Szeptember elejétől tovább bővül az Atmedia digitális portfóliója, elsősorban férfi olvasókat elérő, videójátékokra és a tech szektor híreire szakosodott portálcsalád jelenik meg a kereskedőház kínálatában.
Az Atmedia online üzletága idén jelentős gaming- és filmpiaci hírekre szakosodott portfóliót épített. Év elején érkezett az Atmediához az egyik nemzetközi piacvezető portál (IGN.hu), tovább erősítve a 2019-ben csatlakozott, MAFAB által kínált tartalmakat, majd idén szeptember elsejétől további 4 meghatározó weboldal reklámértékesítését kezdi meg a vállalat.
A hirdetők szeptember elsejétől a Gamestar, a PC World, a Computerworld és a Puliwood felületeit kizárólag az Atmediánál érik majd el. A gamestar.hu, a pcworld.hu, a computerworld.hu és a puliwood.hu oldalak jól ismertek a hazai olvasók körében. Az online trendekkel, e-gaminggel, valamint filmes tartalmakkal foglalkozó oldalak kiadója különböző csatornáin – online, digitális és nyomtatott magazinjaival, illetve konferenciáival és eseményeivel – havonta egymillió tech-felhasználót ér el.
A kiadó jogelődje révén 1991 óta építi portfólióját, és az amerikai IDG kizárólagos magyarországi licencpartnereként egyedülálló módon, az IT sajtópiac minden szegmensét lefedő portfolióval rendelkezik. Emiatt a szektor üzleti hírei iránt érdeklődők éppúgy megtalálják az őket érdeklő tartalmakat, mint a gamerek, a tech-világ iránt érdeklődők vagy az új mobileszközök hívei.
Az érkező portálok közül a Gamestar a hazai piac egyik legolvasottabb gamer magazinja, a PC World az egyik legismertebb és legrégebbi B2C informatikai lap, míg a nemzetközileg fél évszázados múltra visszatekintő Computerworld az informatikai szektor döntéshozóinak elengedhetetlen tájékozódási pontja.