- Hirdetés -

Szorossá vált a verseny az RTL és a TV2 között

|

- Hirdetés -

Legalábbis főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportnál. Teljes napon továbbra is magabiztosan vezet a TV2. A hét legnézettebb műsora – célcsoporttól függően – a Cápák között és a Szerencsekerék volt.

Abban nincs változás, hogy teljes napon elég egyértelmű a TV2 előnye. Viszont az esti sávban, a 18-49 és 18-59 éveseknél nagyon kicsire olvadt a különbség az elmúlt hetekben, hol egyik, hol másik csatorna hozott jobb eredményt. A 6. héten főműsoridőben és a 18-59 éveseknél az RTL 12,6 százalékot, a TV2 12,5 százalékot produkált, a 18-49 éveseknél pedig az RTL 12,1 százalékot, a TV2 12 százalékos közönségarányt ért el. A 18-49 és a 18-59 éveseknél hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az esti sávot, a szombati és a vasárnapi főműsoridő az RTL-é volt.

A teljes csatornacsaládokat nézve a TV2 Csoport továbbra is vezet az RTL Magyarország előtt, viszont a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben egy százalékponton belüli volt múlt héten a kettejük közötti differencia. Főműsoridőben a TV2 Csoport a 18-59 éveseknél 24,1 százalékos, az RTL Magyarország 23,5 százalékos share-t ért el. A 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 23,3 százalékot, az RTL Magyarország 22,8 százalékot hozott.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,5 15,4 12
RTL 12,6 12,1 12,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10 12,3 9,8
RTL 7,5 7 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,8 22,1
RTL Magyarország 18,4 16,3 17,6
AMC Networks 6,6 6,1 7,1
Paramount Global 5,3 4,5 6,5
MTVA 5,0 8,9 4,1
Network4 4,3 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,4 2,8 3,4
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 15% (17% / 16,2%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,7% (14,2% / 13,5%)
Szerencsekerék – 16.9% / 16,5% (17,5% / 16,9%)
Hazatalálsz – 12,5% / 11% (12,8% / 10%)

RTL
Híradó – 18,2% / 16,2% (17,3% / 14,7%)
Fókusz – 14,7% / 14,2% (14,4% / 13,6%)
Drága örökösök – 13% / 12,2% (13,3% / 12,5%)
A mi kis falunk – 12,3% / 11,6% (12,1% / 11,8%)

Hétköznapokon a Szerencsekerék továbbra is kiugróan jó nézettséget szállít a TV2-nek. A vetélkedő heti átlaga a 18-49 éveseknél 4,5 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 4,4 százalékponttal haladta meg a TV2 főműsoridős heti share-jét. A csatorna új sorozata, a Hazatalálsz ugyanakkor a 18-49 éveseknél elmaradt a televízió átlagától, a 18-59 éveseknél pedig pont elérte. Az RTL-en a Drága örökösök is éppen a heti csatornaátlagot produkálta a 18-49 éveseknél. A mi kis falunk csak kicsivel maradt el ettől, ami viszont nagyon is jó eredmény annak fényében, hogy ismétlésről van szó.

Szombaton az RTL-es Gólkirályság 13,8 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, amivel bőven nyerte a sávját. Vasárnap továbbra is nagyon erős a Cápák között, a 18-49 éveseknél 18,9 százalékot tett ki a share-je, miközben a velük párhuzamosan a TV2-n futó Vigyázat, gyerekkel vagyok 8,7 százalékot ért el.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt a múlt hét legnézettebb műsora 293 ezres, illetve 411 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a Szerencsekerék, annak is a hétfői adása áll az élen, 944 ezres nézettséggel. Utóbbi nézőszámnak most más műsor a közelébe sem ért.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 411 675 18,1
SZERENCSEKERÉK TV2 400 448 18,7
HÍRADÓ RTL 357 298 17,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 313 524 14,7
FÓKUSZ RTL 294 388 15,9
TÉNYEK TV2 292 163 14,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 286 437 14,3
A MI KIS FALUNK RTL 275 760 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 272 167 14,7
HAZATALÁLSZ TV2 260 422 13,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 944 418 22,1
TÉNYEK TV2 774 151 22,0
HÍRADÓ RTL 733 081 20,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 679 627 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 669 055 14,8
HAZATALÁLSZ TV2 591 164 16,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 590 988 13,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 567 733 13,3
FÓKUSZ RTL 567 510 14,4
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 555 539 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 293 474 18,9
SZERENCSEKERÉK TV2 271 489 18,3
HÍRADÓ RTL 214 367 15,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 202 155 13,8
FÓKUSZ RTL 194 230 15,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 186 795 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 184 037 13,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 182 345 13,6
TÉNYEK TV2 181 420 13,1
HAZATALÁLSZ TV2 155 126 12,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Még mindig a Samsung a világ legjobb munkaadója

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést már negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas...

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....