- Hirdetés -

Színházban utazik a MINI

|

Sikeres és gyümölcsöző kapcsolattá fejlődődött a MINI és Katona József Színház között tavaly szeptemberben megkezdett kulturális együttműködés, így a brit prémiumgyártó és a színház a partneri viszony fenntartása és erősítése mellett döntöttek. A színház legújabb projektjében, mely intim közelségbe engedi a nézőket a társulat tagjaihoz, támogatóként vállalt szerepet a MINI.

2017 szeptemberében kötött kulturális együttműködési megállapodást a MINI és Katona József Színház, mellyel a brit prémiumgyártó, forgalmazóján, a BMW Group Magyarországon keresztül belépett a hazai kulturális életbe. A MINI és a Katona közötti megállapodás értelmében a két márka egymást támogatta a 2017/2018-as évadban. Az elmúlt egy évben közösen elért sikereknek köszönhetően a partnerségi viszony a 2018/2019-es évadra még szorosabbá válik a két márka között.

Az együttműködés folytatásáról szóló bejelentést Gricz István, a Katona József Színház kommunikációs és értékesítési igazgatója és Oros Attila a MINI márkavezetője szeptember 26-án jelentette be a színházban tartott sajtótájékoztatón, melyen a társulat színésze, Ónodi Eszter mesélt az induló évad egyik húzó darabjáról, a Ithakáról.

A MINI és a Katona legújabb közös projektében szuperközeli portréfotók készültek a színház társulatának tagjairól, intim közelségbe engedve a nézőket a színészekhez. A fotókat Süveg Áron készítette a színházzal közösen kidolgozott koncepció alapján: a szinte kizárólag az arcot mutató kompozíció ritkán látott, őszinte nézőpontból igyekszik láttatni a társulat tagjait, a sorozat képeinek gyakorlatilag teljesen egységes beállítása pedig a minimalizmust erősíti. A sorozat valamennyi képe megtekinthető a www.katonajozsefszinhaz.hu/portre weboldalon, a Katona Facebook- és Instagram-oldalán, illetve a színház idei évadját bemutató nyomtatott kiadványban.

„A Katona József Színházzal kötött partnerségünkre nagyon büszkék vagyunk, az elmúlt egy évben számos pozitív visszajelzést kaptunk és kapunk, így úgy érezzük, a MINI remek közegre talált a budapesti kulturális életben. A márka egyik kommunikációs pillére a városi lét, melyet Budapesten a színház, a társulat és a körülötte lévő izgalmas pezsgés jellemez, melyben a MINI is otthonra talál” – mondta el Oros Attila márkavezető az esemény alkalmával.

A BMW Group kultúra iránti elkötelezettségéről

A BMW Group kulturális együttműködései immáron több mint negyven esztendőre tekintenek vissza, a vállalatcsoport jelenleg száznál is több ilyen viszonyt ápol világszerte. A hosszú távú elkötelezettségek középpontjában a modern és kortárs művészetek, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet és a dizájn állnak. 1972-ben Gerhard Richter három nagyszabású festményét kifejezetten a BMW Group müncheni székházának előcsarnokába készítette el. Azóta Andy Warholtól kezdve, Roy Lichtensteinen, Olafur Eliassonon, Jeff Koonson és Zubin Metha-n keresztül egészen Daniel Barenboimig és Anna Netrebkoig számos művész dolgozott együtt a BMW-vel. A vállalatcsoport ezen felül központi épületeinek és üzemeinek megtervezésére olyan neves építészeket is alkalmazott, mint Karl Schwanzer, Zaha Hadid és Coop Himmelb(l)au. A Solomon R. Guggenheim Alapítvány, a Guggenheim Múzeum, valamint a BMW Group világméretű együttműködésének eredménye, a BMW Guggenheim Laboratórium 2011-ben ünnepelte világpremierjét New Yorkban. A vállalatcsoport teljeskörű alkotói szabadságot biztosít minden olyan kulturális tevékenység során, amelyben részt vesz – ez éppen olyan létfontosságú az úttörő művészeti munkák megalkotása szempontjából, mint a sikeres üzleti élet főbb innovációi terén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...