- Hirdetés -

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

|

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportoknál holtverseny volt az RTL Klub és a TV2 között, minden más összevetésben a TV2 nyerte a hetet, a teljes portfóliókat nézve pedig egész jelentős a TV2 Csoport előnye. A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a legnézettebb műsornak.

Egészen apró változások történtek az RTL Klub és a TV2 viszonylatában az elmúlt héthez képest. Például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél a TV2 0,2 százalékponttal, az RTL Klub 0,3 százalékponttal erősödött. Főműsoridőben és teljes lakosságnál a TV2 0,8 százalékponttal, az RTL Klub pedig 0,3 százalékponttal hozott magasabb közönségarányt, mint egy hete. Hasonló, 0,3 és 0,8 százalékpont közötti mozgások voltak minden egyéb célcsoportnál és a teljes napon is.

Összességében teljes napon belül a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 nyerte a hetet. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál szintén a TV2 érte el a legjobb share-t. Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál viszont nagyon szoros lett az eredmény. A 18-59 éveseknél a TV2 15,7 százalékos, az RTL Klub 15,6 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A 18-49 éveseknél az RTL Klub 15,5 százalékot, a TV2 15,4 százalékot hozott.

A teljes csatornacsaládokat nézve eléggé meglógott a TV2 Csoport. Teljes napon, főműsoridőben és mindhárom fontos célcsoportnál listavezetőnek bizonyultak. Teljes napon és a teljes lakosságnál közel 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 26,9%, RTL Magyarország: 17,1%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél tudta leginkább megközelíteni őket az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 27,6%, RTL Magyarország: 24,7%), de ez is 2,9 százalékpontnyi differenciát jelentett.

A többi csatornacsoport továbbra is tisztes távolból szemléli a nagyok versenyét. Teljes lakosságnál és teljes napon az MTVA tudta megugrani a 10 százalékos szintet, utánuk az AMC 5,5 százalékkal következett. A 18-49 éveseknél holtverseny volt az MTVA és az AMC között 5,8-5,8 százalékos közönségaránnyal.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 17,5 15,4
RTL Klub 15,6 14,8 15,5

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,9 13,9 11,8
RTL Klub 9,8 8,9 9,7

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,5 26,9 25,6
RTL Magyarország 19,2 17,1 18,8
MTVA 6,9 10,4 5,8
AMC Networks 6,0 5,5 5,8
Paramount Global 4,4 3,9 5,2
Network4 4,1 4,3 2,7
Antenna Entertainment Group 3,6 2,7 3,7
Warner Bros. Discovery 2,5 2,8 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,7% / 16,8% (19,2% / 18,9%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,2% (15,2% / 15,4%)
Séfek séfe – 15,4% / 15,8% (14,7% / 15,3%)
Bezár a bazár – 7,5% / 7,6% (6,8% / 7,1%)

RTL Klub
Híradó – 20% / 17,5% (19,5% / 17,6%)
Fókusz – 16,4% / 16,1% (16% / 15,8%)
Keresztanyu – 14% / 12,7% (13,7% / 13%)
Nyerő páros – 16,4% / 16,3% (15,7% / 16,5%)

Múlt héten az RTL Híradó a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél is jobb átlagot hozott, mint a Tények. A Nyerő páros a tavalyi 20 százalék feletti share-jeit nem tudja megismételni, de így is jobban teljesített, mint az RTL Klub főműsoridős átlaga. A Séfek séfe hozta a TV2 főműsoridős csatornaátlagát, ráadásul a műsor pénteki évadzárója kiugróan jó eredményt ért el: 19 százalékos share-t a 18-49 éveseknél és 18,1 százalékot a 18-59 éveseknél.

Szombat este az X-Faktor 30,2 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éveseknél, pedig érdemi ellenfele volt a Dancing with the Stars képében, ami ennél a célcsoportnál 12,9 százalékos közönségarányra volt képes. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,7 százalékos közönségarányával szemben az RTL-es Tehetség első látásra csak 10,3 százalékot produkált.

Ami a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor között érdekes különbség, hogy az utóbbi nagyon eltérően teljesített a különféle célcsoportoknál. Tehát ahogy írtuk is, az X-Faktor a 18-49 éveseknél utcahosszal nyerte a sávját, viszont a teljes lakosságnál 21,2 százalékos share-t ért el, amivel viszont éppen csak verte a 20 százalékot produkáló Dancing with the Stars-t. Ezzel szemben a Sztárban sztár leszek nagyjából ugyanazt hozta minden célcsoportnál: 18-49 éveseknél 26,7 százalékot, 18-59 éveseknél 27,1 százalékot, a teljes lakosságnál 28,6 százalékot.

Ez a kettősség visszaköszön a heti műsoros toplistáknál is. A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának a maga 403 ezer nézőjével. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 544 ezer és egymillió nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 544 777 27,1
X-FAKTOR RTL KLUB 479 737 25,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 356 975 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 350 260 18,1
FÓKUSZ RTL KLUB 316 419 19,4
HÍRADÓ RTL KLUB 307 987 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 305 202 17,6
KERESZTANYU RTL KLUB 284 908 14,8
DANCING WITH THE STARS TV2 279 747 14,5
TÉNYEK TV2 278 086 16,6

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 058 526 28,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 793 524 20,0
X-FAKTOR RTL KLUB 762 611 21,2
DANCING WITH THE STARS TV2 734 250 20,0
TÉNYEK TV2 714 664 24,7
HÍRADÓ RTL KLUB 679 781 19,4
SÉFEK SÉFE TV2 667 509 17,2
KERESZTANYU RTL KLUB 586 589 14,7
FÓKUSZ RTL KLUB 577 476 16,3
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 532 448 16,3

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 403 376 30,2
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 371 477 26,7
SÉFEK SÉFE TV2 260 080 19,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 244 068 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 225 953 18,5
FÓKUSZ RTL KLUB 203 347 19,0
HÍRADÓ RTL KLUB 193 871 16,9
TÉNYEK TV2 186 076 16,4
KERESZTANYU RTL KLUB 178 387 13,8
DANCING WITH THE STARS TV2 174 358 12,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...