- Hirdetés -

Szorossá vált a verseny az RTL és a TV2 között

|

Legalábbis főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportnál. Teljes napon továbbra is magabiztosan vezet a TV2. A hét legnézettebb műsora – célcsoporttól függően – a Cápák között és a Szerencsekerék volt.

Abban nincs változás, hogy teljes napon elég egyértelmű a TV2 előnye. Viszont az esti sávban, a 18-49 és 18-59 éveseknél nagyon kicsire olvadt a különbség az elmúlt hetekben, hol egyik, hol másik csatorna hozott jobb eredményt. A 6. héten főműsoridőben és a 18-59 éveseknél az RTL 12,6 százalékot, a TV2 12,5 százalékot produkált, a 18-49 éveseknél pedig az RTL 12,1 százalékot, a TV2 12 százalékos közönségarányt ért el. A 18-49 és a 18-59 éveseknél hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az esti sávot, a szombati és a vasárnapi főműsoridő az RTL-é volt.

A teljes csatornacsaládokat nézve a TV2 Csoport továbbra is vezet az RTL Magyarország előtt, viszont a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben egy százalékponton belüli volt múlt héten a kettejük közötti differencia. Főműsoridőben a TV2 Csoport a 18-59 éveseknél 24,1 százalékos, az RTL Magyarország 23,5 százalékos share-t ért el. A 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 23,3 százalékot, az RTL Magyarország 22,8 százalékot hozott.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,5 15,4 12
RTL 12,6 12,1 12,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10 12,3 9,8
RTL 7,5 7 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,8 22,1
RTL Magyarország 18,4 16,3 17,6
AMC Networks 6,6 6,1 7,1
Paramount Global 5,3 4,5 6,5
MTVA 5,0 8,9 4,1
Network4 4,3 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,4 2,8 3,4
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 15% (17% / 16,2%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,7% (14,2% / 13,5%)
Szerencsekerék – 16.9% / 16,5% (17,5% / 16,9%)
Hazatalálsz – 12,5% / 11% (12,8% / 10%)

RTL
Híradó – 18,2% / 16,2% (17,3% / 14,7%)
Fókusz – 14,7% / 14,2% (14,4% / 13,6%)
Drága örökösök – 13% / 12,2% (13,3% / 12,5%)
A mi kis falunk – 12,3% / 11,6% (12,1% / 11,8%)

Hétköznapokon a Szerencsekerék továbbra is kiugróan jó nézettséget szállít a TV2-nek. A vetélkedő heti átlaga a 18-49 éveseknél 4,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 4,4 százalékponttal haladta meg a TV2 főműsoridős heti share-jét. A csatorna új sorozata, a Hazatalálsz ugyanakkor a 18-49 éveseknél elmaradt a televízió átlagától, a 18-59 éveseknél pedig pont elérte. Az RTL-en a Drága örökösök is éppen a heti csatornaátlagot produkálta a 18-49 éveseknél. A mi kis falunk csak kicsivel maradt el ettől, ami viszont nagyon is jó eredmény annak fényében, hogy ismétlésről van szó.

Szombaton az RTL-es Gólkirályság 13,8 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, amivel bőven nyerte a sávját. Vasárnap továbbra is nagyon erős a Cápák között, a 18-49 éveseknél 18,9 százalékot tett ki a share-je, miközben a velük párhuzamosan a TV2-n futó Vigyázat, gyerekkel vagyok 8,7 százalékot ért el.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt a múlt hét legnézettebb műsora 293 ezres, illetve 411 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a Szerencsekerék, annak is a hétfői adása áll az élen, 944 ezres nézettséggel. Utóbbi nézőszámnak most más műsor a közelébe sem ért.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 411 675 18,1
SZERENCSEKERÉK TV2 400 448 18,7
HÍRADÓ RTL 357 298 17,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 313 524 14,7
FÓKUSZ RTL 294 388 15,9
TÉNYEK TV2 292 163 14,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 286 437 14,3
A MI KIS FALUNK RTL 275 760 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 272 167 14,7
HAZATALÁLSZ TV2 260 422 13,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 944 418 22,1
TÉNYEK TV2 774 151 22,0
HÍRADÓ RTL 733 081 20,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 679 627 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 669 055 14,8
HAZATALÁLSZ TV2 591 164 16,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 590 988 13,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 567 733 13,3
FÓKUSZ RTL 567 510 14,4
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 555 539 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 293 474 18,9
SZERENCSEKERÉK TV2 271 489 18,3
HÍRADÓ RTL 214 367 15,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 202 155 13,8
FÓKUSZ RTL 194 230 15,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 186 795 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 184 037 13,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 182 345 13,6
TÉNYEK TV2 181 420 13,1
HAZATALÁLSZ TV2 155 126 12,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...