- Hirdetés -

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportoknál holtverseny volt az RTL Klub és a TV2 között, minden más összevetésben a TV2 nyerte a hetet, a teljes portfóliókat nézve pedig egész jelentős a TV2 Csoport előnye. A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a legnézettebb műsornak.

Egészen apró változások történtek az RTL Klub és a TV2 viszonylatában az elmúlt héthez képest. Például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél a TV2 0,2 százalékponttal, az RTL Klub 0,3 százalékponttal erősödött. Főműsoridőben és teljes lakosságnál a TV2 0,8 százalékponttal, az RTL Klub pedig 0,3 százalékponttal hozott magasabb közönségarányt, mint egy hete. Hasonló, 0,3 és 0,8 százalékpont közötti mozgások voltak minden egyéb célcsoportnál és a teljes napon is.

Összességében teljes napon belül a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 nyerte a hetet. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál szintén a TV2 érte el a legjobb share-t. Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál viszont nagyon szoros lett az eredmény. A 18-59 éveseknél a TV2 15,7 százalékos, az RTL Klub 15,6 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A 18-49 éveseknél az RTL Klub 15,5 százalékot, a TV2 15,4 százalékot hozott.

A teljes csatornacsaládokat nézve eléggé meglógott a TV2 Csoport. Teljes napon, főműsoridőben és mindhárom fontos célcsoportnál listavezetőnek bizonyultak. Teljes napon és a teljes lakosságnál közel 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 26,9%, RTL Magyarország: 17,1%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél tudta leginkább megközelíteni őket az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 27,6%, RTL Magyarország: 24,7%), de ez is 2,9 százalékpontnyi differenciát jelentett.

A többi csatornacsoport továbbra is tisztes távolból szemléli a nagyok versenyét. Teljes lakosságnál és teljes napon az MTVA tudta megugrani a 10 százalékos szintet, utánuk az AMC 5,5 százalékkal következett. A 18-49 éveseknél holtverseny volt az MTVA és az AMC között 5,8-5,8 százalékos közönségaránnyal.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 17,5 15,4
RTL Klub 15,6 14,8 15,5

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,9 13,9 11,8
RTL Klub 9,8 8,9 9,7

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,5 26,9 25,6
RTL Magyarország 19,2 17,1 18,8
MTVA 6,9 10,4 5,8
AMC Networks 6,0 5,5 5,8
Paramount Global 4,4 3,9 5,2
Network4 4,1 4,3 2,7
Antenna Entertainment Group 3,6 2,7 3,7
Warner Bros. Discovery 2,5 2,8 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,7% / 16,8% (19,2% / 18,9%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,2% (15,2% / 15,4%)
Séfek séfe – 15,4% / 15,8% (14,7% / 15,3%)
Bezár a bazár – 7,5% / 7,6% (6,8% / 7,1%)

RTL Klub
Híradó – 20% / 17,5% (19,5% / 17,6%)
Fókusz – 16,4% / 16,1% (16% / 15,8%)
Keresztanyu – 14% / 12,7% (13,7% / 13%)
Nyerő páros – 16,4% / 16,3% (15,7% / 16,5%)

Múlt héten az RTL Híradó a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél is jobb átlagot hozott, mint a Tények. A Nyerő páros a tavalyi 20 százalék feletti share-jeit nem tudja megismételni, de így is jobban teljesített, mint az RTL Klub főműsoridős átlaga. A Séfek séfe hozta a TV2 főműsoridős csatornaátlagát, ráadásul a műsor pénteki évadzárója kiugróan jó eredményt ért el: 19 százalékos share-t a 18-49 éveseknél és 18,1 százalékot a 18-59 éveseknél.

Szombat este az X-Faktor 30,2 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éveseknél, pedig érdemi ellenfele volt a Dancing with the Stars képében, ami ennél a célcsoportnál 12,9 százalékos közönségarányra volt képes. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,7 százalékos közönségarányával szemben az RTL-es Tehetség első látásra csak 10,3 százalékot produkált.

Ami a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor között érdekes különbség, hogy az utóbbi nagyon eltérően teljesített a különféle célcsoportoknál. Tehát ahogy írtuk is, az X-Faktor a 18-49 éveseknél utcahosszal nyerte a sávját, viszont a teljes lakosságnál 21,2 százalékos share-t ért el, amivel viszont éppen csak verte a 20 százalékot produkáló Dancing with the Stars-t. Ezzel szemben a Sztárban sztár leszek nagyjából ugyanazt hozta minden célcsoportnál: 18-49 éveseknél 26,7 százalékot, 18-59 éveseknél 27,1 százalékot, a teljes lakosságnál 28,6 százalékot.

Ez a kettősség visszaköszön a heti műsoros toplistáknál is. A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának a maga 403 ezer nézőjével. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 544 ezer és egymillió nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 544 777 27,1
X-FAKTOR RTL KLUB 479 737 25,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 356 975 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 350 260 18,1
FÓKUSZ RTL KLUB 316 419 19,4
HÍRADÓ RTL KLUB 307 987 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 305 202 17,6
KERESZTANYU RTL KLUB 284 908 14,8
DANCING WITH THE STARS TV2 279 747 14,5
TÉNYEK TV2 278 086 16,6

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 058 526 28,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 793 524 20,0
X-FAKTOR RTL KLUB 762 611 21,2
DANCING WITH THE STARS TV2 734 250 20,0
TÉNYEK TV2 714 664 24,7
HÍRADÓ RTL KLUB 679 781 19,4
SÉFEK SÉFE TV2 667 509 17,2
KERESZTANYU RTL KLUB 586 589 14,7
FÓKUSZ RTL KLUB 577 476 16,3
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 532 448 16,3

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 403 376 30,2
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 371 477 26,7
SÉFEK SÉFE TV2 260 080 19,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 244 068 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 225 953 18,5
FÓKUSZ RTL KLUB 203 347 19,0
HÍRADÓ RTL KLUB 193 871 16,9
TÉNYEK TV2 186 076 16,4
KERESZTANYU RTL KLUB 178 387 13,8
DANCING WITH THE STARS TV2 174 358 12,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Médiavezérek eredményekről, piacról és a jövőről – 1. rész

Bőven akad feladata a nagy médiacégek vezetőinek. A digitalizációval és az MI-gyorsvonattal is lépést kell tartani, miközben olyan médiatartalmakkal kell előrukkolni, amelyek hasznosak és relevánsak.   Biztosan fogunk meglepetéseket okozni Vidus Gabriella, RTL Magyarország, vezérigazgató Hosszú távú...

Kevesebbet tankoltunk az első félévben

Az első fél évben 0,3 százalékkal kevesebb motorbenzin és 1,2 százalékkal kevesebb gázolaj fogyott a kiskereskedelmi forgalomban Magyarországon, mint tavaly ugyanebben az időszakban; az üzemanyag-fogyasztás így átlagosan 0,9 százalékkal csökkent a Magyar Ásványolaj Szövetség...

Fontos hír érkezett az e-autósoknak

Csaknem 12,5 százalékkal bővült 2023-ban az engedélyköteles elektromos töltőberendezések száma Magyarországon, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2023 végén 2507-et tartott nyilván. A legtöbb (866, illetve 326 darab) töltőállomás 2023 végén is Budapesten,...

Így csábítják a fiatalokat a Marketing Summitra

A Magyar Marketing Szövetség utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a...

Újabb világsztár költözött Budapestre

Újabb lakó érkezik a Madame Tussauds Budapestbe: a látogatók mostantól Zendayával is találkozhatnak a Dorottya utcai palotában. A fiatal világsztár a Gellért fürdő hangulatát megidéző VIP-teremben ülve szemléli Brad Pittet, Madonnát, Leonardo DiCapriót és...

A Coors lett a Groupama Aréna hivatalos söre

Három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. A megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt keresik a magyarok 2024-ben a használtpiacon

Tízmilliós luxuskaróra, kilencmilliós juhnyáj, nyolcmilliós jakuzzi - többek között ezek a termékek cseréltek gazdát a Jófogás apróhirdetési platformon az év első felében. Emellett azonban a legnépszerűbbnek továbbra is az ingyenesen elvihető tárgyak bizonyultak. A...

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...