A Paco Rabanne márka új illatpárral bővült tavasszal, a 1 Million Lucky férfi és Lady Million Lucky női illattal. A népszerű illatok bevezetéséhez nagyszabású influencer kampány is tartozott, melyben olyan hírességek is részt vettek, mint Iszak Eszti, Tóth Andi, Király Viktor és Pápai Joci.
„A Paco Rabanne illatok az általam kezelt portfólióban kiemelt szerepet élveznek, hiszen a legnagyobb forgalmi súlyú márkám termékei. A márka univerzumai között a Million univerzum idén ünnepli 10. születésnapját, amely hatalmas büszkeséggel tölt el mindannyiunkat. A jubileumi év sikerességét nem bíztuk a véletlenre: a Lucky illatpár bevezetésének támogatására olyan marketingkampányt valósítottunk meg, amelyre hazánkban még nem volt példa a parfüm szegmensben. Az erős és egyedülálló social média kampány mellett 3 héten át tartó, interaktív pódiummal is találkozhattak a WestEndben az érdeklődök” – mondta el Tóth Katalin, a Paco Rabanne parfümmárka Brand Managere.
A kampány alapjait a márka nemzetközi központja szabta meg. A kampány a tánc köré épül és egy globális Instagram nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, melynek fődíja 2 db jegy a 2019-es Grammy díjátadóra. A kampány social media influencer megjelenéseinek lebonyolítását a Mindea végezte.
„A social media influencer kampány magyar viszonylatban kiemelkedő volumenű, nagy örömünkre szolgált, hogy részt vehettünk a kivitelezésében. Változatos influencerekkel valósítottuk meg, akik képviselik a termék különböző célcsoportjait. Egyedi megállapodások keretében, a szokásos termékposztokon túl egy forgatáson is részt vettek az influencerek, ahol leforgattuk a saját #MillionLuckyDance táncos videójukat, melyet utána megosztottak saját közösségimédia felületeiken. Zseniális csapat állt össze, a forgatás minden perce élmény volt mindannyiunk számára” – nyilatkozta Mészáros Beatrix, a Mindea ügyvezetője.