- Hirdetés -

Tehetséges egyetemistákat keres a P&G

|

- Hirdetés -

Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző országaiból érkező tanulóknak arra, hogy részt vegyenek a head&shoulders márka egyik igen összetett üzleti tervének kidolgozásában. A résztvevőknek a kihívás négy szakaszát kell sikeresen teljesíteniük ahhoz, hogy lehetőségük nyíljon eljutni a versenyt lezáró, Cincinnatiban megrendezésre kerülő nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferenciára.

 

A kezdeményezést, amely Közép-Európában harmadszor kerül megrendezésre, most először terjeszti ki a vállalat a világ minden országára. 36 országból tehetséges hallgatói kapnak végül lehetőséget arra, hogy a head&shoulders egy új termékének bevezetésére globálisan alkalmazható stratégiai tervet készítsenek elő. A head&shoulders a világ egyik lekedveltebb és legismertebb sampon márkája. Vállalásuk célja most az, hogy olyan tehetséges fiatalokat találjanak, akiknek a P&G csapatához is lehetőségük lesz csatlakozni.

 

A „P&G CEO Challenge” négy szakaszból áll. A kihívás iránt érdeklődő hallgatók 2017. november 20-ig tudják benyújtani online jelentkezésüket. A verseny következő szakaszában a jelentkezőknek egy, a verseny honlapján közzétett esettanulmányt kell megoldaniuk. Az ezt követő fordulót 2018. február 22-23-án, Budapesten tartják Magyarország, Horvátország és Szlovénia azon csapatai számára, akik sikeresen teljesítették az online esettanulmány megoldását. A régió legjobb csapata számára innen egyenes út vezet a 2018 áprilisában, Rómában megrendezésre kerülő Európai döntőbe. Európa minden régiós döntőse meghívást kap Olaszország fővárosába, ahonnan egy csapat Európa legjobbjaként repülhet Panamába, hogy ott a világ kiválasztottjaival találkozzon a döntőben. A győztes csapat egyik nyereménye, hogy részt vehet a Cincinnatiban megrendezésre kerülő, egyedülálló nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferencián, ahol üzleti vezetők és menedzserek társaságában ismerhetik meg a legújabb piacformáló trendeket.

 

„Ez a kihívás segít kiválasztani a szakma legnagyobb tehetségeit, akik számára a P&G potenciálisan állást is ajánl majd. A részvétel nem csak azt jelenti, hogy a jelentkezők összemérik tudásukat a hasonlóan tehetséges kortársaikkal, hanem egy lehetőség arra is, hogy megismerjék vállalatunk működésének sajátos jellegét. Nagyon örülünk, hogy a projektben Magyarország is rész vesz. Biztosak vagyunk benne, hogy sokan fogják pozitívan értékelni a program által nyújtott lehetőséget, és inspirálni fogja őket karrierjük építésében. Napjainkban, amikor olyan sokat hallunk az alulértékelt fiatalságról, a P&G ismét megmutatja, hogy nagy reményeket támaszt a most felnövekvő generációval szemben és értékeli a professzionális hozzáállást, az erős karaktereket, és a fejlődési vágyat.” – mondta el Iva Baronova a P&G HR menedzsere.

 

A „P&G CEO Challenge” egy olyan program, amely lehetőséget ad résztvevői számára, hogy teszteljék és megerősítsék szakmai készségeiket valós vállalati körülmények között. Mindemellett a verseny egy versenyszabályokon alapuló, egyedülálló tapasztalatot is nyújt, betekintést enged egy globális vállalat üzleti folyamataiba.

 

“Nagyon örülök, hogy a mostani „P&G CEO Challenge” a head&shoulders márkához kapcsolódik. A folyamat során nem csak a részvevők technikai tudását lesz lehetőségünk megfigyelni, hanem azt is, hogy hogyan dolgoznak csapatban, és hogyan igyekeznek együtt kivitelezni a legjobb ötleteket és megoldásokat. A munkáltató szempontjából ma ezek a legfontosabb készségek és képességek. Szeretnék néhány személyes jó tanácsot is adni azoknak, akik részt vesznek a kihívásban: legyetek eltökéltek, szenvedélyesek, és ne féljetek magas célokat kitűzni magatok elé, mert csak így válthatjátok valóra szakmai álmaitokat.”- tette hozzá Maciej Reszczyński, a head&shoulders közép-európai brand menedzsere.

 

A „P&G CEO CHALLENGE” program kiváló lehetőség azoknak a hallgatóknak, akik a gyakorlatban szeretnék fejleszteni tudásukat, mindamellett, hogy ezzel akár a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalatához válthatnak belépőt.

 

„Ez a verseny azért más, mert kevésbé koncentrál az elméleti tudásra, sokkal inkább a gyakorlati készségekre, a megfelelő adatok elemzésre és leginkább a feladatok kreatív megközelítésére. A programnak köszönhetően Európa számos országából ismerkedhettem meg emberekkel és oszthattunk meg egymással tapasztalatokat gazdaság, marketing és kereskedelem témákban. Ezen felül lehetőséget kaptam egy nyári gyakorlatra is a vállalat pénzügyi részlegén, ami nagyon értékes tapasztalat volt számomra.” – mesélt a versenyről Artur Sarata, aki tavaly Közép-Európát képviselte az európai döntőben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA