• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Teljes arculatváltás az ELTE-n
  • Brand

Teljes arculatváltás az ELTE-n

2021. június 2.

Megváltozik az Eötvös Loránd Tudományegyetem logója és teljes arculata, az intézmény a jövőben modern, ugyanakkor jól felismerhető grafikai megoldásokkal jelenik meg az online és nyomtatott felületeken.

A grafikai tervezés előtt egy fókuszcsoportos vizsgálatokat és stakeholder-interjúkat is tartalmazó kutatás révén összegezték az ELTE identitását, értékeit és erősségeit. A kutatás alapján konszenzus alakult ki abban, hogy az egyetem komoly tekintéllyel bír, az arculatban azonban a tudomány presztízse mellett indokolt megjeleníteni a megújulás képességét és a nyitottságot is.

A modernizált címer-logó mellett az arculat hangsúlyos eleme a már fogalommá vált „ELTE” rövidítés, valamint a szintén a címer keretére utaló kettős kör, amelynek zártságát apró megszakítások oldják. Az erőteljes, figyelemfelkeltő vizuális megoldással a készítők gondolkodásra, értelmezésre szeretnék ösztönözni a nézőt.

Az új logó és az arculat a világ vezető egyetemei által képviselt nemzetközi trendekbe illeszkedik, így hangsúlyosan használja az egyetem hagyományos címerének modernizált elemeit. Hasonló megoldásokkal élt korábban az Oxfordi és a Harvard Egyetem, de ide sorolható a Barcelonai Egyetem, a Trinity College Dublin és az Utrechti Egyetem is. Utóbbi három intézmény részt vesz az ELTE-vel a CHARM-EU nevű kezdeményezésben, amelynek célja egy interdiszciplináris és kihívásalapú oktatásra fókuszáló, közös Európai Egyetem létrehozása.

Az új arculat belső gyártásban készült Tóth Teodóra (logóterv) és Laborc Zsófia (arculati véglegesítés) grafikusok közreműködésével, elemei a következő hetekben fokozatosan jelennek meg az ELTE online és egyéb felületein.

  • Címkék
  • arculat
  • elte
  • logó
  • váltás
Facebook
Email
    Előző cikkÍgy lehet sikeres az újranyitás
    Következő cikkBorpiknik, sörfesztiválok, szurkolói klub – ezzel készült a nyárra a Westend
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Kiderült, melyik a magyarok kedvenc borvidéke

    Az autógyártóknál szeretnek legjobban dolgozni a magyarok

    Ezek lettek az ország legjobb játékai

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Így választanak mobiltelefont a vásárlók

    Kutatás 2025. november 22.
    Az év legforgalmasabb kiskereskedelmi időszaka – a Black Friday – miatt különösen aktuális lehet egy új felmérés, amely feltérképezi a technológia termékeket tudatosan vásárlók főbb szempontjait. Bár sokan elsősorban az elektronikai termékek árkedvezményeit használják...

    Bán Zoltán a digitális Top 50 élén

    Média 2025. november 22.
    Idén Bán Zoltán, a Net Média Zrt. vezérigazgatója végzett az élen a Marketing&Media magazin digitális Top 50 rangsorában. A 2024-es listavezető, a partizános Gulyás Márton a második helyen végzett, a harmadik pedig a Profession.hu...

    Már paneláron is lehet új lakást venni Budapesten

    Kutatás 2025. november 22.
    A fővárosi lakáspiacon szinte példátlan változás történt, ami láncreakciót indíthat el Budapesten a következő hónapokban. Az ingatlan.com összeállítása szerint a XV. kerületben a panellakásokkal szinte azonos áron elérhető új lakások kerültek piacra nagy mennyiségben...

    Így tervezik újra az öregedést a magyar topmenedzserek

    Kutatás 2025. november 21.
    Egy új kvalitatív kutatás szerint a mai 45 év feletti, sikeres magyarok egy "belső kontrollos" generációt alkotnak, akik aktívan és tudatosan alakítják saját egészségüket, mert a szüleiktől erre semmilyen mintát nem kaptak. A kutatásból...

    Ezekben a kerületekben pörögnek a minilakások

    Kutatás 2025. november 21.
    A 2025 harmadik negyedévében Budapesten értékesített minilakások, vagyis a 16-22 négyzetméteres ingatlanok továbbra is a befektetési célú piac sajátos szegmensét alkotják. A Duna House adatai alapján az értékesítések döntő többsége korábbi befektetések realizálásához kapcsolódott,...

    Digital Center

    Díjazták a Samsung készülékeit

    Digital Center 2025. november 21.
    A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...

    Az MI-ügynök egyszerre eszköz és kolléga

    Digital Center 2025. november 21.
    Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...

    Már az állásinterjúnál is támadhatnak a kiberbűnözők

    Digital Center 2025. november 20.
    Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...

    Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

    Digital Center 2025. november 19.
    A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...

    Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

    Digital Center 2025. november 17.
    Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat