- Hirdetés -

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportoknál holtverseny volt az RTL Klub és a TV2 között, minden más összevetésben a TV2 nyerte a hetet, a teljes portfóliókat nézve pedig egész jelentős a TV2 Csoport előnye. A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a legnézettebb műsornak.

Egészen apró változások történtek az RTL Klub és a TV2 viszonylatában az elmúlt héthez képest. Például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél a TV2 0,2 százalékponttal, az RTL Klub 0,3 százalékponttal erősödött. Főműsoridőben és teljes lakosságnál a TV2 0,8 százalékponttal, az RTL Klub pedig 0,3 százalékponttal hozott magasabb közönségarányt, mint egy hete. Hasonló, 0,3 és 0,8 százalékpont közötti mozgások voltak minden egyéb célcsoportnál és a teljes napon is.

Összességében teljes napon belül a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 nyerte a hetet. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál szintén a TV2 érte el a legjobb share-t. Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál viszont nagyon szoros lett az eredmény. A 18-59 éveseknél a TV2 15,7 százalékos, az RTL Klub 15,6 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A 18-49 éveseknél az RTL Klub 15,5 százalékot, a TV2 15,4 százalékot hozott.

A teljes csatornacsaládokat nézve eléggé meglógott a TV2 Csoport. Teljes napon, főműsoridőben és mindhárom fontos célcsoportnál listavezetőnek bizonyultak. Teljes napon és a teljes lakosságnál közel 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 26,9%, RTL Magyarország: 17,1%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél tudta leginkább megközelíteni őket az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 27,6%, RTL Magyarország: 24,7%), de ez is 2,9 százalékpontnyi differenciát jelentett.

A többi csatornacsoport továbbra is tisztes távolból szemléli a nagyok versenyét. Teljes lakosságnál és teljes napon az MTVA tudta megugrani a 10 százalékos szintet, utánuk az AMC 5,5 százalékkal következett. A 18-49 éveseknél holtverseny volt az MTVA és az AMC között 5,8-5,8 százalékos közönségaránnyal.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 17,5 15,4
RTL Klub 15,6 14,8 15,5

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,9 13,9 11,8
RTL Klub 9,8 8,9 9,7

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,5 26,9 25,6
RTL Magyarország 19,2 17,1 18,8
MTVA 6,9 10,4 5,8
AMC Networks 6,0 5,5 5,8
Paramount Global 4,4 3,9 5,2
Network4 4,1 4,3 2,7
Antenna Entertainment Group 3,6 2,7 3,7
Warner Bros. Discovery 2,5 2,8 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,7% / 16,8% (19,2% / 18,9%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,2% (15,2% / 15,4%)
Séfek séfe – 15,4% / 15,8% (14,7% / 15,3%)
Bezár a bazár – 7,5% / 7,6% (6,8% / 7,1%)

RTL Klub
Híradó – 20% / 17,5% (19,5% / 17,6%)
Fókusz – 16,4% / 16,1% (16% / 15,8%)
Keresztanyu – 14% / 12,7% (13,7% / 13%)
Nyerő páros – 16,4% / 16,3% (15,7% / 16,5%)

Múlt héten az RTL Híradó a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél is jobb átlagot hozott, mint a Tények. A Nyerő páros a tavalyi 20 százalék feletti share-jeit nem tudja megismételni, de így is jobban teljesített, mint az RTL Klub főműsoridős átlaga. A Séfek séfe hozta a TV2 főműsoridős csatornaátlagát, ráadásul a műsor pénteki évadzárója kiugróan jó eredményt ért el: 19 százalékos share-t a 18-49 éveseknél és 18,1 százalékot a 18-59 éveseknél.

Szombat este az X-Faktor 30,2 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éveseknél, pedig érdemi ellenfele volt a Dancing with the Stars képében, ami ennél a célcsoportnál 12,9 százalékos közönségarányra volt képes. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,7 százalékos közönségarányával szemben az RTL-es Tehetség első látásra csak 10,3 százalékot produkált.

Ami a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor között érdekes különbség, hogy az utóbbi nagyon eltérően teljesített a különféle célcsoportoknál. Tehát ahogy írtuk is, az X-Faktor a 18-49 éveseknél utcahosszal nyerte a sávját, viszont a teljes lakosságnál 21,2 százalékos share-t ért el, amivel viszont éppen csak verte a 20 százalékot produkáló Dancing with the Stars-t. Ezzel szemben a Sztárban sztár leszek nagyjából ugyanazt hozta minden célcsoportnál: 18-49 éveseknél 26,7 százalékot, 18-59 éveseknél 27,1 százalékot, a teljes lakosságnál 28,6 százalékot.

Ez a kettősség visszaköszön a heti műsoros toplistáknál is. A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának a maga 403 ezer nézőjével. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 544 ezer és egymillió nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 544 777 27,1
X-FAKTOR RTL KLUB 479 737 25,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 356 975 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 350 260 18,1
FÓKUSZ RTL KLUB 316 419 19,4
HÍRADÓ RTL KLUB 307 987 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 305 202 17,6
KERESZTANYU RTL KLUB 284 908 14,8
DANCING WITH THE STARS TV2 279 747 14,5
TÉNYEK TV2 278 086 16,6

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 058 526 28,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 793 524 20,0
X-FAKTOR RTL KLUB 762 611 21,2
DANCING WITH THE STARS TV2 734 250 20,0
TÉNYEK TV2 714 664 24,7
HÍRADÓ RTL KLUB 679 781 19,4
SÉFEK SÉFE TV2 667 509 17,2
KERESZTANYU RTL KLUB 586 589 14,7
FÓKUSZ RTL KLUB 577 476 16,3
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 532 448 16,3

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 403 376 30,2
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 371 477 26,7
SÉFEK SÉFE TV2 260 080 19,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 244 068 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 225 953 18,5
FÓKUSZ RTL KLUB 203 347 19,0
HÍRADÓ RTL KLUB 193 871 16,9
TÉNYEK TV2 186 076 16,4
KERESZTANYU RTL KLUB 178 387 13,8
DANCING WITH THE STARS TV2 174 358 12,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változások az Alzánál

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a...

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Nem sok jóra számítanak a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 55 százaléka kapott év elején fizetésemelést, az emelés mértéke közel felüknél nem haladta meg a 10 százalékot. 17 százalék azok aránya, akik ebben az évben egyáltalán nem számítanak fizetésemelésre –...

Kapcsolatépítés nélkül nincs üzlet

A jelenlegi bizonytalan, válságos gazdasági helyzetben minden olyan eszköz szerepe felértékelődik, amely képes extra bevételt hozni a vállalkozásoknak. A tudatos és profi üzleti kapcsolatépítés – más szóval networking – erejét tökéletesen jól mutatja, hogy...

Rangos elismerést kapott a Toyota

Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója.A Toyota Camry hosszú évek óta a világ legnépszerűbb felső-középkategóriás szedánja, nem volt ez másként 2022-ben sem: a japán autógyártó Európában kizárólag fejlett környezetbarát...

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Csökkenő profittal számolnak a nagyvállalatok

A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek több mint egy éve csökkenő profittal számolnak, ami most negatív rekordot ért el, emellett az árbevétel várt változása is negatív előjelű – derül ki...

Különleges vendéggel folytatódik a gasztro-műsor

Március 27-én veszi kezdetét a VIASAT3 csatornán a nagysikerű cukrászverseny legújabb évada, az Ide süss! – Húsvéti kihívás! Az ünnepi részekben most is hírességek – Csocsesz, Király Peti, Oroszlán Szonja, Pál Dénes, Pásztor Anna,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy változást hoz a cégek életében egy uniós szabályozás

A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások...

Változások az Alzánál

Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a...

Vásárlóinak kedvez a Kifli újításaival

A közkedvelt online szupermarket a vásárlói igények mentén fejleszti szolgáltatását, teljesítve ezzel küldetését, miszerint „jót enni, jól élni” mindenkinek lehet. A napokban bevezetett friss újításokkal még magasabb vásárlói élményt kínálnak a meglévő és jövőbeli...

Így tévéznek a magyarok

Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra...

Rengeteget költöttek a magyarok külföldön

Visszatért a magyarok külföldi utazási kedve: tavaly az előző évinél harmadával többször, 18 millió alkalommal utaztak el. Ez még elmarad a járvány előtti számtól, de költésben már így is csúcsot döntöttünk a gyenge forint...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nagyot kell zöldítenie Magyarországnak

A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az Európai Parlament. Ez alapján Magyarországnak majdnem 20 százalékos kibocsátáscsökkentést kell végrehajtania 2030-ig. „A döntés tiszta vizet önt a pohárba – végre pontosan lehet tudni,...

Az induló cégeknek is fontos a fenntarthatóság

Hat és fél év múlva a Föld elérheti az átlaghőmérséklet 1,5 Celsius-fokos emelkedését, ami visszafordíthatatlanul megváltoztatná a bolygó klímáját. Ennyi idő ezen vélemények szerint van arra, hogy az emberiség – beleértve a vállalkozásokat is...

Már nem elég zöldnek látszani a vállalatoknak

Láthatóan összhangban szigorodnak az EU elvárásai a fenntarthatóság (ESG) területét érintően, hiszen az Európai Unió kötvénykibocsátóira hamarosan már egy új sztenderd fog vonatkozni. 2023. február 28-án az Európai Tanács és az Európai Parlament tárgyalófelei...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....