- Hirdetés -

Szuperhősös együttműködésben a Coca-Cola

|

Digitális történetmeséléssel, kiterjesztett valósággal és limitált kiadású csomagolásokkal lepi meg a fogyasztókat és a filmrajongókat a Coca-Cola és a Marvel: Hősök szeptember 1-től debütáló együttműködése. A Coca-Cola és a Disney kapcsolata több mint 60 évvel ezelőttre nyúlik vissza: a két ikonikus márka számos “multiverzumon átívelő” kampányon dolgozott már együtt – most éppen a Marvel Univerzumban találkoznak.

A Coca-Cola és a Marvel legújabb, korlátozott ideig tartó kampányában a megszokottól eltérő módon kelnek életre a Marvel hősei. Az új TV-reklám mellett a két márka több különleges élményt is kínál a fogyasztók számára. Az exkluzív, limitált kiadású Coca-Cola csomagolásokkal a rajongók 15 különböző karakterillusztrációt gyűjthetnek össze, a Coca-Cola weboldalán és az alkalmazásban pedig izgalmas nyereményekre számíthatnak, és egy lenyűgöző kiterjesztett valóságba is belecsöppenhetnek szeptember 9-től.

A kampányt indító reklámfilm a két márka együttműködésének legújabb fejezetét meséli el: főhősünk akaratlanul sodorja veszélybe a képregényvilágot, a Coca-Cola és a Marvel egyesített ereje révén azonban képes megmenteni a helyzetet.

A limitált kiadású Coca-Cola csomagolásokon a Marvel-univerzum már jól ismert hősei és gonosztevői köszönnek vissza. A karakterek a Coca-Cola színeibe öltözve, fehér, piros és fekete tónusokba bújva teszik egyedivé a csomagolás dizájnját, hogy azok már messziről is észrevehetők legyenek a boltok polcain. A csomagoláson elérhető QR-kódok szkennelésével a statikus képek a kiterjesztett valóság adta lehetőségével kelnek életre.

„A Coca-Cola és a Marvel hosszú múltra visszatekintő együttműködése révén kicsit mi is szuperhősöknek érezhetjük magunkat, hiszen mindig arra ösztönözzük egymást, hogy új lehetőségeket hódítsunk meg a kreativitásunkkal. A két márka örökségét és lehetőségeit kihasználva ezt az érzést és tapasztalatot szeretnénk átadni a fogyasztóknak” – mondta Islam ElDessouky, a Coca-Cola globális kreatív stratégiáért és tartalomért felelős vezetője.

„Valami igazán figyelemreméltót szerettünk volna alkotni. A hagyományos marketing megoldások újragondolásával egy egyedülálló kampányt hoztunk létre, amelyben az idén 85 éve rajzolt, de amúgy örökéletű hősök a megszokott univerzumukból a miénkbe érkezve mesélnek el egy olyan történetet, amit a Coca Cola nélkül csak nehezen lehetne szavakba önteni – mondja Mindy Hamilton, a Walt Disney Company marketing partnerségekért felelős globális alelnöke.

Az egyedülálló kampány és a virtuális valóság meglepetései mellett a Coca-Cola és a Marvel párosa további fordulatokkal lepi meg a fogyasztókat. Izgalmas nyereményjátékok és díjak várnak a lelkes résztvevőkre, többek között egy magával ragadó rajongói élmény vagy két darab négyfős utazás Disneylandbe. A heti nyeremények között Samsung projektort és okostévét nyerhetnek a szerencsések, de a Coca-cola a kampány ideje alatt naponta sorsol ki Mediamarkt ajándékutalványokat is.

A rajongók világszerte élvezhetik a Coca-Cola és a Marvel történeteit: idén április óta több mint 50 országban elérhetők Európában, Észak-Amerikában, Latin-Amerikában és az ázsiai csendes-óceáni térségben.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...