Szuperhősös együttműködésben a Coca-Cola

Digitális történetmeséléssel, kiterjesztett valósággal és limitált kiadású csomagolásokkal lepi meg a fogyasztókat és a filmrajongókat a Coca-Cola és a Marvel: Hősök szeptember 1-től debütáló együttműködése. A Coca-Cola és a Disney kapcsolata több mint 60 évvel ezelőttre nyúlik vissza: a két ikonikus márka számos “multiverzumon átívelő” kampányon dolgozott már együtt – most éppen a Marvel Univerzumban találkoznak.

A Coca-Cola és a Marvel legújabb, korlátozott ideig tartó kampányában a megszokottól eltérő módon kelnek életre a Marvel hősei. Az új TV-reklám mellett a két márka több különleges élményt is kínál a fogyasztók számára. Az exkluzív, limitált kiadású Coca-Cola csomagolásokkal a rajongók 15 különböző karakterillusztrációt gyűjthetnek össze, a Coca-Cola weboldalán és az alkalmazásban pedig izgalmas nyereményekre számíthatnak, és egy lenyűgöző kiterjesztett valóságba is belecsöppenhetnek szeptember 9-től.

A kampányt indító reklámfilm a két márka együttműködésének legújabb fejezetét meséli el: főhősünk akaratlanul sodorja veszélybe a képregényvilágot, a Coca-Cola és a Marvel egyesített ereje révén azonban képes megmenteni a helyzetet.

A limitált kiadású Coca-Cola csomagolásokon a Marvel-univerzum már jól ismert hősei és gonosztevői köszönnek vissza. A karakterek a Coca-Cola színeibe öltözve, fehér, piros és fekete tónusokba bújva teszik egyedivé a csomagolás dizájnját, hogy azok már messziről is észrevehetők legyenek a boltok polcain. A csomagoláson elérhető QR-kódok szkennelésével a statikus képek a kiterjesztett valóság adta lehetőségével kelnek életre.

„A Coca-Cola és a Marvel hosszú múltra visszatekintő együttműködése révén kicsit mi is szuperhősöknek érezhetjük magunkat, hiszen mindig arra ösztönözzük egymást, hogy új lehetőségeket hódítsunk meg a kreativitásunkkal. A két márka örökségét és lehetőségeit kihasználva ezt az érzést és tapasztalatot szeretnénk átadni a fogyasztóknak” – mondta Islam ElDessouky, a Coca-Cola globális kreatív stratégiáért és tartalomért felelős vezetője.

„Valami igazán figyelemreméltót szerettünk volna alkotni. A hagyományos marketing megoldások újragondolásával egy egyedülálló kampányt hoztunk létre, amelyben az idén 85 éve rajzolt, de amúgy örökéletű hősök a megszokott univerzumukból a miénkbe érkezve mesélnek el egy olyan történetet, amit a Coca Cola nélkül csak nehezen lehetne szavakba önteni – mondja Mindy Hamilton, a Walt Disney Company marketing partnerségekért felelős globális alelnöke.

Az egyedülálló kampány és a virtuális valóság meglepetései mellett a Coca-Cola és a Marvel párosa további fordulatokkal lepi meg a fogyasztókat. Izgalmas nyereményjátékok és díjak várnak a lelkes résztvevőkre, többek között egy magával ragadó rajongói élmény vagy két darab négyfős utazás Disneylandbe. A heti nyeremények között Samsung projektort és okostévét nyerhetnek a szerencsések, de a Coca-cola a kampány ideje alatt naponta sorsol ki Mediamarkt ajándékutalványokat is.

A rajongók világszerte élvezhetik a Coca-Cola és a Marvel történeteit: idén április óta több mint 50 országban elérhetők Európában, Észak-Amerikában, Latin-Amerikában és az ázsiai csendes-óceáni térségben.