Távozik Lunczner Ádám a Mindshare-től

Tizenegy év után távozik Lunczner Ádám a Mindshare médiaügynökségtől. A szakember több stratégiai területért is felelt a vállalatnál.

Lunczner Ádám tavaly lépett előre a chief innovation officer pozícióba, amely azért jött létre, mert a piaci igények és az ügyfélelvárások világosan jelezték: az innovációnak stratégiai prioritássá kell válnia. Strukturálisan átszervezték a legdinamikusabban fejlődő részlegeiket – PPC, programmatic, tartalomgyártás, kutatás-elemzés –, és az online–offline külön tervezésről integrált médiatervezésre állították át a belső működésüket, amelyben Lunczner Ádámnak is fontos szerepe volt.

Mindezeken túl elévülhetetlen érdemei vannak az egyik kiemelt ügyfelük, az Euronics támogatásában, ahol a hazai piac működése mellett a horvát piacra lépést is a Mindshare támogatja. Év végén elnyerte az Agency People of the Year díjat a Growth kategóriában, 2025 elején pedig megválasztották az IAB Hungary elnökévé.

A médiaügynökségi piacon nagyon komoly átalakulások vannak. A WPP Media megalakulásával több komoly pozíció is megszűnt. A konszolidációból kimaradt a Mindshare médiaügynökség, ahol ez az első nagyobb változás.

Az Omnicom és az IPG nemzetközi szintű összeolvadása miatt is vélhetően nagy (személyi) változások várhatóak a magyar piacon is.