- Hirdetés -

Tévés vezérek a jövőről

|

- Hirdetés -

Új lineáris csatorna indítását nem tervezi az RTL Magyarország, viszont nagyon hisznek a digitális fejlesztésben., a TV2 Csoport pedig tovább erősítené piaci pozícióját, miközben ők is komoly digitális jelenlétre készülnek. A saját gyártású tartalmak jelentősége pedig minden korábbinál nagyobb – ez derült ki a Marketing&Media magazin által megkérdezett tévés vezetők nyilatkozataiból. Mostani összeállításunkban azt mutatjuk be, hogy mivel készülnek a következő időszakra a magyar televíziós piac meghatározó szereplői. A tervekről egyébként a mai Big Picture-ön még pontosabb képet kaphatnak az érdeklődők.

Inkább a piaci konszolidációnak van itt az ideje az RTL Magyarország álláspontja szerint, ezért nem készülnek új lineáris csatorna elindítására – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Vidus Gabriella, a társaság vezérigazgatója. A médiacégnél inkább a digitális fejlesztésben hisznek, hiszen ott vannak új csatornáik, a NevessMost! és a SzeressMost!, amelyeket kifejezetten az online nézői igényekre reagálva fejlesztettek ki. Ezeknek a csatornáknak az eredményei azt bizonyítják, hogy jó irányba haladnak, a digitális non lineáris médiafogyasztás ugyanis már nem a jövő, hanem a jelen. Az RTLMost! platform rendkívül népszerű, az év eleje óta közel 30 millió videómegtekintést mértek és havonta félmillió egyedi látogatójuk van. Vidus Gabriella hasonlóan mozgalmas évre számít jövőre, mint az idei volt eddig, és szerint az egyik legnagyobb kihívást 2019-ben a normál üzletmeneten kívül a disztribúciós tárgyalásaik jelentik, amelyekre sok újdonsággal készülnek.

Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban kérdésre válaszolva hangsúlyozta, hogy nem jár le decemberben a szerződése. Elmondta azt is, hogy a következő lépés az, hogy megerősítsék a TV2 Csoport piaci pozícióját és még nagyobbra növeljék az előnyünket a versenytársukkal szemben mind a csoportszintű nézettség tekintetében, mind a pénzügyi eredményeket illetően. A cégvezető jelezte azt is, hogy erős digitális jelenlétre van szükség a jövőben, a Spíler Extra OTT-szolgáltatás elindítása mérföldkő lesz ezen az úton.

Az AMC Networks-nél a Spektrum és a Spektrum Home kapja a legnagyobb hangsúlyt idén ősszel – mondta el Málnay B. Levente, az AMC Networks International – Central and Northern Europe alelnöke. Ez utóbbin megtartják az eddig megszokott műsorokból álló gerincet, és ezt bővítik folyamatosan a család minden tagja számára érdekes és hasznos életmódműsorokkal. Vagyis a cél egy általános, családi szórakoztató csatorna kialakítása. Ennek elemeként a Spektrum Home-on november 5-től új műsorrendet alakítanak ki: hétfőtől csütörtökig minden este más-más talkshow lesz képernyőn.

A Sláger Tv egyre inkább az általános szórakoztató csatornák riválisává válik Radu Morar, a Tematic Media Group ügyvezető igazgatója szerint, és ez a siker annak tudható be, hogy folyamatosan keresik a lehetőségeket a csatorna arculatának és tartalmának megújítására. Új, saját gyártású műsorokkal, formátumokkal kísérleteznek. Nagy siker az idén indult reality show-műsoruk, a Drága családom. Ezzel tovább növelték az új, saját gyártású műsoraink arányát a csatornán, amely így naponta már több mint 25 százalékot tesz ki.

Harsányi Gábor, a Viacom magyarországi country managere és regionális tartalomterjesztési alelnöke a saját gyártású tartalmak kapcsán elmondta, hogy a most tízéves Comedy Centralra vadonatúj részekkel visszahozzák a csatorna indulásakor debütált és hamar kultikussá vált Susogós mackókat és újabb évada jön a Láttad már? sorozat is. Jövőre további standupestekkel jelentkezik a Comedy Club, lesz vadonatúj Bödőcs-est és egy teljesen új hazai formátumot is terveznek, ami reményeik szerint nagy zajt kelt majd. Harsányi Gábor beszélt arról is, hogy sosem zárná ki egy új adó elindítását, ez azonban mindig a piac felvevőképességétől függ, attól, hogy egy újabb csatorna mennyire találkozhat a nézők, a műsorelosztók és a hirdetők igényeivel az adott időszakban. A Viacomnál egyébként még látnak ilyen igényt jelenleg is a hazai piacon. De nem csak új csatornák indításában gondolkodnak. Jelenleg az egész közép-európai térségben azon dolgoznak, hogy új típusú, ondemand és mobilszolgáltatásokat vezessenek be a terjesztőkkel együttműködve, amelyekkel a nézők rugalmasan, bárhol és bármikor hozzáférhetnek a legjobb filmes és tévés tartalmaikhoz. Nemrég indították el a Nickelodeon Play mobilapplikációt Szerbiában és a Paramount Play SVoD csomagot Lengyelországban, és vizsgálják, hogy ezeket hogyan hozhatnák be Magyarországra is.

Ma rendezik a Big Picture-t, amelyen a tévés piac meghatározó szereplői mutatják be terveiket a hirdetők számára.

A következő napokban kiemelten foglalkozunk a hazai televíziós piac helyzetével, a Marketing&Media magazinnak nyilatkozó tévés vezetők – többek között Vidus Gabriella, Dirk Gerkens, Málnay B. Levente – interjúival jelentkezünk majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA