„From Trash to Treasure in marketing communications” – ezzel az igazán figyelemfelkeltő mottóval várta szeptember 12-13-án a hazai marketingszakma krémjét a Marketing Summit Hungary. A szakma első számú konferenciájának második napja a tartalomgyártásról és az influencer marketingről szólt, ahol trendek, lehetőség és problémák egyaránt felmerültek.
Több, mint 1100-an vettek részt az idei két napos Marketing Summit Hungary-n, ahol a szakemberek a legújabb iparági trendekről és kihívásokról cseréltek eszmét az Erzsébet téri Akvárium Klub-ban. A rendezvény támogatói között olyan nagymárkák sorakoztak fel, mint az Adevinta, az MVM Group, az OTP Fáy András Alapítvány, a Ringier Axel Springer, az RTL Magyarország, a Smartwater, a Szerencsejáték Zrt, vagy épp az UNIQA. A tartalmas előadások, kerekasztal-beszélgetések mellett sor került a TOP 50 legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezető című rangsor díjátadójára is, ahol az első 10 helyezett személyesen is képviseltette magát, nekik a szervezők egy ajándékkal is kedveskedtek, emlékként kimagasló, eredményes szakmai munkájukért. Idén a legsikeresebb marketinges Németh Ottó, a Henkel Beauty Care ügyvezetője és marketingigazgatója lett.
A szervezők a szakmai programjaikat két célcsoport-specifikus terembe osztották be. Külön gondoltak a nagyvállalati marketing-döntéshozókra és vállalatvezetőkre, és külön a gyakorlatorientált marketingesekre, brand managerekre és KKV döntéshozókra.
Az idei évben az előadások, kerekasztal-beszélgetések mellé a szervezők bevezettek egy új műfajt, a párbeszéd/párbaj jellegű programokat, ezzel is színesítve a szakmai programok egészét. Az előadók pro-kontra véleményeket osztottak meg egymással, szócsatákat vívtak a Red Bull (Merkler Edit és Takács Ákos), a Coca-Cola (Mérő Ádám), a Szentkirályi (van der Wildt Nikolett), a K&H Bank (Horváth Magyary Nóra) és a Dentsu Aegis (Novák Péter) szakemberei. A rendezvényen minden előadásról készült egy rövid szakmai összefoglaló, ami itt érhető el.
A Marketing Summitról szóló beszámoló megjelenését az MVM Group és a Szerencsejáték Zrt. támogatta.