- Hirdetés -

Tehetségkutatók vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportoknál holtverseny volt az RTL Klub és a TV2 között, minden más összevetésben a TV2 nyerte a hetet, a teljes portfóliókat nézve pedig egész jelentős a TV2 Csoport előnye. A 18-49 éveseknél az X-Faktor, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a legnézettebb műsornak.

Egészen apró változások történtek az RTL Klub és a TV2 viszonylatában az elmúlt héthez képest. Például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél a TV2 0,2 százalékponttal, az RTL Klub 0,3 százalékponttal erősödött. Főműsoridőben és teljes lakosságnál a TV2 0,8 százalékponttal, az RTL Klub pedig 0,3 százalékponttal hozott magasabb közönségarányt, mint egy hete. Hasonló, 0,3 és 0,8 százalékpont közötti mozgások voltak minden egyéb célcsoportnál és a teljes napon is.

Összességében teljes napon belül a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 nyerte a hetet. A főműsoridőben és a teljes lakosságnál szintén a TV2 érte el a legjobb share-t. Főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál viszont nagyon szoros lett az eredmény. A 18-59 éveseknél a TV2 15,7 százalékos, az RTL Klub 15,6 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A 18-49 éveseknél az RTL Klub 15,5 százalékot, a TV2 15,4 százalékot hozott.

A teljes csatornacsaládokat nézve eléggé meglógott a TV2 Csoport. Teljes napon, főműsoridőben és mindhárom fontos célcsoportnál listavezetőnek bizonyultak. Teljes napon és a teljes lakosságnál közel 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 26,9%, RTL Magyarország: 17,1%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél tudta leginkább megközelíteni őket az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 27,6%, RTL Magyarország: 24,7%), de ez is 2,9 százalékpontnyi differenciát jelentett.

A többi csatornacsoport továbbra is tisztes távolból szemléli a nagyok versenyét. Teljes lakosságnál és teljes napon az MTVA tudta megugrani a 10 százalékos szintet, utánuk az AMC 5,5 százalékkal következett. A 18-49 éveseknél holtverseny volt az MTVA és az AMC között 5,8-5,8 százalékos közönségaránnyal.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 17,5 15,4
RTL Klub 15,6 14,8 15,5

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 40. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,9 13,9 11,8
RTL Klub 9,8 8,9 9,7

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,5 26,9 25,6
RTL Magyarország 19,2 17,1 18,8
MTVA 6,9 10,4 5,8
AMC Networks 6,0 5,5 5,8
Paramount Global 4,4 3,9 5,2
Network4 4,1 4,3 2,7
Antenna Entertainment Group 3,6 2,7 3,7
Warner Bros. Discovery 2,5 2,8 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,7% / 16,8% (19,2% / 18,9%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,2% (15,2% / 15,4%)
Séfek séfe – 15,4% / 15,8% (14,7% / 15,3%)
Bezár a bazár – 7,5% / 7,6% (6,8% / 7,1%)

RTL Klub
Híradó – 20% / 17,5% (19,5% / 17,6%)
Fókusz – 16,4% / 16,1% (16% / 15,8%)
Keresztanyu – 14% / 12,7% (13,7% / 13%)
Nyerő páros – 16,4% / 16,3% (15,7% / 16,5%)

Múlt héten az RTL Híradó a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél is jobb átlagot hozott, mint a Tények. A Nyerő páros a tavalyi 20 százalék feletti share-jeit nem tudja megismételni, de így is jobban teljesített, mint az RTL Klub főműsoridős átlaga. A Séfek séfe hozta a TV2 főműsoridős csatornaátlagát, ráadásul a műsor pénteki évadzárója kiugróan jó eredményt ért el: 19 százalékos share-t a 18-49 éveseknél és 18,1 százalékot a 18-59 éveseknél.

Szombat este az X-Faktor 30,2 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éveseknél, pedig érdemi ellenfele volt a Dancing with the Stars képében, ami ennél a célcsoportnál 12,9 százalékos közönségarányra volt képes. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-s Sztárban sztár leszek 26,7 százalékos közönségarányával szemben az RTL-es Tehetség első látásra csak 10,3 százalékot produkált.

Ami a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor között érdekes különbség, hogy az utóbbi nagyon eltérően teljesített a különféle célcsoportoknál. Tehát ahogy írtuk is, az X-Faktor a 18-49 éveseknél utcahosszal nyerte a sávját, viszont a teljes lakosságnál 21,2 százalékos share-t ért el, amivel viszont éppen csak verte a 20 százalékot produkáló Dancing with the Stars-t. Ezzel szemben a Sztárban sztár leszek nagyjából ugyanazt hozta minden célcsoportnál: 18-49 éveseknél 26,7 százalékot, 18-59 éveseknél 27,1 százalékot, a teljes lakosságnál 28,6 százalékot.

Ez a kettősség visszaköszön a heti műsoros toplistáknál is. A 18-49 éveseknél az X-Faktor bizonyult a hét legnézettebb műsorának a maga 403 ezer nézőjével. A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál viszont a Sztárban sztár leszek végzett az élen 544 ezer és egymillió nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 544 777 27,1
X-FAKTOR RTL KLUB 479 737 25,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 356 975 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 350 260 18,1
FÓKUSZ RTL KLUB 316 419 19,4
HÍRADÓ RTL KLUB 307 987 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 305 202 17,6
KERESZTANYU RTL KLUB 284 908 14,8
DANCING WITH THE STARS TV2 279 747 14,5
TÉNYEK TV2 278 086 16,6

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 058 526 28,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 793 524 20,0
X-FAKTOR RTL KLUB 762 611 21,2
DANCING WITH THE STARS TV2 734 250 20,0
TÉNYEK TV2 714 664 24,7
HÍRADÓ RTL KLUB 679 781 19,4
SÉFEK SÉFE TV2 667 509 17,2
KERESZTANYU RTL KLUB 586 589 14,7
FÓKUSZ RTL KLUB 577 476 16,3
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 532 448 16,3

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 403 376 30,2
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 371 477 26,7
SÉFEK SÉFE TV2 260 080 19,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 244 068 18,1
NYERŐ PÁROS RTL KLUB 225 953 18,5
FÓKUSZ RTL KLUB 203 347 19,0
HÍRADÓ RTL KLUB 193 871 16,9
TÉNYEK TV2 186 076 16,4
KERESZTANYU RTL KLUB 178 387 13,8
DANCING WITH THE STARS TV2 174 358 12,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...

A saját márkás média párbajra hívja a tömegmédiát

A blogok szabadsága után most a podcastekben találja meg magát mindenki, ömlik ránk a tartalom, a cégek ügyeket karolnak fel, honlapot hoznak létre, saját csatornát indítanak. De hol lesz ennek a vége, és vajon...

Új tulajdonost keresnek a Telegraph-lapcsoportnak

Eladó az egyik legbefolyásosabb brit lapcsoport, a Telegraph Media Group, miután jelenlegi tulajdonosát, a B.UK nevű holdingot a cég legnagyobb hitelezője, a Lloyds bankkonglomerátum csődgondnokság alá helyezte. A B.UK lapportfóliója, amelynek legfőbb tagja a The...

Fergeteges buli készülődik a hétvégén

Geszti Péter és Váczi Eszter koncertje zárja a 10 millió Fa ingyenes hétvégi eseményét A Grundban, de nem csak a zene szerelmesei találják meg számításukat. Az érdeklődők találkozhatnak Boldizsár Ildikóval, Szabó Simonnal, Döbrösi Laurával,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....