosolja azzal, hogy a rendezvényeket menedzselhetővé, az ötleteket és a tehetségeket utánkövethetővé teszi. Nem csak a jelentkezőket lehet célirányosan megszólítani az épülő közösségben, hanem az ötletek, projektek is könnyen átláthatók az oldalon regisztráltak számára. Az ötlet validálás és a onepager megtervezése csak néhány kattintás, de egy teljes innovációs verseny online elindítása sem hosszabb néhány percnél. A rendezvények résztvevői egy folyamatosan épülő, immár 50 országból regisztrált innovációs közösség tagjaivá válnak, amelyben társakat, befektetőket, tanácsadókat kereshetnek a startupjukhoz.

A Pozi alapítói sok éves tapasztalattal rendelkeznek inkubációs és versenyszervezési területen is, nem csak az eddig használt Excel táblákat akarják kiváltani, hanem egy aktív mentor és befektetői közösség felépítésével további lehetőségeket kínálnak a már megszületett ötleteknek.

„A most megvalósult befektetéssel a Pozi.io egy olyan partnert választott, amely jelenleg az egyik legizgalmasabb területen, a crypto közösségben sikeres. Nem túl távoli terveink szerint a Pozi.io is használni fogja az Ether.cards technológiáját. Célunk, hogy minél több alapító indíthassa el a projektjét egy-egy nagyobb ötletverseny után. Nem csak a győzteseknek kell esélyt adni a sikeres megvalósításra. Hiszünk abban, hogy a közösségünk minden tagja értékes tehetség” – jelezte az Ether.cards alapítója, Kristóf András.

A Pozi.io saját rendezvényekkel is büszkélkedhet, a pandémia alatt indított RESTART elnevezésű startup és ötletversenye már 2020-ban is rengeteg projektet vonzott, 2021 őszén folytatódik a széria, amelyre a világ minden tájáról várják a jelentkezőket. A Pozi felkészült az őszi hackathon és startupverseny szezonra, esemény-oldalán egyre több rendezvényre jelentkezhetnek a tehetséges ötletgazdák, programozók és designerek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...

Újdonságokkal érkezik a JOY Prix de Beauté díj

Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt. A...

Így változtatta meg a járvány a vidéki ingatlanpiacot

Szeptemberben közel 12 ezer tranzakció realizálódott a hazai ingatlanpiacon, amelynek jelentős részét az agglomerációba kiköltözők adták. A járványügyi helyzet miatt ugyanis a városi lakásokban ragadt emberek, családok szeretnék újra szabadnak érezni magukat, ezért kertkapcsolatos...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

BL-meccsel rajtol az AMC appja

A héten két BL-mérkőzés élő közvetítése is látható lesz az AMC Networks International újonnan indult mobilalkalmazásán, az AMC Mikro-n. Az applikáció ingyenesen letölthető, reklámmentes, és egy egyszerű regisztráció után ízelítőt ad 8 csatorna havonta...

Kiszáll az Exatlon Hungaryből Palik László

Három évad és 303 epizód után Palik László búcsúzik az Exatlon Hungary-tól és a TV2-től – jelentette be a csatorna. Az Exatlon Hungary, a TV2 extrém sport realityje 2019. január 2-án indult hódító útjára. Akkor...

Visszatér a Népszava élére Németh Péter

Távozik a Népszavától Friss Róbert főszerkesztő és visszatér a lap élére az eddigi tiszteletbeli főszerkesztő, Németh Péter, aki szerint nagy kihívás az „ellenzék lapját” vezetni a választási kampány hajrájában. Németh Péter a 2000-es évek elejétől,...

TOP10-ben a nosalty.hu és a portfolio.hu is

Visszavette az első helyet a leglátogatottabb hazai honlapok versenyében a 24.hu, a TOP10-be pedig bekerült a nosalty.hu és a portfolio.hu is szeptemberben – derül ki a DKT friss elemzéséből, ami a havi belföldi látogatószám...

Újra együtt a Marvel és a Lexus a mozikban

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. A partnerség beharangozásaként el is készült...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor nézettség

Az X-Faktor nagyon odatette magát

A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott. A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az...

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...

Újdonságokkal érkezik a JOY Prix de Beauté díj

Megújult vizuális világgal érkezik az idén 20 éves JOY Prix de Beauté. A szépségipar legjelentősebb díjáért az ünnepi évben stílusosan húsz kategóriában lehet nevezni, a szakmai zsűri pedig három különdíjat is kioszt. A...

Így változtatta meg a járvány a vidéki ingatlanpiacot

Szeptemberben közel 12 ezer tranzakció realizálódott a hazai ingatlanpiacon, amelynek jelentős részét az agglomerációba kiköltözők adták. A járványügyi helyzet miatt ugyanis a városi lakásokban ragadt emberek, családok szeretnék újra szabadnak érezni magukat, ezért kertkapcsolatos...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA