- Hirdetés -

Új online platformmal erősít a Marketing Summit Hungary

|

- Hirdetés -

Idén először a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group egy online platformmal egészíti ki a marketingszakma legfontosabb eseménye, a Marketing Summit Hungary repertoárját. A Summit Play egy innovatív, online konferencia-streaming felületet kínál a kommunikációs szakmának, exkluzív tartalmakkal kiegészítve, amelyek a tudásmegosztást támogatják.

A felületen számos exkluzív szakmai tartalmat érhetnek majd el az érdeklődők, ezeket kizárólag a Summit Play felületén publikálják. A konferencia előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések, előadói interjúk és exkluzív backstage pillanatok is megjelennek majd.

Az online platform életre hívásának alapja a felértékelődő rugalmasság. Az, hogy mára szinte semmilyen üzleti vagy marketingtevékenység nem nélkülözheti a digitális megoldásokat, a sokszínű alternatívák és részvételi lehetőségek felkínálását. A Marketing Summit rendezvény idén először ezért egészül ki online felülettel, az ide kerülő tartalmak koncepciójának megalkotását és azok gyártását a Lounge Group szakértői végzik. A Lounge Csoport 360 fokos kommunikációs praxisával az új, online csatorna létrehozásához szükséges tudást és megoldásokat biztosítja, legyen szó akár tartalomgyártásról, interjúkészítésről, forgatókönyvírásról, akár az online, audiovizuális tartalmak teljes körű menedzseléséről.

„A Marketing Summit Hungary, mint a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és szakmai lehetőségeit helyezi a fókuszba” – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke. „A marketing ma időszerűbb, mint valaha, az iparág gazdaságot motorizáló szerepe elvitathatatlan. A Summit Play tartalmai abban nyújtanak segítséget, hogy megértsük a marketing ezen szerepét, illetve, hogy minél több marketingorientált szervezet és megoldás szülessen a lehetőségek időszakában” – tette hozzá.

„A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szoros szakmai partnersége, a Marketing Diamond Awards sikere után nem volt kérdés, hogy örömmel állunk a rendezvény mellé. Az együttműködés, közös újítás annyiban is szívügyünk, hogy a Summit Play létrehozását olyan alapvető értékek hívták életére, amelyek ügynökségünk szervezeti kultúrájának is szerves építőkövei: a rugalmasság, a folyamatos fejlődés, illetve a nyitottság” – hangsúlyozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

 

 

Az idei Marketing Summitot egy új, különleges helyszínen rendezik meg szeptember 16-án, a budai Haris Parkban. A Summit Play platformon számos egyedi, extra tartalom válik elérhetővé az eseményt megelőzően és azt követően is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pénzügyeinket is máshogy látjuk a járvány miatt

A járvány miatt a váratlan eseményekre való felkészülés kiemelt szerepet kapott a mindennapokban, ez pedig rövid, közép- és hosszú távon a biztosítások felértékelődését eredményezheti - derül ki a K&H összefoglalójából. A K&H szerint a...

Egyre drágábbak a panellakások Budapesten

A pandémia miatt a legkedvezőbb árú és legnépszerűbb ingatlantípusnál, a panellakásoknál is visszaesett a kereslet tavaly, ami magával húzta az árak korrekcióját, visszaesését is. Az idei évben azonban nem csak visszaálltak a 2019-es szintre,...

Több mint egy milliárd jogdíjat kapnak az előadóművészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 1,2 milliárd forint jogdíjat fizet ki több mint 75 ezer magyar és külföldi előadóművésznek. A most lezárt audiovizuális nagyfelosztás eredményeként a legmagasabb jogdíj tizenegymillió forint, a tíz legmagasabb...

Megvannak a 2021-es MTV EMA jelöltjei

Justin Bieber vezeti a 2021-es MTV EMA jelöltjeinek listáját, szorosan mögötte Doja Cat, Lil Nas X, Ed Sheeran, Olivia Rodrigo és Kid LAROI. A 28.alkalommal megrendezett díjátadót november 14-én világszerte Budapestről közvetítik majd élőben....

Toplista készült az évszázad legjobb sorozatairól

A Drót, a Mad Men – Reklámőrültek és a Breaking Bad – Totál szíves a 21. század legjobb sorozatai a BBC által felkért televíziós szakértők szerint. A BBC korábban már készített különböző filmes rangsorokat szakértők...

Veszélyben a sokszínűség, támogatásra szorul a média

A tulajdoni koncentráció és a média állami foglyul ejtése miatt veszélybe került a média sokszínűsége Európában, ezért az európai újságírás függetlenségének védelmére állandó uniós hírmédia-alapot kellene létrehozni – állapítja meg az Európai Parlament állásfoglalása....

Új szolgáltatás a Zen.com-tól és a Paysafe-től

A Paysafe vezető integrált fizetési platform bejelentette, hogy eCash megoldását, a Paysafecash-t mostantól egyéni és üzleti ügyfelek is használhatják Európa 25 országában a Zen.com virtuális pénztárcába történő gyors és biztonságos készpénzbefizetésekhez. A készpénzbefizetéshez a Zen.com...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

A Wizz Airtől érkezett a Szallas.hu új szakembere

A lokális és regionális IT és fejlesztői csapatának irányításával bízta meg a Szallas Group Győrfi Dánielt, aki a Wizz Air fedélzetéről landolt a Szallas.hu irányítótornyába. Fő feladatai közé tartozik a nagyvállalattá gyarapodott Szallas Group...

CMO and CIO collaboration key to business growth: report

https://www.warc.com/content/feed/cmo-and-cio-collaboration-key-to-business-growth-report/en-GB/3795
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább emelkedik a használt autók ára

Az új autók értékesítésének lassulása egyértelműen begyűrűzött a használt autó piacra, jelenleg ugyanis a másodkézből származó autók jelentik a megoldást azok számára, akik nem tudnak kivárni, és autót vásárolnának. A kereslet egyre nagyobb, ennek...

Pénzügyeinket is máshogy látjuk a járvány miatt

A járvány miatt a váratlan eseményekre való felkészülés kiemelt szerepet kapott a mindennapokban, ez pedig rövid, közép- és hosszú távon a biztosítások felértékelődését eredményezheti - derül ki a K&H összefoglalójából. A K&H szerint a...

Egyre drágábbak a panellakások Budapesten

A pandémia miatt a legkedvezőbb árú és legnépszerűbb ingatlantípusnál, a panellakásoknál is visszaesett a kereslet tavaly, ami magával húzta az árak korrekcióját, visszaesését is. Az idei évben azonban nem csak visszaálltak a 2019-es szintre,...

Több mint egy milliárd jogdíjat kapnak az előadóművészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 1,2 milliárd forint jogdíjat fizet ki több mint 75 ezer magyar és külföldi előadóművésznek. A most lezárt audiovizuális nagyfelosztás eredményeként a legmagasabb jogdíj tizenegymillió forint, a tíz legmagasabb...

Megvannak a 2021-es MTV EMA jelöltjei

Justin Bieber vezeti a 2021-es MTV EMA jelöltjeinek listáját, szorosan mögötte Doja Cat, Lil Nas X, Ed Sheeran, Olivia Rodrigo és Kid LAROI. A 28.alkalommal megrendezett díjátadót november 14-én világszerte Budapestről közvetítik majd élőben....
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

DATA