Szuperhőssel kampányolt a Bridgestone

A Bridgestone Tatabányánál dolgozó szuperhős, ingyenes prosztatarákszűrés, bajuszos maszkok, borbély kitelepülés és bajusz-kvíz is szerepelt idén a tatabányai gyár novemberi egészségmegőrző kampányában. A vállalat immár harmadik éve hívja fel a figyelmet a Magyarországon évente mintegy 1500 férfi halálát okozó prosztatarák veszélyeire.

A Bridgestone Tatabánya 1200 dolgozójának közel 90 százaléka férfi, így a daganatos megbetegedés elleni küzdelemre bajuszokkal és szakállakkal figyelmet felhívó Movember kampány minden évben kiemelt helyen szerepel a gyár életében. Amellett, hogy matricákkal, plakátokkal, roll-upokkal és e-mailekkel szakáll- és bajusznövesztésre buzdította a dolgozókat, a cég egész hónap folyamán ingyenes és fájdalommentes PSA prosztatarák-szűrővizsgálati lehetőséget is biztosított számukra.

A gyárban több napos borbély kitelepülés gondoskodott arról, hogy a megnövesztett arcszőrzetek kezelésbe legyenek véve, a dolgozók bajusz-kvízjátékban vehettek részt, illetve valamennyi dolgozó kapott egy a gyárban játszódó digitális képregényt is. A füzet betekintést nyújt a gyár novemberi kampányába, miközben érzékeny és emberközeli módon oszlatja el a prosztatarákkal kapcsolatos legfontosabb tévhiteket.

„A Movember nálunk már hagyománynak számít. Amellett, hogy ilyenkor sokan bajusz- és szakállnövesztéssel fejezik ki szolidaritásukat, a többség aktívan részt is vesz a programjainkon. Több százan használták ki a gyárban biztosított prosztatarákszűrés lehetőségét, minden bajusz-kvízlap elfogyott, és a borbély kitelepülés is nagyon népszerű volt, a borbélyok a borotvát szinte csak a fertőtlenítések idejére tették félre” – mondta el Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Azt látjuk, hogy férfi dolgozóink hálásak azért, hogy az őket foglalkoztató cég nem csak felszólal, de tesz is az ő egészségükért. Mi pedig a továbbiakban is örömmel folytatjuk ezt a gyakorlatot.”

A Bridgestone képregénye érhető el.