- Hirdetés -

Tehetséges egyetemistákat keres a P&G

|

Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző országaiból érkező tanulóknak arra, hogy részt vegyenek a head&shoulders márka egyik igen összetett üzleti tervének kidolgozásában. A résztvevőknek a kihívás négy szakaszát kell sikeresen teljesíteniük ahhoz, hogy lehetőségük nyíljon eljutni a versenyt lezáró, Cincinnatiban megrendezésre kerülő nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferenciára.

 

A kezdeményezést, amely Közép-Európában harmadszor kerül megrendezésre, most először terjeszti ki a vállalat a világ minden országára. 36 országból tehetséges hallgatói kapnak végül lehetőséget arra, hogy a head&shoulders egy új termékének bevezetésére globálisan alkalmazható stratégiai tervet készítsenek elő. A head&shoulders a világ egyik lekedveltebb és legismertebb sampon márkája. Vállalásuk célja most az, hogy olyan tehetséges fiatalokat találjanak, akiknek a P&G csapatához is lehetőségük lesz csatlakozni.

 

A „P&G CEO Challenge” négy szakaszból áll. A kihívás iránt érdeklődő hallgatók 2017. november 20-ig tudják benyújtani online jelentkezésüket. A verseny következő szakaszában a jelentkezőknek egy, a verseny honlapján közzétett esettanulmányt kell megoldaniuk. Az ezt követő fordulót 2018. február 22-23-án, Budapesten tartják Magyarország, Horvátország és Szlovénia azon csapatai számára, akik sikeresen teljesítették az online esettanulmány megoldását. A régió legjobb csapata számára innen egyenes út vezet a 2018 áprilisában, Rómában megrendezésre kerülő Európai döntőbe. Európa minden régiós döntőse meghívást kap Olaszország fővárosába, ahonnan egy csapat Európa legjobbjaként repülhet Panamába, hogy ott a világ kiválasztottjaival találkozzon a döntőben. A győztes csapat egyik nyereménye, hogy részt vehet a Cincinnatiban megrendezésre kerülő, egyedülálló nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferencián, ahol üzleti vezetők és menedzserek társaságában ismerhetik meg a legújabb piacformáló trendeket.

 

„Ez a kihívás segít kiválasztani a szakma legnagyobb tehetségeit, akik számára a P&G potenciálisan állást is ajánl majd. A részvétel nem csak azt jelenti, hogy a jelentkezők összemérik tudásukat a hasonlóan tehetséges kortársaikkal, hanem egy lehetőség arra is, hogy megismerjék vállalatunk működésének sajátos jellegét. Nagyon örülünk, hogy a projektben Magyarország is rész vesz. Biztosak vagyunk benne, hogy sokan fogják pozitívan értékelni a program által nyújtott lehetőséget, és inspirálni fogja őket karrierjük építésében. Napjainkban, amikor olyan sokat hallunk az alulértékelt fiatalságról, a P&G ismét megmutatja, hogy nagy reményeket támaszt a most felnövekvő generációval szemben és értékeli a professzionális hozzáállást, az erős karaktereket, és a fejlődési vágyat.” – mondta el Iva Baronova a P&G HR menedzsere.

 

A „P&G CEO Challenge” egy olyan program, amely lehetőséget ad résztvevői számára, hogy teszteljék és megerősítsék szakmai készségeiket valós vállalati körülmények között. Mindemellett a verseny egy versenyszabályokon alapuló, egyedülálló tapasztalatot is nyújt, betekintést enged egy globális vállalat üzleti folyamataiba.

 

“Nagyon örülök, hogy a mostani „P&G CEO Challenge” a head&shoulders márkához kapcsolódik. A folyamat során nem csak a részvevők technikai tudását lesz lehetőségünk megfigyelni, hanem azt is, hogy hogyan dolgoznak csapatban, és hogyan igyekeznek együtt kivitelezni a legjobb ötleteket és megoldásokat. A munkáltató szempontjából ma ezek a legfontosabb készségek és képességek. Szeretnék néhány személyes jó tanácsot is adni azoknak, akik részt vesznek a kihívásban: legyetek eltökéltek, szenvedélyesek, és ne féljetek magas célokat kitűzni magatok elé, mert csak így válthatjátok valóra szakmai álmaitokat.”- tette hozzá Maciej Reszczyński, a head&shoulders közép-európai brand menedzsere.

 

A „P&G CEO CHALLENGE” program kiváló lehetőség azoknak a hallgatóknak, akik a gyakorlatban szeretnék fejleszteni tudásukat, mindamellett, hogy ezzel akár a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalatához válthatnak belépőt.

 

„Ez a verseny azért más, mert kevésbé koncentrál az elméleti tudásra, sokkal inkább a gyakorlati készségekre, a megfelelő adatok elemzésre és leginkább a feladatok kreatív megközelítésére. A programnak köszönhetően Európa számos országából ismerkedhettem meg emberekkel és oszthattunk meg egymással tapasztalatokat gazdaság, marketing és kereskedelem témákban. Ezen felül lehetőséget kaptam egy nyári gyakorlatra is a vállalat pénzügyi részlegén, ami nagyon értékes tapasztalat volt számomra.” – mesélt a versenyről Artur Sarata, aki tavaly Közép-Európát képviselte az európai döntőben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...