Az idén tizedik alkalommal állítja össze a Marketing&Media magazin a legbefolyásosabb hazai médiások rangsorát. A tavalyi lista számos meglepetést hozott, és a magyar médiapiacon tapasztalható gyors változások alapján idén is izgalmas változásokra számíthatunk. A rangsort május 4-én mutatja be a Marketing&Media magazin és a Magyar Reklámszövetség egy nagyszabású díjátadó gála keretében, a Terem Budapestben.
A múlt évben Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett a TOP50 rangsor élén, megelőzve a második helyezett Andy Vajnát, a TV2 Média Csoport tulajdonosát. A harmadik helyet pedig Habony Árpád, a Modern Media Group vezetője szerezte meg, egy pozíciót javítva 2015-höz képest.
A tavalyi lista különlegessége volt, hogy még soha ekkora változás nem volt a TOP50 összetételében. Tizenkilenc új szereplővel bővült a befolyásos szereplők ötvenes köre, s ez azt jelenti, hogy a Marketing&Media magazin összeállítása 38 százalékban újult meg. További érdekesség, hogy bár a múlt évben is a médiavállalatok tulajdonosai és vezetői uralták a rangsort, de nagyon feljöttek az ügynökségi szakemberek is. A szavazás már javában tart, a lista elkészítésén ezúttal is a Marketing&Media 16 fős szerkesztőbizottsága és a szerkesztőség dolgozik.
Vajon folytatódnak a jelentős változások, sikerül-e Vidus Gabriellának megtartani az első helyet, kik lépnek a legtöbbet előre a rangsorban – ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk május 4-én, amikor a Marketing&Media már 10. alkalommal hozza nyilvánosságra a TOP50 rangsort. A hazai média legbefolyásosabb személyiségei a hagyományoknak megfelelően nagyszabású díjátadó gálán vehetik majd át az elismeréseket.
A TOP50 Gálára korlátozott számban kaphatóak jegyek 19 900 forint értékben. Jelentkezni e-mailben Lázár Lindánál lehet a linda.lazar@marketingmedia.hu e-mail-címen lehet.