Változások a Café Communications-nél

Arculatot váltott a Café Communications.

Olyan időket élünk, amikor a legnagyobb közhelyek is igazzá válnak. A “rohamos tempóban változó világ” most tényleg sebességbe kapcsolt: nem csak a fő trendek gyorsultak hipersebességre, de nap mint nap keletkeznek újak, amiknek az irányát, kifutását csak megtippelni tudjuk. A Café Communications újragondolt márkája ebben a kontextusban különösen aktuálissá vált.

A változás inspirál – mondja az ügynökség szlogenje. A Café a magyar ügynökségi piac egyik legstabilabb szereplője immár 19 éve.

„A reklám együtt változik a világgal, az emberekkel – nem lehetnénk azok, akik vagyunk, ha nem lettünk volna képesek mi is folyamatosan változni. A technológia fejlődésével egyre több lehetőség kínálkozik, amiket csak egy egyre komplexebbé váló kommunikáció tud kihasználni. Rengeteg a csatorna, felület, adat, egyre nagyobb apparátust kell egyre precízebben működtetni, hogy eredményeket érhessünk el. Ez egyrészt csodálatos új lehetőségeket jelent, másrészt viszont minden eddiginél nagyobb felkészültséget, rugalmasságot és erőfeszítést követel meg az iparág minden szereplőjétől, így jelentős terheket jelenthet ügyféloldalon is.Mi a Cafénál inkább a lehetőségeket látjuk meg ebből a folyamatból, folyamatos fejlődésre és fejlesztésre ösztönöz minket. A kommunikáció komplexitását saját fejlesztésű stratégiai modellünk segítségével tesszük átláthatóvá a magunk és ügyfeleink számára egyaránt. Ez egy nagyon pragmatikus megközelítés, aminek a segítségével a legbonyolultabb kommunikációs tevékenységeket is okosan, áttekinthetően tudjuk megtervezni. Ami pedig a kreativitást illeti: minket a változások tényleg inspirálnak, hiszen minden új impulzus újabb és újabb ötleteket kelthet életre” – mondta el Simon Zoltán, ügyvezető igazgató.

A változás pozitív erejében való hitet fejezi ki a Café Communications belső szlogenje is: „A legjobbat hozzuk ki egymásból”. A Café az alapítás óta nagyon nagy hangsúlyt fektet a munkatársak jóllétére. Amikor az employer branding még nem volt egy buzzword, a Café már akkor is az egyik legfőbb értékének tekintette a munkatársakat, és ennek megfelelően is cselekedett – áll a közleményben. A Café Kötelék Alapítvány például jelenlegi vagy volt cafésoknak segít, ha szükségük van rá. „Hiszünk abban, hogy cégként akkor érhetjük el céljainkat, ha figyelembe vesszük a munkatársaink egyéni céljait is. A munkában és az egymáshoz való viszonyunkban ugyanúgy igyekszünk nyitottan, bátran és felelősségteljesen viselkedni, hogy tényleg a legjobbat hozhassuk ki egymásból, a közösségünkből.”

„Habár az előző arculat nagyon az ügynökség szívéhez nőtt, mára már kevésbé fejezte ki azt a frissességet, rugalmasságot, professzionalizmust, amit a munkánkkal képviselni szeretnénk. Az új design egyrészt sokkal közelebb áll a mai vizuális trendekhez, másrészt pedig a megújult brandet is képes kifejezni” – tette hozzá Várkonyi Eni, társ-kreatívigazgató.

„Kihasználjuk a digitális környezet adta lehetőségeket, hiszen míg a régi, papír alapú megjelenési felületek csak statikus arculatokat engedtek, a mai, döntően digitális felületek sokkal nagyobb mozgásteret biztosítanak. Így az új, dinamikus logónkban a stabilitás és a változás talál egymásra: míg a Café felirat állandó, a Communications folyamatosan változik. A megújult brandet és arculatot egy manifesztó videóban mutatjuk be, amit teljes mértékben házon belül készítettünk: egy igazi jutalomjáték volt számunkra, mindannyian nagyon büszkék vagyunk rá!” – emelte ki Szabó Sancó, art director.