A PENNY Magyarország szeptember 4-én indította el legújabb imázskampányát, amelyben a hazai termékek kerültek a középpontba. A kampány egyik főszereplője ismét Csonka András, akinek közreműködésével látványos reklámfilm enged bepillantást a gazdaságokba és mutatja be az üzletlánc elkötelezettségét a magyar agrárium és a pénztárcabarát árak mellett.
A kapcsolódó TV reklám központi üzenete, hogy a magyar gazdák szállítják a friss termékeket a PENNY polcaira, majd a vásárlók asztalára, ezáltal támogatva a hazai gazdaságot és elősegítve a rövidebb ellátási láncot.
A vadonatúj reklámfilm különleges szereplőkkel és látványos képi világgal mutatja be, hogy a PENNY diszkontokban a kiváló minőségű hazai élelmiszerek mindössze egy karnyújtásnyira vannak a vásárlóktól. A kampány arcaként ismét Csonka András tűnik fel, aki hazai ízek és alapanyagok mellett a pénztárcabarát, azaz “PICI” árakra is felhívja a figyelmet.
„Fontos számunkra, hogy vásárlóinknak ne csak minőségi, hanem hazai forrásból származó, fenntartható módon előállított termékeket kínáljunk. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen inspiráló kampányon dolgozhattunk, amely nemcsak a magyar gazdák munkáját mutatja be, hanem a vásárlóinkat is arra ösztönzi, hogy hazai termékeket válasszanak.” – mondta el Varga Noémi, a PENNY Magyarország stratégiai marketing osztályvezetője.
A kampány során a PENNY üzenetei a televízióban, POS anyagokon, OOH felületeken és online platformokon is feltűnnek. A cél, hogy minél szélesebb körben elérjék a vásárlókat, és felhívják a figyelmet a hazai termékek választásának fontosságára.