Hatalmas a verseny a hazai televíziós piacon a nézők figyelméért, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan igyekeznek erősíteni pozícióikat a szektor szereplői. A műsorban szó lesz a saját gyártású produkciókról, a sorozatokról és arról, hogy milyen hatással van a piacra a streaming szolgáltatások látványos előretörése.
Talán még soha nem volt ennyire izgalmas a helyzet a hazai televíziós piacon mint idén, amikor a magyarországi kereskedelmi televíziózás 25. évfordulóját ünnepeljük. A szektor egyik meghatározó szereplője, az RTL jelentős márkafrissítést hajtott végre, a nézők figyelméért pedig minden eddiginél kiélezettebb küzdelem folyik. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy mik a legújabb trendek ebben a szegmensben és melyek lehetnek a nyerő stratégiák.
A műsor második részében is marad az RTL magazinműsora a tévés piacnál, a saját gyártású produkciók sikerének titkait kutatja, illetve szó lesz arról is, hogy a streaming platformok megállíthatatlannak tűnő előretörése hogyan alakíthatja át az erőviszonyokat és hogyan reagálnak erre a hagyományos piaci szereplők.
BrandMania ma 23:05-kor az RTL-en.