Többet tévézünk a koronavírus-járvány miatt, mint egy évvel ezelőtt, a magyar nyelvű csatornák pedig egyre több sajátgyártású tartalommal igyekeznek kiszolgálni a nézőket. A BrandMania legújabb adásában az idei tapasztalatokról és kihívásokról, illetve a jövő évi tervekről is beszéltek a tévés piac képviselői.
Az év első 9 hónapjában átlagosan 13 perccel többet tévéztek a 18-59 éves korosztály tagjai itthon, mint egy évvel korábban – mondta el a BrandManiának Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatója. A legnépszerűbbek az általános szórakoztató és a sorozatcsatornák, míg a Covid-járvány miatt a zene- és sportcsatornák szembesültek a legnagyobb kihívásokkal.
A BrandMania stábja ezúttal a legfrissebb tévés trendeknek járt utána, és nem okoz meglepetést, hogy a koronavírus-járvány a tévés piacon is éreztette hatását. Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese a műsornak nyilatkozva elmondta, hogy kiemelt figyelem irányul arra, hogy a stábok egészségesek maradjanak és tudjanak dolgozni, de azért mindegyiknél előfordult, hogy le kellett állni a munkával a járvány miatt. Az RTL idén adásba kerülő műsorai közül egy kivételével mind leforgott és készülnek az első jövő évi premierre, ami a Keresztanyu lesz. Kolosi Péter, a BrandMania stábjának nyilatkozva beszélt Friderikusz Sándor új műsoráról, illetve a sajátgyártású sorozatokról is.
A műsorban megszólalt Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője, aki a hazai tévés piac aktuális helyzetéről számolt be, illetve arról is beszélt, hogyan alakul a verseny a csatornák között. Máté Pál, a Sport Televízió főszerkesztője a tévés közvetítési jogok kapcsán jelezte, hogy nagyon jó döntésnek bizonyult az Európa Liga megszerzése, míg hosszabb távon a sikersportnak számító kézilabda miatt a kézi Bajnokok Ligája is jó befektetés volt.
A BrandMania legújabb adásában Szűcs László, a Viacom CBS CEE kommunikációs igazgatója a gyerekcsatornák világába is betekintést enged és beszél a tinédzsereknek szánt új Nickelodeon csatornáról is.
Az RTL Klub magazinműsorában megszólal Scherer Péter, aki a Válótársak és az Apatigris forgatása során szerzett élményekről, illetve arról is beszélt, hogy mennyiben más a képernyős és a színházi jelenlét.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy az RTL Moston ide kattintva.