- Hirdetés -

Tíz éve ez a glamúros nők kedvence a digitális térben

|

- Hirdetés -

Divathírek, sztárhírek, beauty újdonságok és shoppingtippek – a Glamour.hu alappillérei. A divatoldal tíz éve inspirálja fiatal követőit, mára pedig mobilon a leglátogatottabb a hazai online stílusmagazinok szegmensében: 2018. május-október között több mint 560 ezren látogatták meg mobilon a Glamour.hu-t (RU adatok – Mobil/Tablet, forrás: DKT). x

„Nagyon szeretek együttműködni a Glamour.hu-val, hiszen a célcsoportunkat itt tökéletesen elérjük, mindig kreatív ötletekkel segítik a megvalósítást. Idén a párizsi fashion weeken is vendégünk volt a Glamour szerkesztője, az ott készült online tartalmak, összefoglaló kisfilmek a magazin profizmusával készültek, maximálisan képviselték a márka értékeit, tökéletesen adták vissza a divathét különleges hangulatát. A Glamour.hu-val most először valósítottuk meg közös projektünket, a beauty squadot, amikor különleges környezetben egy kisfilmet forgattunk beauty bloggerekkel a termékek népszerűsítésére. A kreatív koncepció és a megvalósítás is profi munka volt, mindenképp folytatjuk jövőre is!” – értékelte a közös munkát Sasvári Tünde, a L’Oreal Magyarország Kozmetikai Kft. PR igazgatója.

A GLAMOUR márkát követők csoportja olyan közösséget alkot, melynek tagjai nyitottak az újdonságokra, divatorientáltak, otthonosan kezelik a közösségimédia-felületeket is: az Instagramon 71 ezer követővel a nyolcadik legerősebb médiamárka a @GlamourHungary hazánkban (forrás: Magyar Instagram Körkép, Crane), de a Viber, a Pinterest, a Youtube és a Facebook is népszerű a glamúros tartalmak olvasói körében.

 

 

Horváth Gergő, a Glamour.hu online vezető szerkesztője tíz éve felel az oldal tartalmi sokszínűségéért: „Amikor elindult az oldal még nem ismertük a Facebookot, fél évvel később, 2009 tavaszán regisztráltam a magazint Glamour Hungary néven. Akkor többen mondták, hogy nálunk az iwiw miatt ez úgysem terjed el, aztán hamarosan kiderült, hogy az olvasóink nagyon is használni kezdték. Évekkel ezelőtt létrehoztuk az Instagram profilunkat, akkor sok helyről megkaptuk, hogy csak az időt pazaroljuk, mert a Facebook mellett nem kell újabb felület – ehhez képest ma már ott a legaktívabbak az olvasóink. Sosem féltünk kipróbálni új dolgokat, ettől volt az elmúlt tíz év izgalmas és ettől lesz az a következő tíz is.”

„A jövőben a beauty témák erősítésére törekszünk, ami beautyvideók és még változatosabb termékismertetők, háttérinformációk megjelenését hozhatja az oldalon” – árulta el Nagy-György Borbála, a Glamour.hu online szerkesztője.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -