Szintet lép az Árukereső.hu hirdetések kezelése

A Growww Digital lett az Árukereső.hu hirdetések automatizált kezelését segítő szofver, a Beed első ügynökségi partnere Magyarországon. A tapasztalatok szerint az árösszehasonlító-optimalizálással jelentős, 50-150 százalékos bevételnövekedés érhető el.

Az Árukereső.hu hirdetések optimalizálása finoman szólva is gyerekcipőben jár. A top 50 e-kereskedő látogatottságának 18 százaléka származik az Árukeresőből, míg fizetett Google PPC-ből 11 százalék. Ezzel szemben, amíg a fizetett Google hirdetések optimalizálására komplett iparág épült, sci-fibe illő automatizmusokkal, addig az Árukeresőn máig manuális a hirdetések kezelése. Elenyésző számú szereplőnél van meg képesség, hogy kihozzák a maximumot ebből a csatornából. Pedig megérné.

A csehországi Dataweps által fejlesztett Beed jelenleg az egyetlen hirdetés-automatizáló céleszköz az Árukereső.hu kiemelt ajánlatainak kezelésére. Használata gyorsabb beállításokat, adatalapú és automatizált döntéseket, hatékonyabb, magasabb megtérülésű hirdetéseket tesz lehetővé az e-kereskedők számára.

A Growww Digital elmúlt évben szerzett nemzetközi tapasztalatai alapján az árösszehasonlító-optimalizálással jelentős, 50-150 százalékos bevételnövekedés érhető el. A magyarországi tapasztalatok is kedvezők, a Kytary.hu online hangszerbolt Árukeresőből származó üzleti forgalma másfélszeresére nőtt a hirdetések optimalizálásának köszönhetően. Most, amikor a koronavírus-járvány miatt még jobban felértékelődik a hatékonyság szerepe, ez egy stratégiai lehetőség – mondta Szabó László.

A Beed naponta akár 12 alkalommal képes frissíteni a hirdetési pozíciókat, gyorsan reagál a versenytársak lépéseire. Több mint 500 szűrőből és szabályból állítható össze a megfelelő az ajánlattételi stratégia. Bár a szoftver a feladatok nagy részét képes elvégezni, a legjobb eredmények a szoftver és a PPC szakember kollaborációjából születnek.